Ik zou niet gaan in elk gevalquote:Op zondag 26 mei 2019 01:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook een documentaire. Misschien dat daar niet zo heel veel bezoekers op afkomen?
Dat is wel optimistisch inderdaad! Straks gaat het enorm onweren.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
In de buitenlucht. Hoop dat het droog blijft.
Op 21 september (bij een afnemende, voor 62% zichtbare maan) zal André Kuipers in het bostheater in Ommen, onder de zich langzaam verschijnende sterrenhemel, verhalen vertellen over onze enige, natuurlijke satelliet, afgewisseld met beeldmateriaal en klassieke muziek uitgevoerd door Kamerata String Orchestra
Nah, loos alarm, hij komt gewoon bij alle IMAX Pathé bioscopen.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan in elk geval![]()
Maar dat zou goed kunnen inderdaad.
Nijmegen nog beter. Beter daarop wachten. Dan begint mijn vakantie en heb ik meer tijdquote:Op zondag 26 mei 2019 01:22 schreef Recce het volgende:
Oh, ik lees dat Apollo 11 vanaf 27-06-2019 bij de Pathe in IMAX-kwaliteit komt. Arnhem is wel iets dichterbij voor je, Prisha.
In Nijmegen hebben ze geen IMAX, zo te lezen.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nijmegen nog beter. Beter daarop wachten. Dan begint mijn vakantie en heb ik meer tijd
Ik sta nog steeds te kijken dat ik dit niet wist.
niet? Spiksplinternieuwe bioscoop. Verbaast me! Nah dan Arnhem. Daar is parkeren lastiger. Maar komt goedquote:Op zondag 26 mei 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
In Nijmegen hebben ze geen IMAX, zo te lezen.
Zucht. HEEL dat gesprek veur niks. Alsof ik niks beters te doen heb!quote:Op zondag 26 mei 2019 01:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, loos alarm, hij komt gewoon bij alle IMAX Pathé bioscopen.
Nijmegenquote:Op zondag 26 mei 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
In Nijmegen hebben ze geen IMAX, zo te lezen.
quote:Op zondag 26 mei 2019 01:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zucht. HEEL dat gesprek veur niks. Alsof ik niks beters te doen heb!
Oh wacht...
leuke stad hoorquote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 01:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zucht. HEEL dat gesprek veur niks. Alsof ik niks beters te doen heb!
Oh wacht...
28 nog maarquote:Op zondag 26 mei 2019 01:29 schreef Five4Nine het volgende:
Ik zou graag deze vraag stellen hier waar ik toch wel erg nieuwsgierig naar ben nadat ik hier nu een tijdje gepost heb.
Wat is jullie leeftijd? Hoe jong of hoe oud zijn jullie?
Ik ben 37. Sacha, je mag mij bannen omdat ik hier 3 jaar te vroeg ben verschenen.
Maar wat is jullie leeftijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |