Deze hing op ooghoogte in de deuropening. Dat is echt geen leuke verrassing. Die huisspinnen zijn inderdaad ook nasty, maar daar weet de kat wel raad mee.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind van die enorme spinnen die door de kamer sjezen veel minder fijn.

quote:Op zondag 26 mei 2019 00:39 schreef TillyB het volgende:
Petz nuDie nagels! The HorrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Praten in een bioscoop tijdens een film? ben je helemaal gek geworden?quote:

Het is vrij hoog ook van toonquote:Op zondag 26 mei 2019 00:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als het zo ongeveer hetzelfde gaat zijn als je aanbade voor Til, zou ik me inhouden als ik jou was

Service bios je kan ook eten bestellenquote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Praten in een bioscoop tijdens een film? ben je helemaal gek geworden?

quote:Op zondag 26 mei 2019 00:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als het zo ongeveer hetzelfde gaat zijn als je aanbade voor Til, zou ik me inhouden als ik jou was

vreselijk. Is echt een van mijn pet pieves. Je gaat naar de bios om te genieten van een film. Mensen die er zo nodig tussendoor moeten praten moeten optiefen.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Service bios je kan ook eten bestellen

Eetlust bij jou zo weg rooierd, als ik dat zo hoorquote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Service bios je kan ook eten bestellen

quote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze hing op ooghoogte in de deuropening. Dat is echt geen leuke verrassing. Die huisspinnen zijn inderdaad ook nasty, maar daar weet de kat wel raad mee.

Darvooor fluister je intiem in een oorquote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Praten in een bioscoop tijdens een film? ben je helemaal gek geworden?

Ja is ook, mijn aap neemt altijd van die gore Mexicaanse chips met saus, en dan krak krakquote:Op zondag 26 mei 2019 00:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
vreselijk. Is echt een van mijn pet pieves. Je gaat naar de bios om te genieten van een film. Mensen die er zo nodig tussendoor moeten praten moeten optiefen.

the horrorquote:Op zondag 26 mei 2019 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze hing op ooghoogte in de deuropening. Dat is echt geen leuke verrassing. Die huisspinnen zijn inderdaad ook nasty, maar daar weet de kat wel raad mee.

quote:Op zondag 26 mei 2019 00:44 schreef Prisha het volgende:
Krijg nu een appje...hey waar ben je? ben je al weg?![]()

ja mario's afterpartyquote:Op zondag 26 mei 2019 00:44 schreef Prisha het volgende:
Krijg nu een appje...hey waar ben je? ben je al weg?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |