Nee, ook nietquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je niet het open kanaal van FOX?
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat dit wel meespeelt nu...ze ogen ook wel erg tam.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wow, heftig voor die spelers.Moet je dan wel door voetballen?
Je hebt toch wel open kanaal?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
GVD ik heb alleen Fox 1 dus geen degradatie onzin voor mij
Ik ben echt boos nu (op mijzelf).
Natuurlijk speelt zoiets mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:53 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat dit wel meespeelt nu...ze ogen ook wel erg tam.
En dat hij inmiddels stabiel is, dat konden de spelers nog niet weten toen ze het veld op liepen neem ik aan want stabiel ben je niet binnen 5 min
Oke nou het was iemand van de staf, niet de spelers, dus volgens mij kunnen die gewoon door voetballen toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het algemeen. (dus ook jij mag antwoorden)
KPN vanaf (juni?) ook niet meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, mijn TV aanbieder is de enige in Nederland die dat niet heeft in het basis abo.
Inderdaad, doet me denken aan de Tyton situatie van wat jaren terug, doet toch heel watquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:53 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat dit wel meespeelt nu...ze ogen ook wel erg tam.
En dat hij inmiddels stabiel is, dat konden de spelers nog niet weten toen ze het veld op liepen neem ik aan want stabiel ben je niet binnen 5 min
Ja, de vraag is of je het moet willen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke nou het was iemand van de staf, niet de spelers, dus volgens mij kunnen die gewoon door voetballen toch?
Ok.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke nou het was iemand van de staf, niet de spelers, dus volgens mij kunnen die gewoon door voetballen toch?
Tijdje terug Nouri nog.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Inderdaad, doet me denken aan de Tyton situatie van wat jaren terug, doet toch heel wat
Nouri ook niet.quote:
Vind het wel lullig voor RKC dat zoiets net in de belangrijkste wedstrijd van het jaar gebeurt....de beide assistent trainers zag ik iig net nog op de bank zitten bij RKC....dan zal het wel een teambegeleider of keeperstrainer zijn geweest...die zien er wat dikker en ouder uit dus meer kans.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Inderdaad, doet me denken aan de Tyton situatie van wat jaren terug, doet toch heel wat
Niet voor niets bij Crawley Town gespeeld.quote:
staat hier op minuut 62quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hoe lang duurt de wedstrijd nog (en is er na de wedstrijd haxball)?
Half uurtje.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hoe lang duurt de wedstrijd nog (en is er na de wedstrijd haxball)?
WIJ ZIJN DE EAGLESquote:
Je bent wel erg ziedend in elke post. Gaat het een beetje?quote:
Of de kop van het ING logo.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:01 schreef Doublepain het volgende:
Zo'n grote deventer tattoo op je rug...
Kan je beter de vlag van Turkije erop zetten lol
De KNVB gaat over lijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:01 schreef Mani89 het volgende:
KNVB had dit moeten stilleggen na die hartaanval.
Voetbal gaat voor alles Maniquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:01 schreef Mani89 het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 21:56:59Erg teleurstellend dat het altijd mooie RKC niet naar de eredivisie gaat dankzij een hartaanval. Hopelijk mag die man nooit meer op de bank plaatsnemen en breken de spelers van RKC nu alle benen van de Go Ahead spelers zodat ze volgend seizoen gelijk weer degraderen. #rtl7darts reageer retweet
Is toch zo? Lui stonden op promotie en je hoort 0. Nu niet meer...Ga je ploeg steunen ofzo. Dat doen ze in deventer dan wel altijd, nu nog een keer een wat uitgebreider repertoire.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent wel erg ziedend in elke post. Gaat het een beetje?
Sowquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:02 schreef Mani89 het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 21:56:59Erg teleurstellend dat het altijd mooie RKC niet naar de eredivisie gaat dankzij een hartaanval. Hopelijk mag die man nooit meer op de bank plaatsnemen en breken de spelers van RKC nu alle benen van de Go Ahead spelers zodat ze volgend seizoen gelijk weer degraderen. #rtl7darts reageer retweet
Leuke post weer van Poepzorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Promotie voetbal wacht op niemand.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:01 schreef Mani89 het volgende:
Nee, mensen mogen niet teleurgesteld zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:02 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Is toch zo? Lui stonden op promotie en je hoort 0. Nu niet meer...Ga je ploeg steunen ofzo. Dat doen ze in de venter dan wel altijd, nu nog een keer een wat uitgebreider repertoire.
Yannick is niet zo creatief in zijn verwensingen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Dit ligt er iets te dik boven op.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Ga je een keer naar buiten gebeurt er zoiets. (lol)quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, even naar de winkel en ik mis twee kols.
Klik even op de link van die tweet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Yannick is niet zo creatief in zijn verwensingen.
Waarom doe je dat dan ook nuquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eens hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:03 schreef Mister1984 het volgende:
Ik vind het eigenlijk schandalig dat ze gewoon zo snel al moesten voetballen....ik snap ook wel dat je de wedstrijd hier niet voor kunt afgelasten....maar wacht dan op z'n minst een kwartier langer totdat duidelijk is of de situatie ernstig is of onder controle...nu beinvloed je de wedstrijd enorm.
Vermoeiend ben jij. Je snapt best wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, mensen mogen niet teleurgesteld zijn.
Lekker politiek correct weer van jou.quote:
Nu snap ik waarom je altijd thuis blijftquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:04 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Vermoeiend ben jij. Je snapt best wat ik bedoel.
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:04 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Vermoeiend ben jij. Je snapt best wat ik bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |