quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:12 schreef fetX het volgende:
3 doelpunten tegen krijgen nadat je 2-0 voorstaat overkomt maar weinig clubs.
Als deze penalty erin gaat gebeurt dat ook!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:15 schreef onlogisch het volgende:
Kowet moet voor rust de aansluitingstreffer scoren. Anders is dit gespeeld.
Deze open deur werd u gratis aangeboden.
Omdat de druk bij kleine ploegen veel en veel minder is. Zo simpel is het.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch heb ik liever dat soort clubs op basis van goed beleid dan een club omdat ze zulke leuke fans hebben.
Genoeg teams uit de KK-divisie zonder druk die een stuk minder beleid voeren. Zo simpel is het dus niet. Maar goed, wat maakt het ook uit verder. Qua sfeer heb je wel een punt. Ik gun het RKC wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat de druk bij kleine ploegen veel en veel minder is. Zo simpel is het.
Kan ik Frank van Mosselveld en Fred Grim complimenteren? Ja. Doen ze het goed? Ja. Is de entourage leuk? Nee.
(lol)quote:
RKC siddert nu.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
De amateurpsycholoog in mij zegt dat deze 1-2 voor de definitieve ommekeer zorgt.
Is er dan toch een God?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
De amateurpsycholoog in mij zegt dat deze 1-2 voor de definitieve ommekeer zorgt.
Harriequote:
Dat impliceer ik ook niet, maar om een simpel voorbeeld aan te halen: RKC was al even met de voorbereiding bezig voor het Grim aanstelde; puur omdat ze een rustige en juiste keuze wilden maken. Dat zou bij GAE niet mogelijk zijn; dan had de Valentijn Driessen van De Stentor of RTV Oost al vodden volgeschreven, dan had de TD al een paardenkop in zijn bed gevonden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genoeg teams uit de KK-divisie zonder druk die een stuk minder beleid voeren. Zo simpel is het dus niet. Maar goed, wat maakt het ook uit verder. Qua sfeer heb je wel een punt. Ik gun het RKC wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |