We hadden het er vanochtend nog overquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:33 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan zuur zijn over het verlies van GAE, maar dit was een geweldig knotsgekke wedstrijd.
Playoffs
Echt hequote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
Weer zo'n fietsenstallingclub erbij in de eredivisie
er komt toch grasquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
Als die keeper van RKC volgend jaar ook basisklant is, ga ik naar de provider van Scrummie toe.
Die bestaat dan niet meer. Schijnbaar zijn ze overgenomen door Online.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
Als die keeper van RKC volgend jaar ook basisklant is, ga ik naar de provider van Scrummie toe.
Wat die keeper vlak voor de 4-4 doet kan ook niet hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:32 schreef Slobeend het volgende:
Jongens jongens die Verheydt net met die drie tegen één.
Ah, dan is het goed.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die bestaat dan niet meer. Schijnbaar zijn ze overgenomen door Online.
GRASGODquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:35 schreef Zipportal het volgende:
Nu gaan we allemaal juichen voor De Graafschap. Want die hebben ECHT gras.
Inderdaad. Oprotten met dat tuig.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:33 schreef Simmertje het volgende:
Heerlijk dit, geen tokkie club genaamd GAE
Neequote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:35 schreef Zipportal het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 20:35:53SC Heerenveen promoveerde in 1990 als nummer 16. https://t.co/UZ4JNkM3kw reageer retweet
Ik juich voor de enige ECHTE club uit Rotterdamquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:35 schreef Zipportal het volgende:
je hebt toch ook vaak dat volendam de eerste periode wint en vervolgens ver komt in de PO.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:36 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 20:35:53SC Heerenveen promoveerde in 1990 als nummer 16. https://t.co/UZ4JNkM3kw reageer retweet
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik juich voor de enige ECHTE club uit Rotterdam
Alleen die keeper?? Ik denk dat ze er nog wel 10 mogen vervangen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
ik chat liever met mijn vbl maten in de appquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:38 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
HAXBALL https://www.haxball.com/play?c=W02OXxotvHM
Die gaan natuurlijk rechtstreeks degraderen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Alleen die keeper?? Ik denk dat ze er nog wel 10 mogen vervangen.
Dit was knotsgekker natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:39 schreef Slobeend het volgende:
Dit was net zo knotsgek als Sparta-Excelsior
Samen met Emmen denk ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die gaan natuurlijk rechtstreeks degraderen.
Dan moet ik denken aan Henk Vos.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nu nog komende zondag ons mooie vergane glorie clubje RBC!
Die mogen ook naar waalwijk voor een playoff voor de tweede klasse!
quote:
Zap naar 3quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
Jan Jood probeert er wat traantjes uit te krijgen
alsof er een hoger niveau is dan de Ere POquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit komt zelfs op veel hogere niveaus voor.
Dat klopt, maar dat maakt het niet minder slecht.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit komt zelfs op veel hogere niveaus voor.
#loltwitter:WarnervdLouw twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 20:43:22Zou deze man nu toch les gaan geven?#gaerkc https://t.co/3kAQ5pBjkg reageer retweet
Emmen/De Graafschap (als dat gebeurt).quote:
Als dat gezeik van het bestuur niet was geweest, waren ze nu vast kampioen geworden en zaten ze al in de tweede klassequote:
Zappen naar kanaal 3 maatquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
Jan Jood probeert er wat traantjes uit te krijgen
Dat gebeurt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Emmen/De Graafschap (als dat gebeurt).
Ik blijf op mijn hoede na het knotsgekke duel in Deventer.quote:
Tot nu toe heb ik en 1 goeie gozer sparta gekozenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Poll: Zeg het maar jongens
• Sparta
• De Graafschap
• KingFlopland!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
floplandquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik en 1 goeie gozer sparta gekozen
Roflmaoquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:48 schreef Mister1984 het volgende:
Haha die keeper van RKC zingt gewoon in de microfoon en voor de camera "en wie niet springt is homofiel"![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:48 schreef Caland het volgende:
Waarom speelt Roya2faces de laatste tijd niet meer @:el-stinho ?
Die mis je echt niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Yats en Paul moeten het maar in het dode topic genot uitvechten.
Ik heb me laten vertellen dat dit mede komt doordat Sparta weer met vier man achterop is gaan spelen ipv met 5. Zal het voor de zekerheid nog ff researchenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:48 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:48 schreef Mister1984 het volgende:
Haha die keeper van RKC zingt gewoon in de microfoon en voor de camera "en wie niet springt is homofiel"![]()
![]()
![]()
Die mis je echt niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Yats en Paul moeten het maar in het dode topic genot uitvechten.
Gelukkig ontslaan ze Fraser na vandaag.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:48 schreef Caland het volgende:
Nou ja laten we het erop houden dat het door die systeemwijziging isquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat dit mede komt doordat Sparta weer met vier man achterop is gaan spelen ipv met 5. Zal het voor de zekerheid nog ff researchen
Mensen die achterop zeggen mogen wmb best tuberculose krijgen overigensquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nou ja laten we het erop houden dat het door die systeemwijziging is
Ik wilde nog een disclaimer inbouwen, serieus.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die achterop zeggen mogen wmb best tuberculose krijgen overigens
"op bed gaan"quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die achterop zeggen mogen wmb best tuberculose krijgen overigens
quote:
Ja, dat was m'n grap.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik snap um niet. Dat is zijn achternaam toch?
Systeemwijziging.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:55 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Drenthe op de bank tegenwoordig?
Je staat 4-3 voor, je kan 'm in de 94ste minuut op 3 vrije man afgeven, en je verliest de wedstrijd met 4-5.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:03 schreef Mister1984 het volgende:
Ik vind het eigenlijk schandalig dat ze gewoon zo snel al moesten voetballen....ik snap ook wel dat je de wedstrijd hier niet voor kunt afgelasten....maar wacht dan op z'n minst een kwartier langer totdat duidelijk is of de situatie ernstig is of onder controle...nu beinvloed je de wedstrijd enorm.
Gelukkig hebben ze dat maar niet gedaan. Wát een genot deze wedstrijdquote:
Achteraf viel het gelukkig 'mee' maar ik kan me wel voorstellen dat je daar als speler behoorlijk van onder de indruk bent.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig hebben ze dat maar niet gedaan. Wát een genot deze wedstrijd
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij heeft een broer die Head heet
Die heeft altijd hoofdpijn
jaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Lees ik nu goed dat Ajax een Abdelhak Nouri trofee heeft?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Die kunnen ze nu beter aan de clubarts van RKC geven.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:59 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kunnen ze nu beter aan de clubarts van RKC geven.
Is dat een trofee voor iemand die wél kan reanimeren?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:59 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:00 schreef Caland het volgende:
@:Scrummie2.0 is nu in zijn ééntje in het Europaliekplayoffstopic aan het posten
Laten we allemaal even een momentje nemen om @:scrummie2.0 uit te lachen
Ik wist hetquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat een trofee voor iemand die wél kan reanimeren?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien houdt hij dit topic via de app in de gaten?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:00 schreef Caland het volgende:
@:Scrummie2.0 is nu in zijn ééntje in het Europaliekplayoffstopic aan het posten
Laten we allemaal even een momentje nemen om @:scrummie2.0 uit te lachen
Volgens mij voor diegene die met 34 graden in de onderbroek gaat douchen allen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan altijd gekker allen.twitter:paulreidy67 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 10:26:54Nothing to see here...just your average shennagains from an Argentina 'B' play-off promotion game 🇦🇷https://t.co/oDysFozU1r reageer retweet
Mag je wel douchewater drinken tijdens de ramadan?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens mij voor diegene die met 34 graden in de onderbroek gaat douchen allen.
Heb alleen niet het idee dat ze veel automatismen hebben.quote:
Wat een toeval. Post op 28 mei. 28 plus de 7 en min de 1 van post 174 maakt #34. Dit kan geen toeval zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens mij voor diegene die met 34 graden in de onderbroek gaat douchen allen.
Scheids is niet bang.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:05 schreef Caland het volgende:
Het kan altijd gekker allen.twitter:paulreidy67 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 10:26:54Nothing to see here...just your average shennagains from an Argentina 'B' play-off promotion game 🇦🇷https://t.co/oDysFozU1r reageer retweet
Nee, doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:07 schreef Mister1984 het volgende:
Ik heb inmiddels vernomen wat de hartaanval heeft veroorzaakt....de wedstrijd was bloedstollend spannend
twitter:yannickdevos7 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 21:09:43Erg teleurstellend dat het lelijke klote RKC door 2 doelpunten in de slotfase met 4-5 van het erg mooie GAE heeft gewonnen en is gepromoveerd. Ik hoop dat RKC heel snel failliet gaat want als je als club zijnde op deze manier GAE pijn doet dan verdien je het om failliet te gaan reageer retweet
‘als zijnde’quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 21:09:43Erg teleurstellend dat het lelijke klote RKC door 2 doelpunten in de slotfase met 4-5 van het erg mooie GAE heeft gewonnen en is gepromoveerd. Ik hoop dat RKC heel snel failliet gaat want als je als club zijnde op deze manier GAE pijn doet dan verdien je het om failliet te gaan reageer retweet
Gereageerdquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:15 schreef fetX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@yatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GENOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt zonde van al dat talent ja, zo'n trainer.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
Het vervelende is gewoon dat je ziet dat De Graafschap echt matig is en tegen een op papier goede ploeg speelt die dan weer Henk fucking Fraser als coach heeft.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Echt zonde van al dat talent ja, zo'n trainer.
Misschien is die nieuwe assistent van AZ wat.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
De Wolf zou zelf graag een trainer zien die meer jeugdspelers in zou passen in het eerste elftal. Henk Fraser zou volgens hem een goede optie zijn: ‘hij heeft de sympathie van de supporters, is jeugdtrainer geweest en weet precies wat er van hem verwacht wordt.’
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
De Wolf zou zelf graag een trainer zien die meer jeugdspelers in zou passen in het eerste elftal. Henk Fraser zou volgens hem een goede optie zijn: ‘hij heeft de sympathie van de supporters, is jeugdtrainer geweest en weet precies wat er van hem verwacht wordt.’
Misschien kan je @Scrummie2.0 vergezellenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu ik dit weet hoef ik in principe niet meer te kijken.
Goh waarom zou Sjon de Wolf geen baan krijgen in het betaald voetbal..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
Daar zijn volgens Sjon een x-aantal redenen voorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goh waarom zou Sjon de Wolf geen baan krijgen in het betaald voetbal..
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien is die nieuwe assistent van AZ wat.
Wint altijd met klaverjassen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zijn volgens Sjon een x-aantal redenen voor
Goede assistenten zijn vaak geen goede hoofdtrainers.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:47 schreef fetX het volgende:
Er is laatst iemand geweest die zei dat John de Wolf een prima assistent trainer zou zijn.
Was dat @Elan toevallig?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:47 schreef fetX het volgende:
Er is laatst iemand geweest die zei dat John de Wolf een prima assistent trainer zou zijn.
Dat geldt ook voor Schreuder.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goede assistenten zijn vaak geen goede hoofdtrainers.
Heb het speciaal opgezocht maar viel me mee dat dit niet het geval bleek.quote:
Die verzint van alles.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:48 schreef fetX het volgende:
Ik lees het al, dat kwam vanuit de Telegraaf.
Driessen![]()
Trencin 4 Feyenoord 0quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:47 schreef Caland het volgende:
‘Wij zijn allemaal van de straat’
-Ricardo Moniz
Deze wedstrijd heeft een goal voor het Rood en Wit nodig.quote:
Henk Fraser speelt niet om te scoren, maar om tegen te houden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze wedstrijd heeft een goal voor het Rood en Wit nodig.
Ik heb die keren dat ik Sparta heb gezien dit seizoen sowieso altijd het idee dat ik naar niks aan het kijken ben.quote:
Het liefst heeft Henk Fraser een wedstrijd waarbij de bal 90 minuten op de middenstip blijft liggen. Een voetbalsadist in optima forma.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Henk Fraser speelt niet om te scoren, maar om tegen te houden.
FC Groningen 1-0 Feyenoordquote:
Het liefst heeft hij helemaal geen bal in het spel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het liefst heeft Henk Fraser een wedstrijd waarbij de bal 90 minuten op de middenstip blijft liggen. Een voetbalsadist in optima forma.
Feyenoord 0-2 Fortunaquote:
Is er straks nog Rambo?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:55 schreef Coco. het volgende:
Laten we het er op houden dat @:ChevyCaprice een ietwat ongelukkige avond heeft.
Het zou nog lang onrustig blijven of het is muisstil, idioot.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:56 schreef GGMM het volgende:
En het zou nog lang stil blijven, uit de hoek van @:chevycaprice
Was jij maar eens muisstil.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou nog lang onrustig blijven of het is muisstil, idioot.
GGMM is echt dom.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou nog lang onrustig blijven of het is muisstil, idioot.
Ook nog eens onnodig kommagebruikquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:56 schreef GGMM het volgende:
En het zou nog lang stil blijven, uit de hoek van @:chevycaprice
Nouja, zo’n kans als van @onlogisch heb je hopelijk nooit gemistquote:
Wowquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hebben 10x de begroting van Trencin, idioot.
True.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, zo’n kans als van @:onlogisch heb je hopelijk nooit gemist
@Dj_Day-V ik heb je gifjes nu nodigquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, zo’n kans als van @:onlogisch heb je hopelijk nooit gemist
Gelukkig maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEAquote:
Mathieu en Kiki sportman/vrouw vh jaarquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:01 schreef Zipportal het volgende:
@:wereldgozer
Tennis, schaatsen en wielrennen zijn GEEN sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |