Heb je het via een app? Dan is de oplossing volgens de helpdesk van F1 zelf om de app te verwijderen en dan opnieuw te installeren.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:05 schreef Cara het volgende:
Ik kijk via Ziggo gratis online, maar heb nu problemen.
Vorige keer probleemloos gekeken maar nu geeft F1TV aan dat ik niet 'subscribed' ben, terwijl de account wel succesvol gesynced is met Ziggo. Als ik het opnieuw sync op de website van F1TV zegt hij dat het abbonement is gevonden en dat ik kan kijken, maar wanneer ik vervolgens de race wil starten staat er nog steeds 'subscribe to watch'
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
https://imgur.com/eK856r9
Nee, via website helaasquote:Op zondag 11 oktober 2020 13:35 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Heb je het via een app? Dan is de oplossing volgens de helpdesk van F1 zelf om de app te verwijderen en dan opnieuw te installeren.
Het is een wonder zeg! Eindelijk eens fatsoenlijke ondersteuning voor de bekende casting-standaarden en voor tv-apps.quote:Een andere verbetering die wordt doorgevoerd, is de mogelijkheid de content van F1 TV te casten naar televisies, via Chromecast en AirPlay. F1 TV zal ook beschikbaar komen voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV.
Vet!quote:Op maandag 8 maart 2021 15:59 schreef beantherio het volgende:
F1 TV-streamingdienst gaat races in 1080p en met 50fps uitzenden
[..]
Het is een wonder zeg! Eindelijk eens fatsoenlijke ondersteuning voor de bekende casting-standaarden en voor tv-apps.
Het werkt! Ik ben voor 48,74 euro weer een jaartje onder de pannen.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:29 schreef Sinister-D- het volgende:
F1TV25 zou volgens diverse posts op Reddit werken. Maar bestaande accounts kunnen waarvan het jaar abbo nog niet van is afgelopen kunnen 'm (nog) niet gebruiken om te verlengen.
Nice ! Jammer dat we nog ff moeten wachten op de Android app maar iig mooi dat ze boel gaam verbeteren nu.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:59 schreef beantherio het volgende:
F1 TV-streamingdienst gaat races in 1080p en met 50fps uitzenden
[..]
Het is een wonder zeg! Eindelijk eens fatsoenlijke ondersteuning voor de bekende casting-standaarden en voor tv-apps.
Geen F1TV Pro voor Duitsland meer vanaf gisteren.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:42 schreef XL het volgende:
Ik heb geen aanbiedingen gezien dit jaar, hoewel ik een paar keer gezocht heb. Heb nu 6 mnd sky proefabo voor 0 euro gekregen bij een nieuwe tv (woonachtig in Duitsland), daarmee zit ik tot na zandvoort goed. Gaan we daarna wel verder kijken...
Ja, had ik al. 2 jaar geleden vanuit DE, vorig jaar vanuit NL. Om F1TV50 2x te kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:49 schreef TagForce het volgende:
[..]
Geen F1TV Pro voor Duitsland meer vanaf gisteren.
Exclusieve deal met Sky Deutschland voor live F1. Dus als je na je proef abo, of gewoon omdat het altijd beter is om 5 streams tegelijk te kijken (world feed, Live timing, driver tracker, max onboard, lewis onboard), dan zul je een abo via Nederland moeten regelen.
Nieuw account maken, heb ik vorig jaar ook gedaan. Kan gewoon met dezelfde credit card en ander mail adres.quote:Op donderdag 11 maart 2021 09:45 schreef Fiorano het volgende:
Door die gratis verlenging, kan ik nu niet profiteren van de kortingcode.
Bij gmail gewoon ergens een . In je adres zetten. Heb je geen nieuw mail adres nodig.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Nieuw account maken, heb ik vorig jaar ook gedaan. Kan gewoon met dezelfde credit card en ander mail adres.
Oh ok 👍quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je kan ook gewoon vanaf Chrome je tabblad casten
Eens. Hebben toch even de tijd gehad sinds december.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:39 schreef beantherio het volgende:
Beetje jammer dat ze die verbeterde casting-ondersteuning en nieuwe apps niet meteen aan het begin van het nieuwe seizoen op orde hebben.
Je kan ook via de app een abonnement afsluiten. Ik heb mijn paypal account gekoppeld aan google play en vervolgens via google play een abbo afgesloten. Ik heb nog een keer gemaild of ze iDeal willen ondersteunen, maar nooit een reactie gekregen. Nu heb ik het "gratis", als je Hollands Nieuwe hebt kun je een gratis tv pakket krijgen bij Ziggo, als je dan kiest voor Ziggo Sport Totaal heb je ook toegang tot F1 TV.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Godverdomme, betaling geweigerdFOM wilt mijn geld alweer niet hebben voor het 2de jaar op rij
![]()
Zo heb ik ook de afgelopen dagen gekeken. Ging hartstikke goed.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Hebben toch even de tijd gehad sinds december.
Maar vandaag dus gecast via Chrome op de laptop naar de TV, en het werkte goed.
woon niet in NL dus een aantal van die zaken zijn al geen mogelijkheid. En betalen via de app kun je geen kortingscode gebruiken.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je kan ook via de app een abonnement afsluiten. Ik heb mijn paypal account gekoppeld aan google play en vervolgens via google play een abbo afgesloten. Ik heb nog een keer gemaild of ze iDeal willen ondersteunen, maar nooit een reactie gekregen. Nu heb ik het "gratis", als je Hollands Nieuwe hebt kun je een gratis tv pakket krijgen bij Ziggo, als je dan kiest voor Ziggo Sport Totaal heb je ook toegang tot F1 TV.
Nee, je kan de hele race pas zien als de hij is afgelopen en hij is gearchiveerdquote:Op maandag 22 maart 2021 12:18 schreef James-Hetfield het volgende:
Kan je met F1 TV Pro de race later starten om te bekijken wanneer deze al begonnen is?
Dus de race start om 17:00 aankomen weekend, echter kan ik pas vanaf 18:00 uur kijken.
Kan je dan de race vanaf het begin starten?
Hoe lang duurt dat meestal?quote:Op maandag 22 maart 2021 12:32 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nee, je kan de hele race pas zien als de hij is afgelopen en hij is gearchiveerd
Je kunt toch in de livestream terugspoelen?quote:Op maandag 22 maart 2021 12:32 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nee, je kan de hele race pas zien als de hij is afgelopen en hij is gearchiveerd
Echt? Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 22 maart 2021 13:00 schreef XL het volgende:
[..]
Je kunt toch in de livestream terugspoelen?
Dit. En wat me ook opvalt, en dit is totaal niet discriminerend bedoeld, maar de diversiteit wordt er wel met de schoenlepel ingewrongen.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:14 schreef flipsen het volgende:
De pre-race show van Sky vond ik altijd geweldig. De pre-race show van F1tv... mwa...
F1 Race Control...quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Na wat initiele probleempjes werkt het het wel goed. Vooral de onboards en boardradio's zijn leuk, de datastream is heel nuttig als je wilt bijhouden hoe snel Max op Hamilton jnloopt. :-)
Is er een manier om de normale uitzending van Ziggo en F1PRO te synchroniseren? Er zit ongeveer 25 seconden verschil tussen. Dat is wel een tikkeltje irritant.
Thanks. Ik ga het uitzoeken.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:23 schreef TagForce het volgende:
[..]
F1 Race Control...
Dan kun je de streams pauzeren om ze in sync te laten lopen.
Ik had dat ook. Sterker nog, ik keek vanmorgen een race uit 2014, en zelfs daar had hij moeite met bufferen.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voor de voorbeschouwingen en achtergrond informatie moet je in mijn ervaring niet bij F1TV zijn, dat verzorgen ze zelf, maar is niet van het niveau SkyF1 en Ziggo.
Je moet denken aan een simpele studio voorbeschouwing met presentatrice en een tweetal pundits en Will Buxton op locatie.
Race commentaar verzorgen ze niet zelf, F1TV heeft deals met oa Ziggo en Sky waarbij ze die audio kanalen op de world feed gebruiken. Als kijker heb je dus een keuze uit verschillende audio, waaronder Brundle/Crofty en Mol/Plooij.
Op technisch vlak waren er gisteren wat buffer issues bij F1TV, maar dat is wel voor het eerst in lange tijd dat dat voorkwam.
Mijn grootste probleem is dat de Opera browser niet meer wordt ondersteundquote:Op zondag 2 mei 2021 16:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Nog iemand problemen met de app, krijg (muv de gewone feed) geen onboards of de tracker werkend.
Ah, dat ga ik volgende keer proberen. Moest regelmatig verversen nu. Uiteindelijk de race met 5 min vertraging gekeken. Dat leek het probleem ook te verminderen.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:53 schreef hole1988 het volgende:
Als je wilt voorkomen dat de stream in bufferstand gaat. Klik op het radje en zet de stream op een vaste video kwaliteit. Op een of andere manier gaat er iets mis als hij op auto staat. Hou er ook rekening mee dat de streams tegenwoordig 50 fps zijn en browsers/hardware soms moeite er mee hebben als dat in combi is met 1080p en hoger.
Die ga ik zeker eens van de week op mijn computer installeren en testen.quote:Op zondag 2 mei 2021 18:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
Via RaceControl kan je ook f1tv kijken en heb je al die buffer problemen niet.
Hier ook, maar ik check dat emailadres bijna nooit...quote:Apreciable Jacob
Lamentamos que haya tenido problemas al usar su suscripción a F1 TV el pasado fin de semana de carreras. El problema en el sitio Web de F1 TV se produjo porque se entregaron archivos de video no válidos desde la red de entrega de contenidos y eso hizo que su reproductor entrara continuamente en pausa y buffer.
Nuestro equipo ha estado trabajando día y noche desde que se identificó el problema y se han hecho cambios con éxito para evitar que vuelva a ocurrir.
Esperamos que le interese mucho la carrera que viene este fin de semana.
Gracias por suscribirse a F1 TV.
El equipo de F1
Nope, niet geklaagd. Wel netjes op F5 gedrukt bij elke vastloper door het bufferen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 01:19 schreef Sodemieters het volgende:
Hm, ik heb dat niet gehad. Had jij zelf geklaagd?
De vorige paar keren dat het mis ging kreeg je ook een deel van het abonnementsgeld gerestitueerd.
Ik heb de tip gevolgd om de videokwaliteit van 'auto' af te halen. Nergens last van gehad.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:05 schreef flipsen het volgende:
Grmbl #$%)(! Just me of hebben meer mensen weer buffering problemen?
Edit: Lijkt nu goed te gaan
Dat werkte voor mij idd ook. Alsnog 2 disconnects gehad waarbij ik even moest refreshen tijdens de race, maar in de eerste 10 min (gelukkig nog pre-race) knalde hij er op auto elke 30sec uit. Dus het scheelde welquote:Op zondag 9 mei 2021 16:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik heb de tip gevolgd om de videokwaliteit van 'auto' af te halen. Nergens last van gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |