Was dat @Elan toevallig?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:47 schreef fetX het volgende:
Er is laatst iemand geweest die zei dat John de Wolf een prima assistent trainer zou zijn.
Dat geldt ook voor Schreuder.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goede assistenten zijn vaak geen goede hoofdtrainers.
Heb het speciaal opgezocht maar viel me mee dat dit niet het geval bleek.quote:
Die verzint van alles.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:48 schreef fetX het volgende:
Ik lees het al, dat kwam vanuit de Telegraaf.
Driessen![]()
Trencin 4 Feyenoord 0quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:47 schreef Caland het volgende:
‘Wij zijn allemaal van de straat’
-Ricardo Moniz
Deze wedstrijd heeft een goal voor het Rood en Wit nodig.quote:
Henk Fraser speelt niet om te scoren, maar om tegen te houden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze wedstrijd heeft een goal voor het Rood en Wit nodig.
Ik heb die keren dat ik Sparta heb gezien dit seizoen sowieso altijd het idee dat ik naar niks aan het kijken ben.quote:
Het liefst heeft Henk Fraser een wedstrijd waarbij de bal 90 minuten op de middenstip blijft liggen. Een voetbalsadist in optima forma.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Henk Fraser speelt niet om te scoren, maar om tegen te houden.
FC Groningen 1-0 Feyenoordquote:
Het liefst heeft hij helemaal geen bal in het spel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het liefst heeft Henk Fraser een wedstrijd waarbij de bal 90 minuten op de middenstip blijft liggen. Een voetbalsadist in optima forma.
Feyenoord 0-2 Fortunaquote:
Is er straks nog Rambo?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:55 schreef Coco. het volgende:
Laten we het er op houden dat @:ChevyCaprice een ietwat ongelukkige avond heeft.
Het zou nog lang onrustig blijven of het is muisstil, idioot.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:56 schreef GGMM het volgende:
En het zou nog lang stil blijven, uit de hoek van @:chevycaprice
Was jij maar eens muisstil.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou nog lang onrustig blijven of het is muisstil, idioot.
GGMM is echt dom.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou nog lang onrustig blijven of het is muisstil, idioot.
Ook nog eens onnodig kommagebruikquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:56 schreef GGMM het volgende:
En het zou nog lang stil blijven, uit de hoek van @:chevycaprice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |