Prima toch.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf komen er nu ook al reclamecampagnes voor de Oranje vrouwen.
Ook het klootjesvolk moet deze zomer het ORANJEGEVOEL krijgenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom loopt jouw tv 30 seconden achter op mijn tv?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow, jij loopt 30 seconden voor op mijn tv
Graag voortaan tot 30 tellen voordat je iets over de wedstrijd zegt.
De meeste wedstrijden van Oranje zijn om 15:00 uur op werkdagen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:26 schreef Caland het volgende:
Elke user die deze zomer actief het vrouwenvoetbal gaat volgen komt bij mij op de zwarte lijst
Het enige wat ik in de zomer ga volgen zijn de Toer de Frans en het dartsen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:26 schreef Caland het volgende:
Elke user die deze zomer actief het vrouwenvoetbal gaat volgen komt bij mij op de zwarte lijst
Tommetje.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het enige wat ik in de zomer ga volgen zijn de Toer de Frans en het dartsen.
Ik heb er al een uitgebreid topic over gemaakt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:26 schreef Caland het volgende:
Het natuurtalent Egan Bernal gaat iedereen het zwijgen opleggen.quote:
Er werd mij vanmiddag bij zoveel euro aan boodschappen een poster met de oranjevrouwen daarop aangeboden. Ik heb vriendelijk bedankt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wist het.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
@:Coco. staat waarschijnlijk in de file door de stakingen en moet daarna nog zijn aardappelen, groenten & vlees eten voordat hij zich aan het front kan melden.
Is er nu zelfs darten in de zomer?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het enige wat ik in de zomer ga volgen zijn de Toer de Frans en het dartsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |