Beslag?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima hoor. Heb bloemkool met beslag gemaakt voor in de oven. Smaakt verdomd prima. Straks nog even bij een vriend gaan gamen. Morgenochtend weer trainen. Beetje werken nog en dan vier dagen weekend
Ik doe echt iets fout in dit levenquote:
even checkenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:03 schreef dud0r het volgende:
https://www.spendwithpennies.com/oven-baked-buffalo-cauliflower/
Zoiets. Recept was iets anders maar komt ongeveer op hetzelfde neer.
Ja echt hequote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er wat leerlingen zitten.
Vinden het wel prima allemaal. Alleen weinig telefoon.
Zolang er mannen willen lappen...quote:
Wat let je?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe echt iets fout in dit leven
[..]
even checken
Als ik vrouw was, was ik nu allang miljonairquote:
Vanuit die vrouwen snap ik het wel, het was meer commentaar op gasten die zulke shit echt kopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang er mannen willen lappen...
Heb ook wel eens gedacht dat ik een vrouw maar wat centjes moest bieden.
Niet voor vieze sokken, maar toch.
[..]
Wat let je?
Ben een trots persoon, weet niet denk niet dat ik dat zou kunnenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang er mannen willen lappen...
Heb ook wel eens gedacht dat ik een vrouw maar wat centjes moest bieden.
Niet voor vieze sokken, maar toch.
[..]
Wat let je?
Je gaat bij ze eten?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
Wat is het toch heerlijk om mensen te kennen die in gerenomeerde keukens werken![]()
Stuur mij ook wat sokken. Dan snuif ik er aan terwijl ik me hevig aan het afberen benquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben een trots persoon, weet niet denk niet dat ik dat zou kunnen
Ik ben ooit 1 keer naar een sterrenzaak geweest en dat was een geweldige ervaringquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
Wat is het toch heerlijk om mensen te kennen die in gerenomeerde keukens werken![]()
Wat heb je gegetenquote:
Lamsbout met gestoofde aardappels. Niet veel bijzonders, maar wel heerlijkquote:
Als ik vrouw was, was ik slet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als ik vrouw was, was ik nu allang miljonair
Ieder zijn fetisj.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanuit die vrouwen snap ik het wel, het was meer commentaar op gasten die zulke shit echt kopen.
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben een trots persoon, weet niet denk niet dat ik dat zou kunnen
Ligt natuurlijk ook wel aan de bereidingquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lamsbout met gestoofde aardappels. Niet veel bijzonders, maar wel heerlijk
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik vrouw was, was ik slet.
[..]
Ieder zijn fetisj.
[..]
Snap ik wel.
Er is een youtubester, comicbookgirl19, die haar trots wel overboord heeft gezet. Verdient nu haar geld met naakt poseren "verkleed" als stripkarakters en daar kalenders van maken ofzo.
Je hoort mij niet klagen, want prima lichaam.
Dat zeker. Moet misschien toch maar eens naar recepten gaan vragen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook wel aan de bereiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |