Komop man GB. Gooi je haar eens losquote:
Welk tagje?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh shet, nvm dat tagje van eerder vanavond
Dat klinkt wel onheilspellendquote:Op zondag 26 mei 2019 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind spinnen die groot zijn en aan een draadje bungelen niet echt fijn.![]()
De wortel is geschild en ligt klaar.
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Cuban Son.. Ik zag ze in een klein SPaans plaatsje jaren geleden ... gemiddelde leeftijd lag boven de 75 of zo..Dat klinkt wel echt als door gaan tot je er bij neer valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet gezien? Ik zei dat ik jouw kant op kwamquote:
Ik moet altijd even opwarmen , maar als ik eenmaal in de move ben dans ik op alles en ben niet meer te stoppen ....quote:Op zondag 26 mei 2019 00:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dansen is ook gewoon beweging op muziek. Kan gewoon op een neer springen zijn. Hoeft niet meteen ingewikkelde stijldansfiguren te zijn of John Travolta moves
Is ie nu weg dan? Durf je rustig te zitten?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet altijd even opwarmen , maar als ik eenmaal in de move ben dans ik op alles en ben niet meer te stoppen ....
Ik vind van die enorme spinnen die door de kamer sjezen veel minder fijn.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
wat? Nee toch?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Morgen Aladdin, pak haar wel terug lekker A whole new world, lallen door die bios heen
Het ding hangt nu ergens buiten aan een draad, dus ik kan rustig zitten.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is ie nu weg dan? Durf je rustig te zitten?
Eet ze die wortel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ja ze moeten niet gaan lopen iddquote:Op zondag 26 mei 2019 00:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind van die enorme spinnen die door de kamer sjezen veel minder fijn.
Ze waren 1 van de eerste Cubaanse groepen die vrij werden gelaten om te gaan ontdekken in de vrije wereldquote:Op zondag 26 mei 2019 00:36 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat klinkt wel echt als door gaan tot je er bij neer valt.
Als het zo ongeveer hetzelfde gaat zijn als je aanbade voor Til, zou ik me inhouden als ik jou wasquote:Op zondag 26 mei 2019 00:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Morgen Aladdin, pak haar wel terug lekker A whole new world, lallen door die bios heen
Deze hing op ooghoogte in de deuropening. Dat is echt geen leuke verrassing. Die huisspinnen zijn inderdaad ook nasty, maar daar weet de kat wel raad mee.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind van die enorme spinnen die door de kamer sjezen veel minder fijn.
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:39 schreef TillyB het volgende:
Petz nuDie nagels! The HorrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Praten in een bioscoop tijdens een film? ben je helemaal gek geworden?quote:
Het is vrij hoog ook van toonquote:Op zondag 26 mei 2019 00:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als het zo ongeveer hetzelfde gaat zijn als je aanbade voor Til, zou ik me inhouden als ik jou was
Service bios je kan ook eten bestellenquote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Praten in een bioscoop tijdens een film? ben je helemaal gek geworden?
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als het zo ongeveer hetzelfde gaat zijn als je aanbade voor Til, zou ik me inhouden als ik jou was
vreselijk. Is echt een van mijn pet pieves. Je gaat naar de bios om te genieten van een film. Mensen die er zo nodig tussendoor moeten praten moeten optiefen.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Service bios je kan ook eten bestellen
Eetlust bij jou zo weg rooierd, als ik dat zo hoorquote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Service bios je kan ook eten bestellen
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze hing op ooghoogte in de deuropening. Dat is echt geen leuke verrassing. Die huisspinnen zijn inderdaad ook nasty, maar daar weet de kat wel raad mee.
Darvooor fluister je intiem in een oorquote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Praten in een bioscoop tijdens een film? ben je helemaal gek geworden?
Ja is ook, mijn aap neemt altijd van die gore Mexicaanse chips met saus, en dan krak krakquote:Op zondag 26 mei 2019 00:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
vreselijk. Is echt een van mijn pet pieves. Je gaat naar de bios om te genieten van een film. Mensen die er zo nodig tussendoor moeten praten moeten optiefen.
the horrorquote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze hing op ooghoogte in de deuropening. Dat is echt geen leuke verrassing. Die huisspinnen zijn inderdaad ook nasty, maar daar weet de kat wel raad mee.
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:44 schreef Prisha het volgende:
Krijg nu een appje...hey waar ben je? ben je al weg?![]()
ja mario's afterpartyquote:Op zondag 26 mei 2019 00:44 schreef Prisha het volgende:
Krijg nu een appje...hey waar ben je? ben je al weg?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |