quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:12 schreef fetX het volgende:
3 doelpunten tegen krijgen nadat je 2-0 voorstaat overkomt maar weinig clubs.
Als deze penalty erin gaat gebeurt dat ook!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:15 schreef onlogisch het volgende:
Kowet moet voor rust de aansluitingstreffer scoren. Anders is dit gespeeld.
Deze open deur werd u gratis aangeboden.
Omdat de druk bij kleine ploegen veel en veel minder is. Zo simpel is het.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch heb ik liever dat soort clubs op basis van goed beleid dan een club omdat ze zulke leuke fans hebben.
Genoeg teams uit de KK-divisie zonder druk die een stuk minder beleid voeren. Zo simpel is het dus niet. Maar goed, wat maakt het ook uit verder. Qua sfeer heb je wel een punt. Ik gun het RKC wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat de druk bij kleine ploegen veel en veel minder is. Zo simpel is het.
Kan ik Frank van Mosselveld en Fred Grim complimenteren? Ja. Doen ze het goed? Ja. Is de entourage leuk? Nee.
(lol)quote:
RKC siddert nu.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
De amateurpsycholoog in mij zegt dat deze 1-2 voor de definitieve ommekeer zorgt.
Is er dan toch een God?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
De amateurpsycholoog in mij zegt dat deze 1-2 voor de definitieve ommekeer zorgt.
Harriequote:
Dat impliceer ik ook niet, maar om een simpel voorbeeld aan te halen: RKC was al even met de voorbereiding bezig voor het Grim aanstelde; puur omdat ze een rustige en juiste keuze wilden maken. Dat zou bij GAE niet mogelijk zijn; dan had de Valentijn Driessen van De Stentor of RTV Oost al vodden volgeschreven, dan had de TD al een paardenkop in zijn bed gevonden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genoeg teams uit de KK-divisie zonder druk die een stuk minder beleid voeren. Zo simpel is het dus niet. Maar goed, wat maakt het ook uit verder. Qua sfeer heb je wel een punt. Ik gun het RKC wel.
Prima toch.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf komen er nu ook al reclamecampagnes voor de Oranje vrouwen.
Ook het klootjesvolk moet deze zomer het ORANJEGEVOEL krijgenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom loopt jouw tv 30 seconden achter op mijn tv?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, jij loopt 30 seconden voor op mijn tv
Graag voortaan tot 30 tellen voordat je iets over de wedstrijd zegt.
De meeste wedstrijden van Oranje zijn om 15:00 uur op werkdagen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:26 schreef Caland het volgende:
Elke user die deze zomer actief het vrouwenvoetbal gaat volgen komt bij mij op de zwarte lijst
Het enige wat ik in de zomer ga volgen zijn de Toer de Frans en het dartsen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:26 schreef Caland het volgende:
Elke user die deze zomer actief het vrouwenvoetbal gaat volgen komt bij mij op de zwarte lijst
Tommetje.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het enige wat ik in de zomer ga volgen zijn de Toer de Frans en het dartsen.
Ik heb er al een uitgebreid topic over gemaakt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:26 schreef Caland het volgende:
Het natuurtalent Egan Bernal gaat iedereen het zwijgen opleggen.quote:
Er werd mij vanmiddag bij zoveel euro aan boodschappen een poster met de oranjevrouwen daarop aangeboden. Ik heb vriendelijk bedankt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wist het.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
@:Coco. staat waarschijnlijk in de file door de stakingen en moet daarna nog zijn aardappelen, groenten & vlees eten voordat hij zich aan het front kan melden.
Is er nu zelfs darten in de zomer?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het enige wat ik in de zomer ga volgen zijn de Toer de Frans en het dartsen.
Met jou praat ik niet meerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er al een uitgebreid topic over gemaakt.
Een poster met Jackie Groenen of Lieke Martens is dan wel weer prima.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er werd mij vanmiddag bij zoveel euro aan boodschappen een poster met de oranjevrouwen daarop aangeboden. Ik heb vriendelijk bedankt.
De World Matchplay wordt al jaren in de derde week van juli afgewerkt, beste jongen.quote:
Zonder tenue ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een poster met Jackie Groenen of Lieke Martens is dan wel weer prima.
Ik heb bietjes op.quote:
Wat is er deze zomer dan wat vrouwenvoetbal betreft?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:26 schreef Caland het volgende:
OranjeGodinnen. Zijn wel de twee mooiste inderdaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
naakt.. of een gewone?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nobody caresquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De World Matchplay wordt al jaren in de derde week van juli afgewerkt, beste jongen.
WK in France.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is er deze zomer dan wat vrouwenvoetbal betreft?
Vind dat er mooiere exemplaren bij zitten dan Shekkie Groenen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:31 schreef fetX het volgende:
[..]
OranjeGodinnen. Zijn wel de twee mooiste inderdaad.
Een EK of WK toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is er deze zomer dan wat vrouwenvoetbal betreft?
Van Barneveld doet niet mee, dus je kunt veilig kijken.quote:
Ik ben erg benieuwd op wie je doelt. Misschien zie ik iets over het hoofd.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind dat er mooiere exemplaren bijzitten dan Shekkie Groenen.
Ik weiger om darten te kijken in de zomerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Barneveld doet niet mee, dus je kunt veilig kijken.
(Over twee weken ook niet bij de World Cup)
GAE had tot de 40e minuut weinig te melden; daarna creëerde het wat chaos en leverde het een penalty op. Zwaar beperkte ploeg maar ze moeten er de hele tweede helft STORMEN.quote:
Vd Donk bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd op wie je doelt. Misschien zie ik iets over het hoofd.
Fair enough. Vanaf oktober begint het het televisieseizoen weer.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weiger om darten te kijken in de zomer
Stijn waar was je bij Haxball.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fair enough. Vanaf oktober begint het het televisieseizoen weer.
''NEUKENZONDERCONDOOM'' werd niet geaccepteerd als username.quote:
Was jij ook Gaygmmneukjemoeder?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''NEUKENZONDERCONDOOM'' werd niet geaccepteerd als username.
Ik vond dit erg infantiel Stijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''NEUKENZONDERCONDOOM'' werd niet geaccepteerd als username.
Nee, ik gaf op na de eerste poging.quote:
Dat verwacht je eerder in Volendam.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:36 schreef MC-Morgan het volgende:
100%NL muziek bij GAE. Dit had ik niet aan zien komen.
Je was wel beter alleen dan met @onlogischquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dit erg infantiel Stijn.
Valt me een beetje van je tegen.
Oke, was gezellig. Hopelijk doe je volgende keer ook weer mee.quote:
Geen idee wanneer de volgende keer weer is.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke, was gezellig. Hopelijk doe je volgende keer ook weer mee.
In Katwijk is er ook incest, van horen zeggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar verwacht ik dat het hele publiek ook familie van elkaar is.
Dan zal je er niet ver naast zitten.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar verwacht ik dat het hele publiek ook familie van elkaar is.
Misschien na deze helft weer.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee wanneer de volgende keer weer is.
Klopt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
FOX Sports 2 loopt iets voor op het open kanaal denk ik
Waar slaat dat op?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee wanneer de volgende keer weer is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:41 schreef Coco. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Hoe kan je die missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
[..]Hij trapt in zijn eigen schijnbeweging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]wat een mongoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Tja het enige verzachtende is dat dit ook wel eens in de KK divisie gebeurt.quote:
Daarom kijk ik die wedstrijden normaliter ook nooit.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Tja het enige verzachtende is dat dit ook wel eens in de KK divisie gebeurt.
[..]Ik heb dit spel nooit gespeeld, maar dit is wel heel erg slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 19:45:561⃣1⃣ De Graafschap: Bertrams; Owusu, S. Nieuwpoort, Straalman, Tutuarima; Matusiwa, El Jebli, Vet; Narsingh, Benschop, Bahoui.1⃣1⃣ Sparta: Coremans; Dabo, Wuytens, Abels, Faye; Auassar, L. Duarte, Rayhi, Harroui; Veldwijk, Ache.#graspa reageer retweet
Daar stopt het lijstje 'dingen waar onlogisch slecht in is' niet hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:46 schreef fetX het volgende:
Onlogisch dus net zo slecht in haxball als modden?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Daar stopt het lijstje 'dingen waar onlogisch slecht in is" niet hoor.
Speler of staf?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
Blijkbaar is er iemand bewusteloos geraakt in de kleedkamer van RKC en afgevoerd.
Weet ik ook niet.quote:
Ja nu zijn jullie er opeens allemaal.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
Blijkbaar is er iemand bewusteloos geraakt in de kleedkamer van RKC en afgevoerd.
Jan Joost staat wat ongelukkig. (naast dat bord)twitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 19:42:21💬 | Een vervelend incident in de kleedkamer van RKC Waalwijk, waardoor de tweede helft later is begonnen op de Adelaarshorst. We houden u op de hoogte.#gaerkchttps://t.co/3sVPsRMfxg https://t.co/xtMDayLplN reageer retweet
Wat is daar nou weer erg aan?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:48 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Hopen op RKC.
Ik gun het Kowet niet, en al die commentatoren met hun Vetkampstraat
Is Cult toch.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:48 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Hopen op RKC.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Jan Joost staat wat ongelukkig. (naast dat bord)twitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 19:42:21💬 | Een vervelend incident in de kleedkamer van RKC Waalwijk, waardoor de tweede helft later is begonnen op de Adelaarshorst. We houden u op de hoogte.#gaerkchttps://t.co/3sVPsRMfxg https://t.co/xtMDayLplN reageer retweet
Ja, walgelijk. Zo’n straatnaam.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:48 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Hopen op RKC.
eensquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
promotie/degradatie is toch leuker.
nog even rustig blijvenquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
Je hebt zeker het open kanaal van FOX aan?quote:
twitter:BD_RKCWaalwijk twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 19:49:43Uit betrouwbare bron vernomen dat iemand uit de staf van RKC een hartaanval heeft gehad in de rust. Hij is afgevoerd naar het ziekenhuis en is inmiddels gelukkig stabiel. #gaerkc reageer retweet
Ja, maar dan weet ik genoeg.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt zeker het open kanaal van FOX aan?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:51 schreef MC-Morgan het volgende:
twitter:BD_RKCWaalwijk twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 19:49:43Uit betrouwbare bron vernomen dat iemand uit de staf van RKC een hartaanval heeft gehad in de rust. Hij is afgevoerd naar het ziekenhuis en is inmiddels gelukkig stabiel. #gaerkc reageer retweet
Gewoon wedstrijd kijken op kanaal 2 en analyses op open kanaal.quote:
Wow, heftig voor die spelers.Moet je dan wel door voetballen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:51 schreef MC-Morgan het volgende:
Aan wie vraag je dat?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wow, heftig voor die spelers.Moet je dan wel door voetballen?
Heb je niet het open kanaal van FOX?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
GVD ik heb alleen Fox 1 dus geen degradatie onzin voor mij
Ik ben echt boos nu (op mijzelf).
Nee, ook nietquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je niet het open kanaal van FOX?
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat dit wel meespeelt nu...ze ogen ook wel erg tam.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wow, heftig voor die spelers.Moet je dan wel door voetballen?
Je hebt toch wel open kanaal?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
GVD ik heb alleen Fox 1 dus geen degradatie onzin voor mij
Ik ben echt boos nu (op mijzelf).
Natuurlijk speelt zoiets mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:53 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat dit wel meespeelt nu...ze ogen ook wel erg tam.
En dat hij inmiddels stabiel is, dat konden de spelers nog niet weten toen ze het veld op liepen neem ik aan want stabiel ben je niet binnen 5 min
Oke nou het was iemand van de staf, niet de spelers, dus volgens mij kunnen die gewoon door voetballen toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het algemeen. (dus ook jij mag antwoorden)
KPN vanaf (juni?) ook niet meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, mijn TV aanbieder is de enige in Nederland die dat niet heeft in het basis abo.
Inderdaad, doet me denken aan de Tyton situatie van wat jaren terug, doet toch heel watquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:53 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat dit wel meespeelt nu...ze ogen ook wel erg tam.
En dat hij inmiddels stabiel is, dat konden de spelers nog niet weten toen ze het veld op liepen neem ik aan want stabiel ben je niet binnen 5 min
Ja, de vraag is of je het moet willen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke nou het was iemand van de staf, niet de spelers, dus volgens mij kunnen die gewoon door voetballen toch?
Ok.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke nou het was iemand van de staf, niet de spelers, dus volgens mij kunnen die gewoon door voetballen toch?
Tijdje terug Nouri nog.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Inderdaad, doet me denken aan de Tyton situatie van wat jaren terug, doet toch heel wat
Nouri ook niet.quote:
Vind het wel lullig voor RKC dat zoiets net in de belangrijkste wedstrijd van het jaar gebeurt....de beide assistent trainers zag ik iig net nog op de bank zitten bij RKC....dan zal het wel een teambegeleider of keeperstrainer zijn geweest...die zien er wat dikker en ouder uit dus meer kans.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Inderdaad, doet me denken aan de Tyton situatie van wat jaren terug, doet toch heel wat
Niet voor niets bij Crawley Town gespeeld.quote:
staat hier op minuut 62quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hoe lang duurt de wedstrijd nog (en is er na de wedstrijd haxball)?
Half uurtje.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hoe lang duurt de wedstrijd nog (en is er na de wedstrijd haxball)?
WIJ ZIJN DE EAGLESquote:
Je bent wel erg ziedend in elke post. Gaat het een beetje?quote:
Of de kop van het ING logo.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:01 schreef Doublepain het volgende:
Zo'n grote deventer tattoo op je rug...
Kan je beter de vlag van Turkije erop zetten lol
De KNVB gaat over lijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:01 schreef Mani89 het volgende:
KNVB had dit moeten stilleggen na die hartaanval.
Voetbal gaat voor alles Maniquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:01 schreef Mani89 het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 21:56:59Erg teleurstellend dat het altijd mooie RKC niet naar de eredivisie gaat dankzij een hartaanval. Hopelijk mag die man nooit meer op de bank plaatsnemen en breken de spelers van RKC nu alle benen van de Go Ahead spelers zodat ze volgend seizoen gelijk weer degraderen. #rtl7darts reageer retweet
Is toch zo? Lui stonden op promotie en je hoort 0. Nu niet meer...Ga je ploeg steunen ofzo. Dat doen ze in deventer dan wel altijd, nu nog een keer een wat uitgebreider repertoire.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent wel erg ziedend in elke post. Gaat het een beetje?
Sowquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:02 schreef Mani89 het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 21:56:59Erg teleurstellend dat het altijd mooie RKC niet naar de eredivisie gaat dankzij een hartaanval. Hopelijk mag die man nooit meer op de bank plaatsnemen en breken de spelers van RKC nu alle benen van de Go Ahead spelers zodat ze volgend seizoen gelijk weer degraderen. #rtl7darts reageer retweet
Leuke post weer van Poepzorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Promotie voetbal wacht op niemand.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:01 schreef Mani89 het volgende:
Nee, mensen mogen niet teleurgesteld zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:02 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Is toch zo? Lui stonden op promotie en je hoort 0. Nu niet meer...Ga je ploeg steunen ofzo. Dat doen ze in de venter dan wel altijd, nu nog een keer een wat uitgebreider repertoire.
Yannick is niet zo creatief in zijn verwensingen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Dit ligt er iets te dik boven op.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Ga je een keer naar buiten gebeurt er zoiets. (lol)quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, even naar de winkel en ik mis twee kols.
Klik even op de link van die tweet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yannick is niet zo creatief in zijn verwensingen.
Waarom doe je dat dan ook nuquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eens hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:03 schreef Mister1984 het volgende:
Ik vind het eigenlijk schandalig dat ze gewoon zo snel al moesten voetballen....ik snap ook wel dat je de wedstrijd hier niet voor kunt afgelasten....maar wacht dan op z'n minst een kwartier langer totdat duidelijk is of de situatie ernstig is of onder controle...nu beinvloed je de wedstrijd enorm.
Vermoeiend ben jij. Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, mensen mogen niet teleurgesteld zijn.
Lekker politiek correct weer van jou.quote:
Nu snap ik waarom je altijd thuis blijftquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:04 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Vermoeiend ben jij. Je snapt best wat ik bedoel.
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:04 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Vermoeiend ben jij. Je snapt best wat ik bedoel.
Mijn hart bloedt voor Go Ahead, ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:09 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Vast niet...eagles fans zijn over het algemeen niet zo snugger nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |