Ik ben ook een pisvent, dat ontken ik niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Alsof je jezelf beschrijft hier. Pot ketel ditdat
How to make friends and influence peoplequote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:09 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja wat kan ik doen om meer geliefd te zijn bij mensen?
Gaat best goed anders, de ene helft is het met me eens en de andere helft niet, beetje wat je verwachten kanquote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:13 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Je internet gedrag willen evalueren met nog een slok op ooksorry hoor
Net échte mensen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Gaat best goed anders, de ene helft is het met me eens en de andere helft niet, beetje wat je verwachten kan
Nou ja in het echt weet ik ze meestal nog wel te overtuigen van mijn gelijk. Hier gaat dat nogal moeilijkquote:
Hulp zoeken om iets te doen aan je gebrek aan realiteitszin zou een goed begin zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:09 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja wat kan ik doen om meer geliefd te zijn bij mensen?
Omdat je niet altijd gelijk hebt?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:27 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja in het echt weet ik ze meestal nog wel te overtuigen van mijn gelijk. Hier gaat dat nogal moeilijk
Dat is nogal iets om te zeggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hulp zoeken om iets te doen aan je gebrek aan realiteitszin zou een goed begin zijn
Niet altijd, maar ook als ik wel gelijk heb gaat het nogal moeizaam. Bedoel je kan hier tegen mensen zeggen dat een appel een appel is en ze gaan soms zeggen dat het een peer is. Wat moet je danquote:
Zoals ik in het begin van het topic al zei, een baan, gezin etc. Moet ik hulp zoeken of de mensen die zeggen dat vanwege wat reacties online je hulp moet zoeken?quote:
Wat is gelijk hebben? Een appel is een appel, true, maar daar hebben we het niet over neem ik aan.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:33 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Niet altijd, maar ook als ik wel gelijk heb gaat het nogal moeizaam. Bedoel je kan hier tegen mensen zeggen dat een appel een appel is en ze gaan soms zeggen dat het een peer is. Wat moet je dan
Wat is een reactie in dit topic waarvan je denkt dat ik er iets aan heb zonder dat het uit emotie voortkomt? Gewoon gericht advies en ergens op slaatquote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wat is gelijk hebben? Een appel is een appel, true, maar daar hebben we het niet over neem ik aan.
Je hoeft van mij geen hulp te zoeken hoor.. Het was enkel een tip nav jouw vraag..quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:35 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Zoals ik in het begin van het topic al zei, een baan, gezin etc. Moet ik hulp zoeken of de mensen die zeggen dat vanwege wat reacties online je hulp moet zoeken?
Van wat ik zo lees op het forum, is dat iets dat aan jou ligt. Ergens in je communicatie laat je steken vallen, je praat warrig, onsamenhangend en zoekt confrontatie ook op door te blijven hameren op iets waar een andere user al klaar mee is, zoals gisteren in het Depressie & Angst topic.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:06 schreef phoenyx het volgende:
Ik vraag me af is dat iets wat aan mij ligt of aan sommige andere gebruikers?
Andere dingen gaat je dronken wel goed af?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:06 schreef phoenyx het volgende:
Hey beste mensen,
Ik heb een vraag en wil graag jullie mening.
In het dagelijks leven ben ik een aardig persoon, help graag collega's, een gezin wat meestal leuk is tenzij er ontzettend hard gehuild wordt om niks (nee fase bij de ene).
Als ik met alcohol op fok! post (vrijdag en zaterdag vooral) weet ik vrijwel altijd wel wat ik doe, word ook zelden gebanned maar de reacties zijn niet van de lucht. Mensen worden agressief van me, kunnen niet meer normaal nadenken en reageren, het vervalt allemaal in het negeren van de kern en letten op 1 zinnetje om die uit te vergroten etc.
Ik vraag me af is dat iets wat aan mij ligt of aan sommige andere gebruikers? Ben wel echt benieuwd trouwens, ik begrijp dat mijn reacties soms reacties uit kunnen lokken, maar dat sommige mensen agressief van mij worden is toch wel vrij ernstig. Is er iets wat ik zelf kan aanpassen of is dit echt zoiets dat een groep die hier x aantal jaar is wat is vastgeroest in het denken? Of een middenmootje.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:06 schreef phoenyx het volgende:
Hey beste mensen,
Ik heb een vraag en wil graag jullie mening.
In het dagelijks leven ben ik een aardig persoon, help graag collega's, een gezin wat meestal leuk is tenzij er ontzettend hard gehuild wordt om niks (nee fase bij de ene).
Als ik met alcohol op fok! post (vrijdag en zaterdag vooral) weet ik vrijwel altijd wel wat ik doe, word ook zelden gebanned maar de reacties zijn niet van de lucht. Mensen worden agressief van me, kunnen niet meer normaal nadenken en reageren, het vervalt allemaal in het negeren van de kern en letten op 1 zinnetje om die uit te vergroten etc.
Ik vraag me af is dat iets wat aan mij ligt of aan sommige andere gebruikers? Ben wel echt benieuwd trouwens, ik begrijp dat mijn reacties soms reacties uit kunnen lokken, maar dat sommige mensen agressief van mij worden is toch wel vrij ernstig. Is er iets wat ik zelf kan aanpassen of is dit echt zoiets dat een groep die hier x aantal jaar is wat is vastgeroest in het denken? Of een middenmootje.
quote:"If everywhere you go it smells like shit, maybe it's time to check your own shoes."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |