Beslag?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima hoor. Heb bloemkool met beslag gemaakt voor in de oven. Smaakt verdomd prima. Straks nog even bij een vriend gaan gamen. Morgenochtend weer trainen. Beetje werken nog en dan vier dagen weekend
Ik doe echt iets fout in dit levenquote:
even checkenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:03 schreef dud0r het volgende:
https://www.spendwithpennies.com/oven-baked-buffalo-cauliflower/
Zoiets. Recept was iets anders maar komt ongeveer op hetzelfde neer.
Ja echt hequote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er wat leerlingen zitten.
Vinden het wel prima allemaal. Alleen weinig telefoon.
Zolang er mannen willen lappen...quote:
Wat let je?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe echt iets fout in dit leven
[..]
even checken
Als ik vrouw was, was ik nu allang miljonairquote:
Vanuit die vrouwen snap ik het wel, het was meer commentaar op gasten die zulke shit echt kopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang er mannen willen lappen...
Heb ook wel eens gedacht dat ik een vrouw maar wat centjes moest bieden.
Niet voor vieze sokken, maar toch.
[..]
Wat let je?
Ben een trots persoon, weet niet denk niet dat ik dat zou kunnenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang er mannen willen lappen...
Heb ook wel eens gedacht dat ik een vrouw maar wat centjes moest bieden.
Niet voor vieze sokken, maar toch.
[..]
Wat let je?
Je gaat bij ze eten?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
Wat is het toch heerlijk om mensen te kennen die in gerenomeerde keukens werken![]()
Stuur mij ook wat sokken. Dan snuif ik er aan terwijl ik me hevig aan het afberen benquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben een trots persoon, weet niet denk niet dat ik dat zou kunnen
Ik ben ooit 1 keer naar een sterrenzaak geweest en dat was een geweldige ervaringquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
Wat is het toch heerlijk om mensen te kennen die in gerenomeerde keukens werken![]()
Wat heb je gegetenquote:
Lamsbout met gestoofde aardappels. Niet veel bijzonders, maar wel heerlijkquote:
Als ik vrouw was, was ik slet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als ik vrouw was, was ik nu allang miljonair
Ieder zijn fetisj.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanuit die vrouwen snap ik het wel, het was meer commentaar op gasten die zulke shit echt kopen.
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben een trots persoon, weet niet denk niet dat ik dat zou kunnen
Ligt natuurlijk ook wel aan de bereidingquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lamsbout met gestoofde aardappels. Niet veel bijzonders, maar wel heerlijk
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik vrouw was, was ik slet.
[..]
Ieder zijn fetisj.
[..]
Snap ik wel.
Er is een youtubester, comicbookgirl19, die haar trots wel overboord heeft gezet. Verdient nu haar geld met naakt poseren "verkleed" als stripkarakters en daar kalenders van maken ofzo.
Je hoort mij niet klagen, want prima lichaam.
Dat zeker. Moet misschien toch maar eens naar recepten gaan vragen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook wel aan de bereiding
Waalwijks_Kwartiertjequote:
Lekker manquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje liggen en piemels ontvangen.
Hopelijk houden ze hun voorsprong vast ja. Zou leuker zijn dan Eagles imoquote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze hun voorsprong vast ja. Zou leuker zijn dan Eagles imo
Emil Hansongodquote:
Gadverdamme wat is zij onaantrekkelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik vrouw was, was ik slet.
[..]
Ieder zijn fetisj.
[..]
Snap ik wel.
Er is een youtubester, comicbookgirl19, die haar trots wel overboord heeft gezet. Verdient nu haar geld met naakt poseren "verkleed" als stripkarakters en daar kalenders van maken ofzo.
Je hoort mij niet klagen, want prima lichaam.
Had er nou iemand hartaanval gekregen in de kleedkamer?quote:
Sterkte meid. Ik hoop dat je deze moeilijke periode achter je kunt laten!quote:
Kindjes in Afrika, die hebben pas hoofdpijnquote:
Waarom moest ik hierom grinnikenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika, die hebben pas hoofdpijn
Omdat je verdorven bentquote:
Voor een groot gedeelte wel waarquote:
Er schijnt wel iemand overleden te zijn ja maar wat er precies speelt weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had er nou iemand hartaanval gekregen in de kleedkamer?
Hè bah wat akelig.....quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er schijnt wel iemand overleden te zijn ja maar wat er precies speelt weet ik nog niet.
sowquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gadverdamme wat is zij onaantrekkelijk
klinkt niet goedquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iets in de kleedkamer.. afgevoerd. Hmm
Staf kennelijk. Geen speler. Wel stabielquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iets in de kleedkamer.. afgevoerd. Hmm
Hnng wat heb je gegeten.quote:
Graag een nieuw bed van Swiss Sense + matrassen en lattenbodem (~2000 EUR) dankquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Stuur mij ook wat sokken. Dan snuif ik er aan terwijl ik me hevig aan het afberen ben
quote:
Ik zou vragen waarom zijn ouders hem in hemelsnaam Volkert hebben genoemdquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:53 schreef Solotovski het volgende:
Volkert woont dus in Harderwijk oa. Ben hem nog nooit tegengekomen. Wat zouden jullie doen als je hem zou zien.
Zou wel iets roepen van Volkert keukenkampioenlijer
Lamsbout met gestoofde aardappelsquote:
Lijkt me wel gvd lekker slapenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hnng wat heb je gegeten.
[..]
Graag een nieuw bed van Swiss Sense + matrassen en lattenbodem (~2000 EUR) dank
[..]
Klinkt lekkerquote:
Mij ook. Denk dat ik het ook ga kopen zodra ik bij de winkel langs ben geweest.quote:
Zijn best lekker, beter dan kip nuggetsquote:
Lijkt alsof je een kipnugget eet maar als je dan een hapje neemt komt die doorgekookte bloemkool die je vroeger altijd vies vond eruitquote:
Hnng ook lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen 2 uurtjes werken en daarna goulash maken
Hahahaha Ja hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn best lekker, beter dan kip nuggets
Lekker met wat voor vlees?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen 2 uurtjes werken en daarna goulash maken
Dit is een schandalige opmerkingquote:
Vorige keer met riblappen, maar die vond ik wat minder.quote:
Als je eerst wilt testen kom maar langsquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt lekker
[..]
Mij ook. Denk dat ik het ook ga kopen zodra ik bij de winkel langs ben geweest.
Vind het wel sneu voor zequote:
Hmmm lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt alsof je een kipnugget eet maar als je dan een hapje neemt komt die doorgekookte bloemkool die je vroeger altijd vies vond eruit
Het enige lekkere aan kipnuggets vind ik de zoet/zure saus, maar dat ligt voor 450% aan de zoetzure sausquote:
Die van de McDonaldsquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het enige lekkere aan kipnuggets vind ik de zoet/zure saus, maar dat ligt voor 450% aan de zoetzure saus
En dan ook nog de verkeerde saus kiezenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het enige lekkere aan kipnuggets vind ik de zoet/zure saus, maar dat ligt voor 450% aan de zoetzure saus
BBQ saus word meestal veel te zoetig gemaakt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan ook nog de verkeerde saus kiezen
Iedereen weet dat BBQ-saus superieur is
Ken het alleen van Macciequote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
BBQ saus word meestal veel te zoetig gemaakt.
Dat is geen BBQ sausquote:
Cool ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorige keer met riblappen, maar die vond ik wat minder.
Even kijken morgen in de super.
Ja, maar dat is bij elke saus van de Mac toch?quote:
Fixedquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat is bij alles van de Mac toch?
Nog niet, vanavond even doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:45 schreef Fok-it het volgende:
Netflix laat Anne Frank roasten door Hitler
Iemand dit al gezien?
Niet helemaal, een stukje bijquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:45 schreef Fok-it het volgende:
Netflix laat Anne Frank roasten door Hitler
Iemand dit al gezien?
Jood gespotquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet helemaal, een stukje bijGeen idee. RTL boulevard ofzo?
Ik vind het niet kunnen
Eerste aflevering gaat over Lincoln zie ik. 3 is pas Hitler helaasquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nog niet, vanavond even doen.
Ik hou wel van goede antisemitische grappen
Waarom niet? We maken grappen over God, Jezus, Allah, Mohammed, kanker, homo'squote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet helemaal, een stukje bijGeen idee. RTL boulevard ofzo?
Ik vind het niet kunnen
Oh dus dan kan het nietquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, maar een dood persoon kan zich niet meer verdedigen.
En als je dat standpunt inneemt moet je het ook niet vinden kunnen dat Hitler geroast wordt. Maar ik denk dat je daar heel anders over denktquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, maar een dood persoon kan zich niet meer verdedigen.
Ik support dit statementquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:53 schreef scrupuleus het volgende:
Lekker interessant wat het proletenvolk leuk vind
Vind ik ook niet kunnen. Maar goed, ieder zijn eigen mening.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je dat standpunt inneemt moet je het ook niet vinden kunnen dat Hitler geroast wordt. Maar ik denk dat je daar heel anders over denkt
Daardoor schaar je jezelf dus niet onder de proleten.quote:
In Amerika is dat wel redelijk geslaagd ja. In Nederland nog niet helemaalquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The roasts als de mensen er persoonlijk bijzitten vind ik wel leuk
Met al die c bekenden daarquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Amerika is dat wel redelijk geslaagd ja. In Nederland nog niet helemaal
Over Anne Frank gesprokenquote:
Dat was ook mijn bedoelingquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daardoor schaar je jezelf dus niet onder de proleten.
Waar schaar je jezelf dan wel onder?quote:
Vanwege?quote:
Wow wow wat.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
@:mickytjuh ik zag gisteren nog een lookalike van je op zuid
Dat was wel in roffaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wow wow wat.
@:omgevallenflat2 zag laatst ook L een lookalike van mij in de metro..
Ja maar das niet heel ver weg!quote:
Je bent overalquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wow wow wat.
@:omgevallenflat2 zag laatst ook L een lookalike van mij in de metro..
Jaaa sowieso! Dikke karaoke meet moeten we doen manquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent overalmaar toen ik die lookalike zag dacht ik wel: meeten moet weer snel gebeuren, vakantie is al bijna
Wanneer ergens?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jaaa sowieso! Dikke karaoke meet moeten we doen man
Ja uhh in de zomervakantie.quote:
Juli en augustus hequote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben student, wanneer is de zomervakantie
Awh sorry, ik vergeet het tegenwoordig. Morgenochtend zal ik er zijnquote:
Neejoh doe je ding.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Awh sorry, ik vergeet het tegenwoordig. Morgenochtend zal ik er zijn
Nee want vond het ook altijd gezellig. Maar dan app ik mijn date en dan vergeet ik Fok! vervolgens helemaalquote:
Logisch toch, das wel belangrijker.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee want vond het ook altijd gezellig. Maar dan app ik mijn date en dan vergeet ik Fok! vervolgens helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |