Stijn waar was je bij Haxball.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fair enough. Vanaf oktober begint het het televisieseizoen weer.
''NEUKENZONDERCONDOOM'' werd niet geaccepteerd als username.quote:
Was jij ook Gaygmmneukjemoeder?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''NEUKENZONDERCONDOOM'' werd niet geaccepteerd als username.
Ik vond dit erg infantiel Stijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''NEUKENZONDERCONDOOM'' werd niet geaccepteerd als username.
Nee, ik gaf op na de eerste poging.quote:
Dat verwacht je eerder in Volendam.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:36 schreef MC-Morgan het volgende:
100%NL muziek bij GAE. Dit had ik niet aan zien komen.
Je was wel beter alleen dan met @onlogischquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond dit erg infantiel Stijn.
Valt me een beetje van je tegen.
Oke, was gezellig. Hopelijk doe je volgende keer ook weer mee.quote:
Geen idee wanneer de volgende keer weer is.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke, was gezellig. Hopelijk doe je volgende keer ook weer mee.
In Katwijk is er ook incest, van horen zeggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar verwacht ik dat het hele publiek ook familie van elkaar is.
Dan zal je er niet ver naast zitten.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar verwacht ik dat het hele publiek ook familie van elkaar is.
Misschien na deze helft weer.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee wanneer de volgende keer weer is.
Klopt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
FOX Sports 2 loopt iets voor op het open kanaal denk ik
Waar slaat dat op?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee wanneer de volgende keer weer is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:41 schreef Coco. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Hoe kan je die missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
[..]Hij trapt in zijn eigen schijnbeweging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]wat een mongoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Tja het enige verzachtende is dat dit ook wel eens in de KK divisie gebeurt.quote:
Daarom kijk ik die wedstrijden normaliter ook nooit.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Tja het enige verzachtende is dat dit ook wel eens in de KK divisie gebeurt.
[..]Ik heb dit spel nooit gespeeld, maar dit is wel heel erg slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |