Het kan altijd gekker allen.twitter:paulreidy67 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 10:26:54Nothing to see here...just your average shennagains from an Argentina 'B' play-off promotion game 🇦🇷https://t.co/oDysFozU1r reageer retweet
Mag je wel douchewater drinken tijdens de ramadan?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens mij voor diegene die met 34 graden in de onderbroek gaat douchen allen.
Heb alleen niet het idee dat ze veel automatismen hebben.quote:
Wat een toeval. Post op 28 mei. 28 plus de 7 en min de 1 van post 174 maakt #34. Dit kan geen toeval zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens mij voor diegene die met 34 graden in de onderbroek gaat douchen allen.
Scheids is niet bang.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:05 schreef Caland het volgende:
Het kan altijd gekker allen.twitter:paulreidy67 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 10:26:54Nothing to see here...just your average shennagains from an Argentina 'B' play-off promotion game 🇦🇷https://t.co/oDysFozU1r reageer retweet
Nee, doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:07 schreef Mister1984 het volgende:
Ik heb inmiddels vernomen wat de hartaanval heeft veroorzaakt....de wedstrijd was bloedstollend spannend
twitter:yannickdevos7 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 21:09:43Erg teleurstellend dat het lelijke klote RKC door 2 doelpunten in de slotfase met 4-5 van het erg mooie GAE heeft gewonnen en is gepromoveerd. Ik hoop dat RKC heel snel failliet gaat want als je als club zijnde op deze manier GAE pijn doet dan verdien je het om failliet te gaan reageer retweet
‘als zijnde’quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op dinsdag 28-05-2019 om 21:09:43Erg teleurstellend dat het lelijke klote RKC door 2 doelpunten in de slotfase met 4-5 van het erg mooie GAE heeft gewonnen en is gepromoveerd. Ik hoop dat RKC heel snel failliet gaat want als je als club zijnde op deze manier GAE pijn doet dan verdien je het om failliet te gaan reageer retweet
Gereageerdquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:15 schreef fetX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@yatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GENOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |