Dacht al, wat een grote kopquote:Op zondag 26 mei 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit is een Engelse eh? Biebs is Frans
hahaha nee dat is in Augustus als het hoogzomer is. Die lijkt me echt leuk.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Mensen van boven de 50 moeten niet meer dansen eigenlijk
Dat vind ik zo fucking akward dan op een feest of zo
ha jaquote:Op zondag 26 mei 2019 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kolere zeg. Je had dus beter in je eentje in je kas kunnen zitten genieten omdat ie af was.
Ja maar vrouwtjes zijn wel iets tengerder, mooi hondje hoor, en hoe slanker hoe langer ze meegaan vaakquote:Op zondag 26 mei 2019 00:18 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dacht al, wat een grote kopMaar Bibi is erg petit dus weet ik veel
Wat??? Doe niet zo raarquote:Op zondag 26 mei 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Klinkt vreselijk idd, en nu zit je weer op een raar feestje zonder het feestvarkenquote:Op zondag 26 mei 2019 00:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahaha nee dat is in Augustus als het hoogzomer is. Die lijkt me echt leuk.
Had een uitnodiging gekregen van iemand waar ik al mijn twijfels bij had. Die bleken terecht. Wat een saaie lui.
Was ook een Engelse die andere Prish heeft een Fransequote:Op zondag 26 mei 2019 00:19 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ah een zij. Heb je ook nog foto's van de franse?
Oldass shamingquote:Op zondag 26 mei 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Zei de dierenarts ook, dat het een voordeel is.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar vrouwtjes zijn wel iets tengerder, mooi hondje hoor, en hoe slanker hoe langer ze meegaan vaak
Hoe oud was u ook al weer?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
owjj ik snap dat helemaalquote:Op zondag 26 mei 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die Franse hebben wel een langere levensverwachting, ja echt een gemis hoor het is nu 4 jaar geleden en ik kan sinds een half jaar pas weer foto's zien
Nee ze moeten op hun stoel gaan zitten verzuren das leukquote:Op zondag 26 mei 2019 00:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Van die Anja's die helemaal los gaan
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee ze moeten op hun stoel gaan zitten verzuren das leuk
Laat ze lekker. Als ik later boven de 50 ben dans ik er gewoon op los hoorquote:Op zondag 26 mei 2019 00:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dansen totdat je d'r bij neervalt. Who cares hoe het eruit ziet.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nja, als die stoma uiteenspat...quote:Op zondag 26 mei 2019 00:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dansen totdat je d'r bij neervalt. Who cares hoe het eruit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |