En als je dat standpunt inneemt moet je het ook niet vinden kunnen dat Hitler geroast wordt. Maar ik denk dat je daar heel anders over denktquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, maar een dood persoon kan zich niet meer verdedigen.
Ik support dit statementquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:53 schreef scrupuleus het volgende:
Lekker interessant wat het proletenvolk leuk vind
Vind ik ook niet kunnen. Maar goed, ieder zijn eigen mening.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je dat standpunt inneemt moet je het ook niet vinden kunnen dat Hitler geroast wordt. Maar ik denk dat je daar heel anders over denkt
Daardoor schaar je jezelf dus niet onder de proleten.quote:
In Amerika is dat wel redelijk geslaagd ja. In Nederland nog niet helemaalquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The roasts als de mensen er persoonlijk bijzitten vind ik wel leuk
Met al die c bekenden daarquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Amerika is dat wel redelijk geslaagd ja. In Nederland nog niet helemaal
Over Anne Frank gesprokenquote:
Dat was ook mijn bedoelingquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daardoor schaar je jezelf dus niet onder de proleten.
Waar schaar je jezelf dan wel onder?quote:
Vanwege?quote:
Wow wow wat.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
@:mickytjuh ik zag gisteren nog een lookalike van je op zuid
Dat was wel in roffaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wow wow wat.
@:omgevallenflat2 zag laatst ook L een lookalike van mij in de metro..
Ja maar das niet heel ver weg!quote:
Je bent overalquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wow wow wat.
@:omgevallenflat2 zag laatst ook L een lookalike van mij in de metro..
Jaaa sowieso! Dikke karaoke meet moeten we doen manquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent overalmaar toen ik die lookalike zag dacht ik wel: meeten moet weer snel gebeuren, vakantie is al bijna
Wanneer ergens?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jaaa sowieso! Dikke karaoke meet moeten we doen man
Ja uhh in de zomervakantie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |