Ik had dat ook. Sterker nog, ik keek vanmorgen een race uit 2014, en zelfs daar had hij moeite met bufferen.quote:Op zondag 2 mei 2021 11:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voor de voorbeschouwingen en achtergrond informatie moet je in mijn ervaring niet bij F1TV zijn, dat verzorgen ze zelf, maar is niet van het niveau SkyF1 en Ziggo.
Je moet denken aan een simpele studio voorbeschouwing met presentatrice en een tweetal pundits en Will Buxton op locatie.
Race commentaar verzorgen ze niet zelf, F1TV heeft deals met oa Ziggo en Sky waarbij ze die audio kanalen op de world feed gebruiken. Als kijker heb je dus een keuze uit verschillende audio, waaronder Brundle/Crofty en Mol/Plooij.
Op technisch vlak waren er gisteren wat buffer issues bij F1TV, maar dat is wel voor het eerst in lange tijd dat dat voorkwam.
Mijn grootste probleem is dat de Opera browser niet meer wordt ondersteundquote:Op zondag 2 mei 2021 16:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Nog iemand problemen met de app, krijg (muv de gewone feed) geen onboards of de tracker werkend.
Ah, dat ga ik volgende keer proberen. Moest regelmatig verversen nu. Uiteindelijk de race met 5 min vertraging gekeken. Dat leek het probleem ook te verminderen.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:53 schreef hole1988 het volgende:
Als je wilt voorkomen dat de stream in bufferstand gaat. Klik op het radje en zet de stream op een vaste video kwaliteit. Op een of andere manier gaat er iets mis als hij op auto staat. Hou er ook rekening mee dat de streams tegenwoordig 50 fps zijn en browsers/hardware soms moeite er mee hebben als dat in combi is met 1080p en hoger.
Die ga ik zeker eens van de week op mijn computer installeren en testen.quote:Op zondag 2 mei 2021 18:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
Via RaceControl kan je ook f1tv kijken en heb je al die buffer problemen niet.
Hier ook, maar ik check dat emailadres bijna nooit...quote:Apreciable Jacob
Lamentamos que haya tenido problemas al usar su suscripción a F1 TV el pasado fin de semana de carreras. El problema en el sitio Web de F1 TV se produjo porque se entregaron archivos de video no válidos desde la red de entrega de contenidos y eso hizo que su reproductor entrara continuamente en pausa y buffer.
Nuestro equipo ha estado trabajando día y noche desde que se identificó el problema y se han hecho cambios con éxito para evitar que vuelva a ocurrir.
Esperamos que le interese mucho la carrera que viene este fin de semana.
Gracias por suscribirse a F1 TV.
El equipo de F1
Nope, niet geklaagd. Wel netjes op F5 gedrukt bij elke vastloper door het bufferen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 01:19 schreef Sodemieters het volgende:
Hm, ik heb dat niet gehad. Had jij zelf geklaagd?
De vorige paar keren dat het mis ging kreeg je ook een deel van het abonnementsgeld gerestitueerd.
Ik heb de tip gevolgd om de videokwaliteit van 'auto' af te halen. Nergens last van gehad.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:05 schreef flipsen het volgende:
Grmbl #$%)(! Just me of hebben meer mensen weer buffering problemen?
Edit: Lijkt nu goed te gaan
Dat werkte voor mij idd ook. Alsnog 2 disconnects gehad waarbij ik even moest refreshen tijdens de race, maar in de eerste 10 min (gelukkig nog pre-race) knalde hij er op auto elke 30sec uit. Dus het scheelde welquote:Op zondag 9 mei 2021 16:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik heb de tip gevolgd om de videokwaliteit van 'auto' af te halen. Nergens last van gehad.
Duitsers die er op tijd bij waren hebben nog kunnen verlengen voor 2021.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:10 schreef beantherio het volgende:
Met het verdwijnen van de Nederlandse uitzendingen naar betaal-tv is ook onzeker geworden of we F1TV Pro vanaf 2022 nog kunnen gebruiken. Waar ik op hoop is dat er minimaal de mogelijkheid zal komen voor bestaande klanten om nog te verlengen en dat ze alleen geen nieuwe klanten meer accepteren.
Ben benieuwd hoe Plooij eruit zal zien in een strak jurkjequote:Op woensdag 19 mei 2021 10:42 schreef Newone82 het volgende:
Olav vertelde vanochtend in de Ochtendshow op 538 dat NENT de F1-uitzendingen doet met 1 vrouw en een cameraman op locatie...
F1tvpro is wel een stuk duurder (110 euro) daar.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Duitsers die er op tijd bij waren hebben nog kunnen verlengen voor 2021.
Echter lees ik ook over NENT landen in Scandinavië waar F1TV Pro gewoon beschikbaar is. Dus wellicht is er enige hoop.
Maar dat zal waarschijnlijk wel per contract/deal met LG verschillen...
Klinkt goed!quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:42 schreef Newone82 het volgende:
Olav vertelde vanochtend in de Ochtendshow op 538 dat NENT de F1-uitzendingen doet met 1 vrouw en een cameraman op locatie...
Maar goed, ben wel bezorgd dat ze Olav Mol en Jack Plooij gaan proberen te strikken en die doen natuurlijk alles zodat ze hun jet set leven niet hoeven op te gevenquote:
"De verwachting is dat ook pitreporter Jack Plooij een aanbod krijgt. Men ziet het belang van de aanwezigheid van experts op locatie in, de verwachting is dat er ook de komende jaren vanaf locatie verslag wordt gedaan"quote:Op donderdag 20 mei 2021 10:39 schreef Newone82 het volgende:
Meer info over de deal
https://nl.motorsport.com(...)lannen-nent/6511720/
Oh de android tv app bestaat wel?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:15 schreef DX11 het volgende:
Mooie app op android tv wel, werkt goed.
1 nadeel, alles wat ik open wat meerdere audio streams heeft, begint altijd met duitse audio, elke keer weer.
Taal van de f1tv site aanpassen helpt niet.
Iemand een idee?
Heb je ook echt een droid tv, dan? Of heb je Samsung?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:33 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oh de android tv app bestaat wel?
Blijkbaar niet voor mijn TV...
Bang & Olufsen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Heb je ook echt een droid tv, dan? Of heb je Samsung?
Maar als het echt Android is, dan is het wel merkwaardig dat die app niet werkt, toch? Of zitten er download/installeer-restricties op je tv?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:07 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Bang & Olufsen.
Maar die geven geen software support op hun dure tv's.
Vastwel, ik zie F1TV niet in de google playstore, en als je er naar zoekt krijg je de melding dat het niet op het apparaat werkt (daarom laat de playstore de hele app maar niet zien).quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar als het echt Android is, dan is het wel merkwaardig dat die app niet werkt, toch? Of zitten er download/installeer-restricties op je tv?
Dat. Mijn Sony Android TV zegt dat ze F1TV niet hebben voor dit apparaatquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar als het echt Android is, dan is het wel merkwaardig dat die app niet werkt, toch? Of zitten er download/installeer-restricties op je tv?
Da's ook irritant, zeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat. Mijn Sony Android TV zegt dat ze F1TV niet hebben voor dit apparaat
[ afbeelding ]
Das stom, mijn Sony TV wel. Maar is toevallig wel een 2021 model, dus blijkbaar betalen ze voor oudere modellen niet de rechten ofzo.. Heel logisch allemaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat. Mijn Sony Android TV zegt dat ze F1TV niet hebben voor dit apparaat
[ afbeelding ]
Sideloaden is in ieder geval niet moeilijk, ik gebruik ook een youtube app zonder reclame op androidtv, de app "send files to tv" moet je wel op je telefoon en tv kunnen downloaden uit de app store, anders word het iets lastiger.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:54 schreef Dauthi het volgende:
Het is je reinste bullshit dat de apps waar je abonnementsgeld voor betaald, het niet doen op je tv, omdat er geen extra belasting wordt betaald door de fabrikant van de TV.
De technische aspecten van de TVs zijn het probleem niet, de juiste drm chips zijn aanwezig etc.
Edit: heeft iemand al geprobeerd om te sideloaden?
Zit een browser op de TV en ik install van unknown sources aanzitten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:57 schreef DX11 het volgende:
[..]
Sideloaden is in ieder geval niet moeilijk, ik gebruik ook een youtube app zonder reclame op androidtv, de app "send files to tv" moet je wel op je telefoon en tv kunnen downloaden uit de app store, anders word het iets lastiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |