Zelfde troep als hier altijd wordt gepost. Maar als mensen het mooi vinden, okequote:Op zondag 26 mei 2019 01:05 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb nog een saai muziekje voor de mensen hier die niet van saaie muziek houden. Niet luisteren.
ik was hem al aan het afspelenquote:
slaap lekker amphiequote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga naar bed strompelen, wilde ff hallo zegggen.![]()
Fijne nacht allen.![]()
Apollo 13 ken ik wel met Tom Hanks hehequote:
Die is goedquote:Op zondag 26 mei 2019 01:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Apollo 13 ken ik wel met Tom Hanks hehe
quote:
Lekker slapenquote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Fijne nacht allen.![]()
Ah sorry .. ik kijk een serie waar een lijk in de vriezer ligtquote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Fijne nacht allen.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zelfde troep als hier altijd wordt gepost. Maar als mensen het mooi vinden, oke
Het is niet wat je mooi zou vinden. Het is meer of je er goed bij voelt.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zelfde troep als hier altijd wordt gepost. Maar als mensen het mooi vinden, oke
Trusten.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Fijne nacht allen.![]()
Trustenquote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Fijne nacht allen.![]()
Dat was wel een betere tijdsbesteding geweest.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Prisha het volgende:
Shit joh...in plaats van een oersaai feestje had ik een Imax ruimtefilm kunnen zien met Rekkie
Slaap fijn!quote:Op zondag 26 mei 2019 01:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Fijne nacht allen.![]()
Hetzelfdequote:Op zondag 26 mei 2019 01:09 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het is niet wat je mooi zou vinden. Het is meer of je er goed bij voelt.
Volgende. Patsie.
Imax is wel mooi natuurlijk. Maar als ik het goed begrijp is dat nu enkel in Den Haag te zien en vanaf 27 juni dus in de rest van de bioscopen.quote:Op zondag 26 mei 2019 01:09 schreef Recce het volgende:
Hij is er ook al op Blu-ray. Dus als je geen tijd hebt, kun je het altijd thuis kijken. Of in de zomer in de normale bioscoop.
Dat heb ik nog nooit eerder gezien.quote:
ha ja. Dat is bij Titanic ook. Ik weet dat die verrekte schip zinkt en toch zit ik vol spanning te kijkenquote:Op zondag 26 mei 2019 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Wel grappig dat het heel spannend is, terwijl je de uitkomst al weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |