Oh ok 👍quote:Op zaterdag 13 maart 2021 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je kan ook gewoon vanaf Chrome je tabblad casten
Eens. Hebben toch even de tijd gehad sinds december.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:39 schreef beantherio het volgende:
Beetje jammer dat ze die verbeterde casting-ondersteuning en nieuwe apps niet meteen aan het begin van het nieuwe seizoen op orde hebben.
Je kan ook via de app een abonnement afsluiten. Ik heb mijn paypal account gekoppeld aan google play en vervolgens via google play een abbo afgesloten. Ik heb nog een keer gemaild of ze iDeal willen ondersteunen, maar nooit een reactie gekregen. Nu heb ik het "gratis", als je Hollands Nieuwe hebt kun je een gratis tv pakket krijgen bij Ziggo, als je dan kiest voor Ziggo Sport Totaal heb je ook toegang tot F1 TV.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Godverdomme, betaling geweigerdFOM wilt mijn geld alweer niet hebben voor het 2de jaar op rij
![]()
Zo heb ik ook de afgelopen dagen gekeken. Ging hartstikke goed.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Hebben toch even de tijd gehad sinds december.
Maar vandaag dus gecast via Chrome op de laptop naar de TV, en het werkte goed.
woon niet in NL dus een aantal van die zaken zijn al geen mogelijkheid. En betalen via de app kun je geen kortingscode gebruiken.quote:Op zondag 14 maart 2021 17:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je kan ook via de app een abonnement afsluiten. Ik heb mijn paypal account gekoppeld aan google play en vervolgens via google play een abbo afgesloten. Ik heb nog een keer gemaild of ze iDeal willen ondersteunen, maar nooit een reactie gekregen. Nu heb ik het "gratis", als je Hollands Nieuwe hebt kun je een gratis tv pakket krijgen bij Ziggo, als je dan kiest voor Ziggo Sport Totaal heb je ook toegang tot F1 TV.
Nee, je kan de hele race pas zien als de hij is afgelopen en hij is gearchiveerdquote:Op maandag 22 maart 2021 12:18 schreef James-Hetfield het volgende:
Kan je met F1 TV Pro de race later starten om te bekijken wanneer deze al begonnen is?
Dus de race start om 17:00 aankomen weekend, echter kan ik pas vanaf 18:00 uur kijken.
Kan je dan de race vanaf het begin starten?
Hoe lang duurt dat meestal?quote:Op maandag 22 maart 2021 12:32 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nee, je kan de hele race pas zien als de hij is afgelopen en hij is gearchiveerd
Je kunt toch in de livestream terugspoelen?quote:Op maandag 22 maart 2021 12:32 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nee, je kan de hele race pas zien als de hij is afgelopen en hij is gearchiveerd
Echt? Dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 22 maart 2021 13:00 schreef XL het volgende:
[..]
Je kunt toch in de livestream terugspoelen?
Dit. En wat me ook opvalt, en dit is totaal niet discriminerend bedoeld, maar de diversiteit wordt er wel met de schoenlepel ingewrongen.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:14 schreef flipsen het volgende:
De pre-race show van Sky vond ik altijd geweldig. De pre-race show van F1tv... mwa...
F1 Race Control...quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Na wat initiele probleempjes werkt het het wel goed. Vooral de onboards en boardradio's zijn leuk, de datastream is heel nuttig als je wilt bijhouden hoe snel Max op Hamilton jnloopt. :-)
Is er een manier om de normale uitzending van Ziggo en F1PRO te synchroniseren? Er zit ongeveer 25 seconden verschil tussen. Dat is wel een tikkeltje irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |