precies!quote:Op zondag 26 mei 2019 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dansen totdat je d'r bij neervalt. Who cares hoe het eruit ziet.
wat dan? Ik dans meestal wel. Waarom durven mensen het niet?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:22 schreef TillyB het volgende:
sowieso #dankbaar#praisethegoddamnlord als er mensen uberhaupt durven te dansen
Snap ik ook nooit, maarrrrrrrr moet eerlijk zeggenquote:Op zondag 26 mei 2019 00:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
precies!
[..]
wat dan? Ik dans meestal wel. Waarom durven mensen het niet?
S9 kan je wel mee dansen hoor best groot dingquote:Op zondag 26 mei 2019 00:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Snap ik ook nooit, maarrrrrrrr moet eerlijk zeggentegenwoordig met die fucking telefoons overal.. is toch anders.
Doe ik ook hoor. lekker schudden met die cellulitisbillenquote:Op zondag 26 mei 2019 00:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
precies!
[..]
wat dan? Ik dans meestal wel. Waarom durven mensen het niet?
JEEEEEEEEEZUSquote:Op zondag 26 mei 2019 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Mannen die van dansen houden daar is iets mis mee
Ken jij mannen die graag dansen? op die dating dingen ook ik hou van dansen, BLOCKquote:
Damn. Mijn excuses alvast aan iedereen die gekleurd is.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
MANMANMAN wat is er met jou je bent niet goed bij je hoofd GBquote:Op zondag 26 mei 2019 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
MANMANMAN wat is er met jou je bent niet goed bij je hoofd GB
Ja tuurlijk! Niks mis meequote:Op zondag 26 mei 2019 00:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ken jij mannen die graag dansen? op die dating dingen ook ik hou van dansen, BLOCK
Je hebt toch een vriendin?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ken jij mannen die graag dansen? op die dating dingen ook ik hou van dansen, BLOCK
Dansen is ook gewoon beweging op muziek. Kan gewoon op een neer springen zijn. Hoeft niet meteen ingewikkelde stijldansfiguren te zijn of John Travolta movesquote:Op zondag 26 mei 2019 00:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan je geen shoarmaschotel in je klauwen zetten want er komt niet veel soeps uitgetypt vanavondquote:Op zondag 26 mei 2019 00:28 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Damn. Mijn excuses alvast aan iedereen die gekleurd is.
Dood gaan we niet. En dan deze clip.
Ik dacht aan zwarte piet.
Want ook daar gaat niemand dood aan.
Ja jij zal geen vrienden hebbenquote:Op zondag 26 mei 2019 00:30 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hij heeft een vriend. Ik ben daar vrij zeker van.
telefoons? Jezus waar je allemaal niet aan denktquote:Op zondag 26 mei 2019 00:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Snap ik ook nooit, maarrrrrrrr moet eerlijk zeggentegenwoordig met die fucking telefoons overal.. is toch anders.
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan je geen shoarmaschotel in je klauwen zetten want er komt niet veel soeps uitgetypt vanavond
Ik soep jouw type als het moetquote:Op zondag 26 mei 2019 00:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan je geen shoarmaschotel in je klauwen zetten want er komt niet veel soeps uitgetypt vanavond
Precies, je kan ook dansen met bakstenen of met een biljartkeuquote:Op zondag 26 mei 2019 00:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dansen is ook gewoon beweging op muziek. Kan gewoon op een neer springen zijn. Hoeft niet meteen ingewikkelde stijldansfiguren te zijn of John Travolta moves
Is toch logisch, alles wordt maar online gegooid tegenwoordig, voor je het weet ben je een meme.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
telefoons? Jezus waar je allemaal niet aan denkt
Het valt me steeds meer op hoe bang mensen zijn over wat anderen van hun denken. Zo kun je je leven toch niet leven?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:31 schreef Lyza666 het volgende:
Dansen is gewoon heerlijk. @:Ghostbuster is gewoon bang dat-ie uitgelachen wordt.
Best jammer.
Mijn aap had een Tshirt over meme, ging ze piepen dat ik het niet goed uitsprakquote:Op zondag 26 mei 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is toch logisch, alles wordt maar online gegooid tegenwoordig, voor je het weet ben je een meme.
Jij bent sowieso anti-soepquote:Op zondag 26 mei 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik soep jou type? wtf betekend dat dan weer
twitter:Marco_Langbroek twitterde op zondag 26-05-2019 om 00:28:30Zojuist rond 00:14 de #Starlink satelliet-"trein" gezien, maar duidelijk zwakker dan gisteren en al meer verspreid. Enkele heldere objecten met blote oog, maar de meeste kostten moeite (vanuit binnenstad Leiden bij wat heiige hemel) reageer retweet
Wat is een meme?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is toch logisch, alles wordt maar online gegooid tegenwoordig, voor je het weet ben je een meme.
Dat is het niet hoorquote:Op zondag 26 mei 2019 00:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het valt me steeds meer op hoe bang mensen zijn over wat anderen van hun denken. Zo kun je je leven toch niet leven?
jij projecteert weerquote:Op zondag 26 mei 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Jou Dates willen echt niet dansen hoor, gewoon pleasen
Laat me raden, memme alsin memmen?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn aap had een Tshirt over meme, ging ze piepen dat ik het niet goed uitsprak
Cuban Son.. Ik zag ze in een klein SPaans plaatsje jaren geleden ... gemiddelde leeftijd lag boven de 75 of zo..quote:Op zondag 26 mei 2019 00:28 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Damn. Mijn excuses alvast aan iedereen die gekleurd is.
Dood gaan we niet. En dan deze clip.
Ik dacht aan zwarte piet.
Want ook daar gaat niemand dood aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind spinnen die groot zijn en aan een draadje bungelen niet echt fijn.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Spinnen zijn goed. Laat hem lekker. Of is u bang voor spinnen?
Oh,. Middernacht geweest. Tijd voor je wortel, Rekkie
Blijkbaar kunnen mensen dat. Ik zou zo niet willen leven in elk geval.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het valt me steeds meer op hoe bang mensen zijn over wat anderen van hun denken. Zo kun je je leven toch niet leven?
Komop man GB. Gooi je haar eens losquote:
Welk tagje?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh shet, nvm dat tagje van eerder vanavond
Dat klinkt wel onheilspellendquote:Op zondag 26 mei 2019 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind spinnen die groot zijn en aan een draadje bungelen niet echt fijn.![]()
De wortel is geschild en ligt klaar.
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Cuban Son.. Ik zag ze in een klein SPaans plaatsje jaren geleden ... gemiddelde leeftijd lag boven de 75 of zo..Dat klinkt wel echt als door gaan tot je er bij neer valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet gezien? Ik zei dat ik jouw kant op kwamquote:
Ik moet altijd even opwarmen , maar als ik eenmaal in de move ben dans ik op alles en ben niet meer te stoppen ....quote:Op zondag 26 mei 2019 00:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dansen is ook gewoon beweging op muziek. Kan gewoon op een neer springen zijn. Hoeft niet meteen ingewikkelde stijldansfiguren te zijn of John Travolta moves
Is ie nu weg dan? Durf je rustig te zitten?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet altijd even opwarmen , maar als ik eenmaal in de move ben dans ik op alles en ben niet meer te stoppen ....
Ik vind van die enorme spinnen die door de kamer sjezen veel minder fijn.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
wat? Nee toch?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Morgen Aladdin, pak haar wel terug lekker A whole new world, lallen door die bios heen
Het ding hangt nu ergens buiten aan een draad, dus ik kan rustig zitten.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is ie nu weg dan? Durf je rustig te zitten?
Eet ze die wortel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ja ze moeten niet gaan lopen iddquote:Op zondag 26 mei 2019 00:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind van die enorme spinnen die door de kamer sjezen veel minder fijn.
Ze waren 1 van de eerste Cubaanse groepen die vrij werden gelaten om te gaan ontdekken in de vrije wereldquote:Op zondag 26 mei 2019 00:36 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat klinkt wel echt als door gaan tot je er bij neer valt.
Als het zo ongeveer hetzelfde gaat zijn als je aanbade voor Til, zou ik me inhouden als ik jou wasquote:Op zondag 26 mei 2019 00:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Morgen Aladdin, pak haar wel terug lekker A whole new world, lallen door die bios heen
Deze hing op ooghoogte in de deuropening. Dat is echt geen leuke verrassing. Die huisspinnen zijn inderdaad ook nasty, maar daar weet de kat wel raad mee.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind van die enorme spinnen die door de kamer sjezen veel minder fijn.
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:39 schreef TillyB het volgende:
Petz nuDie nagels! The HorrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Praten in een bioscoop tijdens een film? ben je helemaal gek geworden?quote:
Het is vrij hoog ook van toonquote:Op zondag 26 mei 2019 00:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als het zo ongeveer hetzelfde gaat zijn als je aanbade voor Til, zou ik me inhouden als ik jou was
Service bios je kan ook eten bestellenquote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Praten in een bioscoop tijdens een film? ben je helemaal gek geworden?
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als het zo ongeveer hetzelfde gaat zijn als je aanbade voor Til, zou ik me inhouden als ik jou was
vreselijk. Is echt een van mijn pet pieves. Je gaat naar de bios om te genieten van een film. Mensen die er zo nodig tussendoor moeten praten moeten optiefen.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Service bios je kan ook eten bestellen
Eetlust bij jou zo weg rooierd, als ik dat zo hoorquote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Service bios je kan ook eten bestellen
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze hing op ooghoogte in de deuropening. Dat is echt geen leuke verrassing. Die huisspinnen zijn inderdaad ook nasty, maar daar weet de kat wel raad mee.
Darvooor fluister je intiem in een oorquote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Praten in een bioscoop tijdens een film? ben je helemaal gek geworden?
Ja is ook, mijn aap neemt altijd van die gore Mexicaanse chips met saus, en dan krak krakquote:Op zondag 26 mei 2019 00:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
vreselijk. Is echt een van mijn pet pieves. Je gaat naar de bios om te genieten van een film. Mensen die er zo nodig tussendoor moeten praten moeten optiefen.
the horrorquote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze hing op ooghoogte in de deuropening. Dat is echt geen leuke verrassing. Die huisspinnen zijn inderdaad ook nasty, maar daar weet de kat wel raad mee.
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:44 schreef Prisha het volgende:
Krijg nu een appje...hey waar ben je? ben je al weg?![]()
ja mario's afterpartyquote:Op zondag 26 mei 2019 00:44 schreef Prisha het volgende:
Krijg nu een appje...hey waar ben je? ben je al weg?![]()
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Mijn kat was bang voor die groten. Pussy
Hij ging naar een voetbalwedstrijd geloof ik. Dus dronk'nd.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:47 schreef Prisha het volgende:
Hoop dat Mario er niet is omdat ie z'n verjaardag aan het vieren is en niet omdat zijn vader slechter is geworden
Hij was op weg naar de voetbalkantine vanmiddagquote:Op zondag 26 mei 2019 00:47 schreef Prisha het volgende:
Hoop dat Mario er niet is omdat ie z'n verjaardag aan het vieren is en niet omdat zijn vader slechter is geworden
Nou kom opquote:Op zondag 26 mei 2019 00:47 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik wilde niet storuuuuuh in het andere onderwerp
oh ok dan is het goedquote:Op zondag 26 mei 2019 00:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij ging naar een voetbalwedstrijd geloof ik. Dus dronk'nd.
Joh iedereen lult altijd dwars door elkaar heen over van alles en niks. Gewoon je vraag stellen niet 10x aankondigen.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:47 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik wilde niet storuuuuuh in het andere onderwerp
Je geeft haar geen vers vlees? Wat geef je haar dan? Toch geen troep zoals Bonzo of Pal of zo?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:49 schreef Petzi het volgende:
Maar Biebs is nogal kaal bij haar oren en onderpoten. Vers vlees, lost dat het op.
Nee linke soep ze hebben een kleine strot opening, ik gaf altijd van die blokjes schapenvet voor zijn vachtquote:Op zondag 26 mei 2019 00:49 schreef Petzi het volgende:
Maar Biebs is nogal kaal bij haar oren en onderpoten. Vers vlees, lost dat het op.
Complete bullshit, satellieten zijn in de zomer zo'n beetje de hele nacht te zien.twitter:elonmusk twitterde op zaterdag 25-05-2019 om 18:46:00@danielcincu @Alex_Parker Precisely, sats will be in darkness when stars are visible reageer retweet
Nog meer onzin. Je ziet de lichten van het ISS echt niet.twitter:elonmusk twitterde op zaterdag 25-05-2019 om 19:06:14@mcjamez @_jameshatfield_ @danielcincu @Alex_Parker ISS is extremely gigantic & has lights reageer retweet
Vers vlees weet ik niet, maar misschien een toupetje?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:49 schreef Petzi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef AHV Pens Compleet. En dan met de vork rul maken. Hartstikke goed voor ze.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee linke soep ze hebben een kleine strot opening, ik gaf altijd van die blokjes schapenvet voor zijn vacht
Nou Petz en verder geen brokken erbij of zoquote:Op zondag 26 mei 2019 00:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik geef AHV Pens Compleet. En dan met de vork rul maken. Hartstikke goed voor ze.
Extremely giganticquote:Op zondag 26 mei 2019 00:50 schreef Recce het volgende:
Nou, Musk weet ook niet alles van satellieten en naar de hemel kijken:
.tweetding
Nog meer onzin. Je ziet de lichten van het ISS echt niet.
Je zou toch denken dat hij beter zou weten.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:50 schreef Recce het volgende:
Nou, Musk weet ook niet alles van satellieten en naar de hemel kijken:Complete bullshit, satellieten zijn in de zomer zo'n beetje de hele nacht te zien.twitter:elonmusk twitterde op zaterdag 25-05-2019 om 18:46:00@:danielcincu @:Alex_Parker Precisely, sats will be in darkness when stars are visible reageer retweet
Nog meer onzin. Je ziet de lichten van het ISS echt niet.twitter:elonmusk twitterde op zaterdag 25-05-2019 om 19:06:14@:mcjamez @:_jameshatfield_ @:danielcincu @:Alex_Parker ISS is extremely gigantic & has lights reageer retweet
Gewoon brokken waar alle vitaminen inzitten. Haar vacht glans, en ook die van Lenthe, dus dat is het niet. Geen Bonzo of pal nee.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je geeft haar geen vers vlees? Wat geef je haar dan? Toch geen troep zoals Bonzo of Pal of zo?
en z'n Big Fucking Egoquote:Op zondag 26 mei 2019 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Met z'n Big Fucking Rocket bouwt hij zo een groter station.
Nah, waarschijnlijk is-ie een weer een beetje aan het tweeten geweest zonder z'n hersenen te gebruiken. Dat is niet zo verstandig.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat hij beter zou weten.
Dan raken ze accuut aan de schijterij. Wat als ik begin met 2 keer in de week dat schapenvet geven en langzaam opbouwen, of dat verse vlees?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou Petz en verder geen brokken erbij of zo
Beetje zoals Trumpiequote:Op zondag 26 mei 2019 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, waarschijnlijk is-ie een weer een beetje aan het tweeten geweest zonder z'n hersenen te gebruiken. Dat is niet zo verstandig.l
Schapenvet gaf ik hem dagelijks een blokje, werkte echt goed voor haar vachtquote:Op zondag 26 mei 2019 00:54 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dan raken ze accuut aan de schijterij. Wat als ik begin met 2 keer in de week dat schapenvet geven en langzaam opbouwen, of dat verse vlees?
eyy Amphiequote:
Ik vis ook graag.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Petzi;heb je al eens lijnzaad geprobeerd?
Alles hangt altijd aan een zijden draadje bij hem. Ooit moet dat toch een keer verkeerd gaan, ben ik bang.quote:
Hey Bro,in het vorig topic stond een machtig mooi scheepje.quote:
Nee, werkt dat volgens jou? Ze is vorige week naar de dierenarts geweest. Hij zei het ook en maakte er een foto van voor het archief. Waarom geeft die man dan geen tips vraag ik me af.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Petzi;heb je al eens lijnzaad geprobeerd?
Dat denk ik ook. Dan gaat het ook meteen goed verkeerd.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles hangt altijd aan een zijden draadje bij hem. Ooit moet dat toch een keer verkeerd gaan, ben ik bang.
Oke, thnxquote:Op zondag 26 mei 2019 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Schapenvet gaf ik hem dagelijks een blokje, werkte echt goed voor haar vacht
Gezien, wat een prachtige vlet. Maar ik heb wat teveel aan Bachus geofferd.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hey Bro,in het vorig topic stond een machtig mooi scheepje.
Dat kan sowieso geen kwaad, en ze vond het lekker ookquote:
Lijnzaad schijnt echt goed te werken voor de vacht.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:56 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nee, werkt dat volgens jou? Ze is vorige week naar de dierenarts geweest. Hij zei het ook en maakte er een foto van voor het archief. Waarom geeft die man dan geen tips vraag ik me af.
Bij mij glimt het ook best.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lijnzaad schijnt echt goed te werken voor de vacht.
Nix mis mee.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gezien, wat een prachtige vlet. Maar ik heb wat teveel aan Bachus geofferd.![]()
quote:
de film? Ja die had ik in de bioscoop gezien direct toen ie uitkwam. Heb ik je nog verteldquote:Op zondag 26 mei 2019 00:58 schreef Recce het volgende:
Oh, @:prisha, heb je Apollo 11 al gezien? Schijnt behoorlijk indrukwekkend te zijn!
Nee, dat was First Man. Er is nu een documentaire gemaakt van hele hoge kwaliteit film. Die schijnt echt mooi te zijn.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
de film? Ja die had ik in de bioscoop gezien direct toen ie uitkwam. Heb ik je nog verteld
quote:De film is vanaf 21 mei te zien in Omniversum op IMAX 70mm formaat.
Recce heeft geen schriftjequote:Op zondag 26 mei 2019 00:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
de film? Ja die had ik in de bioscoop gezien direct toen ie uitkwam. Heb ik je nog verteld
Dat is waar jij mee denkt.quote:
oh shit ja je hebt gelijk. Ik denk niet zo helder momenteelquote:Op zondag 26 mei 2019 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat was First Man. Er is nu een documentaire gemaakt van hele hoge kwaliteit film. Die schijnt echt mooi te zijn.
[..]
kook niequote:
Ikonthou meestal allesquote:
Ik ben een zeef.quote:
Omniversum alleen?quote:
Omdat je het te druk hebt alles te volgen?quote:Op zondag 26 mei 2019 01:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh shit ja je hebt gelijk. Ik denk niet zo helder momenteel![]()
Effe denken. Apollo 13 heb ik gezien. Apollo 11....waarom weet ik daar niks van?????
Denken met lichaamsdelen, is dat een soort yoga?quote:Op zondag 26 mei 2019 01:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik denk met ieder lichaamsdeel. Dat is wat mij zo variabel maakt.
Ik ben op dieet.quote:
ben erover aan het lezen. Ik wist het écht niet. Helemaal flabbergasted nu.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat je het te druk hebt alles te volgen?Maar het is dus een documentaire gemaakt van 65 mm film, waardoor alles eruit ziet alsof het nu is gefilmd. In een IMAX-bioscoop schijnt dat heel indrukwekkend te zijn.
Trailer:quote:Op zondag 26 mei 2019 01:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
ben erover aan het lezen. Ik wist het écht niet. Helemaal flabbergasted nu.
Dat wil ik wel zien. Alleen tijd is een dingetje
Zelfde troep als hier altijd wordt gepost. Maar als mensen het mooi vinden, okequote:Op zondag 26 mei 2019 01:05 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb nog een saai muziekje voor de mensen hier die niet van saaie muziek houden. Niet luisteren.
ik was hem al aan het afspelenquote:
slaap lekker amphiequote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga naar bed strompelen, wilde ff hallo zegggen.![]()
Fijne nacht allen.![]()
Apollo 13 ken ik wel met Tom Hanks hehequote:
Die is goedquote:Op zondag 26 mei 2019 01:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Apollo 13 ken ik wel met Tom Hanks hehe
quote:
Lekker slapenquote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Fijne nacht allen.![]()
Ah sorry .. ik kijk een serie waar een lijk in de vriezer ligtquote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Fijne nacht allen.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zelfde troep als hier altijd wordt gepost. Maar als mensen het mooi vinden, oke
Het is niet wat je mooi zou vinden. Het is meer of je er goed bij voelt.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zelfde troep als hier altijd wordt gepost. Maar als mensen het mooi vinden, oke
Trusten.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Fijne nacht allen.![]()
Trustenquote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Fijne nacht allen.![]()
Dat was wel een betere tijdsbesteding geweest.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Prisha het volgende:
Shit joh...in plaats van een oersaai feestje had ik een Imax ruimtefilm kunnen zien met Rekkie
Slaap fijn!quote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Fijne nacht allen.![]()
Hetzelfdequote:Op zondag 26 mei 2019 01:09 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het is niet wat je mooi zou vinden. Het is meer of je er goed bij voelt.
Volgende. Patsie.
Imax is wel mooi natuurlijk. Maar als ik het goed begrijp is dat nu enkel in Den Haag te zien en vanaf 27 juni dus in de rest van de bioscopen.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:09 schreef Recce het volgende:
Hij is er ook al op Blu-ray. Dus als je geen tijd hebt, kun je het altijd thuis kijken. Of in de zomer in de normale bioscoop.
Dat heb ik nog nooit eerder gezien.quote:
ha ja. Dat is bij Titanic ook. Ik weet dat die verrekte schip zinkt en toch zit ik vol spanning te kijkenquote:Op zondag 26 mei 2019 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Wel grappig dat het heel spannend is, terwijl je de uitkomst al weet.
Er zijn toch wel meer IMAX bioscopen dacht ik..?quote:Op zondag 26 mei 2019 01:09 schreef Recce het volgende:
Hij is er ook al op Blu-ray. Dus als je geen tijd hebt, kun je het altijd thuis kijken. Of in de zomer in de normale bioscoop.
Ja, dat is wat ik ook las.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Imax is wel mooi natuurlijk. Maar als ik het goed begrijp is dat nu enkel in Den Haag te zien en vanaf 27 juni dus in de rest van de bioscopen.
quote:Op 28 mei is er een voorpremière van de film met een nagesprek tussen André Kuipers en regisseur Todd Douglas Miller en Govert Schilling als moderator.
Daar heb ik dus maar niet naar gekeken.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja. Dat is bij Titanic ook. Ik weet dat die verrekte schip zinkt en toch zit ik vol spanning te kijken
Ja, maar daar komt die film kennelijk niet.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer IMAX bioscopen dacht ik..?
Andre Kuipers! Ik ga naar een lezing van hemquote:Op zondag 26 mei 2019 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik ook las.Volgens mij las ik net dat-ie ook in Amsterdam te zien is op 28 mei.
[..]
Pfffquote:Op zondag 26 mei 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar daar komt die film kennelijk niet.
Nah, da's ook wel raar dan.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar daar komt die film kennelijk niet.
Ja he,quote:Op zondag 26 mei 2019 01:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja. Dat is bij Titanic ook. Ik weet dat die verrekte schip zinkt en toch zit ik vol spanning te kijken
quote:Op zondag 26 mei 2019 01:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Andre Kuipers! Ik ga naar een lezing van hem
Wat voor films kijk jij graag naar?quote:Op zondag 26 mei 2019 01:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar heb ik dus maar niet naar gekeken.Ik had geen zin in een film met een slecht einde.
In de buitenlucht. Hoop dat het droog blijft.quote:
Ik word elke keer boos,Leonardo had heus wel op dat vlot gepast.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja he,En iedere keer dat zelfde rotgevoel van: Wat erg.
dat hebben ze bij Mythbusters een keer uitgeprobeerdquote:Op zondag 26 mei 2019 01:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik word elke keer boos,Leonardo had heus wel op dat vlot gepast.
jij sliep alquote:Op zondag 26 mei 2019 01:20 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik jad nog een vraagh maar ben het vergeten.
Duncan heeft gewonnen.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:20 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik jad nog een vraagh maar ben het vergeten.
ah Wubboquote:Op zondag 26 mei 2019 01:19 schreef chufi het volgende:
Mijn Oom en naamgenoot woonde jarenlang naast Wubbo Ockels .. de voorganger
ik had de tv nog asn laten staan....quote:
Ik zou niet gaan in elk gevalquote:Op zondag 26 mei 2019 01:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook een documentaire. Misschien dat daar niet zo heel veel bezoekers op afkomen?
Dat is wel optimistisch inderdaad! Straks gaat het enorm onweren.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
In de buitenlucht. Hoop dat het droog blijft.
Op 21 september (bij een afnemende, voor 62% zichtbare maan) zal André Kuipers in het bostheater in Ommen, onder de zich langzaam verschijnende sterrenhemel, verhalen vertellen over onze enige, natuurlijke satelliet, afgewisseld met beeldmateriaal en klassieke muziek uitgevoerd door Kamerata String Orchestra
Nah, loos alarm, hij komt gewoon bij alle IMAX Pathé bioscopen.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan in elk geval![]()
Maar dat zou goed kunnen inderdaad.
Nijmegen nog beter. Beter daarop wachten. Dan begint mijn vakantie en heb ik meer tijdquote:Op zondag 26 mei 2019 01:22 schreef Recce het volgende:
Oh, ik lees dat Apollo 11 vanaf 27-06-2019 bij de Pathe in IMAX-kwaliteit komt. Arnhem is wel iets dichterbij voor je, Prisha.
In Nijmegen hebben ze geen IMAX, zo te lezen.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nijmegen nog beter. Beter daarop wachten. Dan begint mijn vakantie en heb ik meer tijd
Ik sta nog steeds te kijken dat ik dit niet wist.
niet? Spiksplinternieuwe bioscoop. Verbaast me! Nah dan Arnhem. Daar is parkeren lastiger. Maar komt goedquote:Op zondag 26 mei 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
In Nijmegen hebben ze geen IMAX, zo te lezen.
Zucht. HEEL dat gesprek veur niks. Alsof ik niks beters te doen heb!quote:Op zondag 26 mei 2019 01:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, loos alarm, hij komt gewoon bij alle IMAX Pathé bioscopen.
Nijmegenquote:Op zondag 26 mei 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
In Nijmegen hebben ze geen IMAX, zo te lezen.
quote:Op zondag 26 mei 2019 01:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zucht. HEEL dat gesprek veur niks. Alsof ik niks beters te doen heb!
Oh wacht...
leuke stad hoorquote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 01:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zucht. HEEL dat gesprek veur niks. Alsof ik niks beters te doen heb!
Oh wacht...
28 nog maarquote:Op zondag 26 mei 2019 01:29 schreef Five4Nine het volgende:
Ik zou graag deze vraag stellen hier waar ik toch wel erg nieuwsgierig naar ben nadat ik hier nu een tijdje gepost heb.
Wat is jullie leeftijd? Hoe jong of hoe oud zijn jullie?
Ik ben 37. Sacha, je mag mij bannen omdat ik hier 3 jaar te vroeg ben verschenen.
Maar wat is jullie leeftijd?
Waar had je die voor nodig dan? Tijdens het programmeren gebruik ik die onbewust wel eens, geloof ik, maar niet tijdens het FOK!-en.quote:
Waarom vind je dat belangrijk?quote:Op zondag 26 mei 2019 01:29 schreef Five4Nine het volgende:
Ik zou graag deze vraag stellen hier waar ik toch wel erg nieuwsgierig naar ben nadat ik hier nu een tijdje gepost heb.
Ik ben 37. Sacha, je mag mij bannen omdat ik hier 3 jaar te vroeg ben verschenen.
Om naar het begin van de regel te gaan zonder dat ik mijn mus hoef te pakken onderwijl de regel kopieerendquote:Op zondag 26 mei 2019 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar had je die voor nodig dan? Tijdens het programmeren gebruik ik die onbewust wel eens, geloof ik, maar niet tijdens het FOK!-en.
Oh ja, dan gebruik ik 'm toch wel eens onbewust. Hoe kun je die nou kwijt raken dan?quote:Op zondag 26 mei 2019 01:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Om naar het begin van de regel te gaan zonder dat ik mijn mus hoef te pakken onderwijl de regel kopieerend
ik wist even niet meer waar die zatquote:Op zondag 26 mei 2019 01:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dan gebruik ik 'm toch wel eens onbewust. Hoe kun je die nou kwijt raken dan?
Maar nu ben ik gewoon echt nieuwsgierig naar waarom je dat wilt weten!quote:Op zondag 26 mei 2019 01:33 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Niet belangrijk. Ik ben gewoon echt nieuwsgierig.
Curiosity killed the cat.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:33 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Niet belangrijk. Ik ben gewoon echt nieuwsgierig.
Omdat ik dat gewoon graag wil weten.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar nu ben ik gewoon echt nieuwsgierig naar waarom je dat wilt weten!
Jezus! Wel aardig dat je die niet plaatst terwijl Tilly erbij is.quote:
quote:
Even @TillyB dan nogquote:Op zondag 26 mei 2019 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Jezus! Wel aardig dat je die niet plaatst terwijl Tilly erbij is.
Is Lyza Jezus? God, dat had ik niet verwachtquote:Op zondag 26 mei 2019 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Jezus! Wel aardig dat je die niet plaatst terwijl Tilly erbij is.
Ik ben echt nog lang niet naar bed.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:39 schreef Prisha het volgende:
Wel een goed plan ja. Ik vertrek ook maar. Slaap ze voor straks![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 26 mei 2019 01:39 schreef Prisha het volgende:
Wel een goed plan ja. Ik vertrek ook maar. Slaap ze voor straks![]()
Maar je gaf nog steeds geen antwoord op mijn vraag, wat voor films jij graag kijkt, als je dat al doet.quote:
Of hoe oud iemand is?quote:Op zondag 26 mei 2019 01:45 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maar je gaf nog steeds geen antwoord op mijn vraag, wat voor films jij graag kijkt, als je dat al doet.
Oh sorry, die vraag was me even ontschoten. Ik kijk eigenlijk nauwelijks films. Wel series af en toe.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:45 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maar je gaf nog steeds geen antwoord op mijn vraag, wat voor films jij graag kijkt, als je dat al doet.
GTSTquote:Op zondag 26 mei 2019 01:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh sorry, die vraag was me even ontschoten. Ik kijk eigenlijk nauwelijks films. Wel series af en toe.
Dat is ook een vraag waar men niet graag antwoord op geeft, dat moet je toch weten.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:45 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Of hoe oud iemand is?
Dat was mijn vraag.
Bijna niemand geeft antwoord
Ik zou echt niet weten waarom niet?quote:Op zondag 26 mei 2019 01:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat is ook een vraag waar men niet graag antwoord op geeft, dat moet je toch weten.
47.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:29 schreef Five4Nine het volgende:
Als je er een moet noemen die je bij is gebleven misschien? Ben gewoon een beetje nieuwsgierig naar je hoorquote:Op zondag 26 mei 2019 01:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh sorry, die vraag was me even ontschoten. Ik kijk eigenlijk nauwelijks films. Wel series af en toe.
Schelen we dus 10 jaar.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:50 schreef Five4Nine het volgende:
[..]Netjes. Velen durven dat blijkbaar niet te zeggen.
Haha. Ok. Jij bent voor mij al niet meer anoniem.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:52 schreef Petzi het volgende:
[..]
Meeste mensen willen wat kletsen en verder totaal anoniem blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |