Is Lyza Jezus? God, dat had ik niet verwachtquote:Op zondag 26 mei 2019 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Jezus! Wel aardig dat je die niet plaatst terwijl Tilly erbij is.
Ik ben echt nog lang niet naar bed.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:39 schreef Prisha het volgende:
Wel een goed plan ja. Ik vertrek ook maar. Slaap ze voor straks![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 26 mei 2019 01:39 schreef Prisha het volgende:
Wel een goed plan ja. Ik vertrek ook maar. Slaap ze voor straks![]()
Maar je gaf nog steeds geen antwoord op mijn vraag, wat voor films jij graag kijkt, als je dat al doet.quote:
Of hoe oud iemand is?quote:Op zondag 26 mei 2019 01:45 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maar je gaf nog steeds geen antwoord op mijn vraag, wat voor films jij graag kijkt, als je dat al doet.
Oh sorry, die vraag was me even ontschoten. Ik kijk eigenlijk nauwelijks films. Wel series af en toe.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:45 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maar je gaf nog steeds geen antwoord op mijn vraag, wat voor films jij graag kijkt, als je dat al doet.
GTSTquote:Op zondag 26 mei 2019 01:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh sorry, die vraag was me even ontschoten. Ik kijk eigenlijk nauwelijks films. Wel series af en toe.
Dat is ook een vraag waar men niet graag antwoord op geeft, dat moet je toch weten.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:45 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Of hoe oud iemand is?
Dat was mijn vraag.
Bijna niemand geeft antwoord
Ik zou echt niet weten waarom niet?quote:Op zondag 26 mei 2019 01:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat is ook een vraag waar men niet graag antwoord op geeft, dat moet je toch weten.
47.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:29 schreef Five4Nine het volgende:
Ik zou graag deze vraag stellen hier waar ik toch wel erg nieuwsgierig naar ben nadat ik hier nu een tijdje gepost heb.
Wat is jullie leeftijd? Hoe jong of hoe oud zijn jullie?
Ik ben 37. Sacha, je mag mij bannen omdat ik hier 3 jaar te vroeg ben verschenen.
Maar wat is jullie leeftijd?
Als je er een moet noemen die je bij is gebleven misschien? Ben gewoon een beetje nieuwsgierig naar je hoorquote:Op zondag 26 mei 2019 01:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh sorry, die vraag was me even ontschoten. Ik kijk eigenlijk nauwelijks films. Wel series af en toe.
Schelen we dus 10 jaar.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:50 schreef Five4Nine het volgende:
[..]Netjes. Velen durven dat blijkbaar niet te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |