Misschien is die nieuwe assistent van AZ wat.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
De Wolf zou zelf graag een trainer zien die meer jeugdspelers in zou passen in het eerste elftal. Henk Fraser zou volgens hem een goede optie zijn: ‘hij heeft de sympathie van de supporters, is jeugdtrainer geweest en weet precies wat er van hem verwacht wordt.’
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
De Wolf zou zelf graag een trainer zien die meer jeugdspelers in zou passen in het eerste elftal. Henk Fraser zou volgens hem een goede optie zijn: ‘hij heeft de sympathie van de supporters, is jeugdtrainer geweest en weet precies wat er van hem verwacht wordt.’
Misschien kan je @Scrummie2.0 vergezellenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu ik dit weet hoef ik in principe niet meer te kijken.
Goh waarom zou Sjon de Wolf geen baan krijgen in het betaald voetbal..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
Daar zijn volgens Sjon een x-aantal redenen voorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goh waarom zou Sjon de Wolf geen baan krijgen in het betaald voetbal..
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien is die nieuwe assistent van AZ wat.
Wint altijd met klaverjassen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zijn volgens Sjon een x-aantal redenen voor
Goede assistenten zijn vaak geen goede hoofdtrainers.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:47 schreef fetX het volgende:
Er is laatst iemand geweest die zei dat John de Wolf een prima assistent trainer zou zijn.
Was dat @Elan toevallig?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:47 schreef fetX het volgende:
Er is laatst iemand geweest die zei dat John de Wolf een prima assistent trainer zou zijn.
Dat geldt ook voor Schreuder.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goede assistenten zijn vaak geen goede hoofdtrainers.
Heb het speciaal opgezocht maar viel me mee dat dit niet het geval bleek.quote:
Die verzint van alles.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:48 schreef fetX het volgende:
Ik lees het al, dat kwam vanuit de Telegraaf.
Driessen![]()
Trencin 4 Feyenoord 0quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:47 schreef Caland het volgende:
‘Wij zijn allemaal van de straat’
-Ricardo Moniz
Deze wedstrijd heeft een goal voor het Rood en Wit nodig.quote:
Henk Fraser speelt niet om te scoren, maar om tegen te houden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze wedstrijd heeft een goal voor het Rood en Wit nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |