Ik heb me laten vertellen dat dit mede komt doordat Sparta weer met vier man achterop is gaan spelen ipv met 5. Zal het voor de zekerheid nog ff researchenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:48 schreef Caland het volgende:
Waarom speelt Roya2faces de laatste tijd niet meer @:el-stinho ?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:48 schreef Mister1984 het volgende:
Haha die keeper van RKC zingt gewoon in de microfoon en voor de camera "en wie niet springt is homofiel"![]()
![]()
![]()
Die mis je echt niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Yats en Paul moeten het maar in het dode topic genot uitvechten.
Gelukkig ontslaan ze Fraser na vandaag.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:48 schreef Caland het volgende:
Waarom speelt Roya2faces de laatste tijd niet meer @:el-stinho ?
Nou ja laten we het erop houden dat het door die systeemwijziging isquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat dit mede komt doordat Sparta weer met vier man achterop is gaan spelen ipv met 5. Zal het voor de zekerheid nog ff researchen
Mensen die achterop zeggen mogen wmb best tuberculose krijgen overigensquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nou ja laten we het erop houden dat het door die systeemwijziging is
Ik wilde nog een disclaimer inbouwen, serieus.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die achterop zeggen mogen wmb best tuberculose krijgen overigens
"op bed gaan"quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die achterop zeggen mogen wmb best tuberculose krijgen overigens
quote:
Ja, dat was m'n grap.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik snap um niet. Dat is zijn achternaam toch?
Systeemwijziging.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:55 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Drenthe op de bank tegenwoordig?
Je staat 4-3 voor, je kan 'm in de 94ste minuut op 3 vrije man afgeven, en je verliest de wedstrijd met 4-5.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:03 schreef Mister1984 het volgende:
Ik vind het eigenlijk schandalig dat ze gewoon zo snel al moesten voetballen....ik snap ook wel dat je de wedstrijd hier niet voor kunt afgelasten....maar wacht dan op z'n minst een kwartier langer totdat duidelijk is of de situatie ernstig is of onder controle...nu beinvloed je de wedstrijd enorm.
Gelukkig hebben ze dat maar niet gedaan. Wát een genot deze wedstrijdquote:
Achteraf viel het gelukkig 'mee' maar ik kan me wel voorstellen dat je daar als speler behoorlijk van onder de indruk bent.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig hebben ze dat maar niet gedaan. Wát een genot deze wedstrijd
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij heeft een broer die Head heet
Die heeft altijd hoofdpijn
jaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Lees ik nu goed dat Ajax een Abdelhak Nouri trofee heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |