quote:Op zondag 26 mei 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Hier is ze 1 van mijn grote liefdes![]()
[ afbeelding ]
Waarom ben je niet ergens op een Techno feestje dan ?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:12 schreef Five4Nine het volgende:
Ik moet helaas nog even een technotje delen aangezien ik aan de techno ben. Daar kom je zo op een zaterdag avond ook niet zomaar meer vanaf.
Deze is wel echt lekker ook.
Mutti morgen weer boos.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh zaterdag voetbal, nou die komt op zijn handen lopend naar huis meestal
Ja ze likt ook al het vogelvoer en veertjes van de parkieten op, alle stofjes. Ik dacht: Die heeft een of andere tik. Toen kwam ik uit de Agri gelopen en stonden er een vrouwtje in mijn auto te loeren waar die twee inzitten. Zij heeft er ook twee en vertelde dat die van haar het ook doen.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zijn echt schrapers die van mij die at zelfs complete kikkers op
Ja honden doen dat sowieso wel ook hoorquote:Op zondag 26 mei 2019 00:14 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja ze likt ook al het vogelvoer en veertjes van de parkieten op, alle stofjes. Ik dacht: Die heeft een of andere tik. Toen kwam ik uit de Agri gelopen en stonden er een vrouwtje in mijn auto te loeren waar die twee inzitten. Zij heeft er ook twee en vertelde dat die van haar het ook doen.
Waarom ben jij niet ergens in een praat soos aanwezig?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom ben je niet ergens op een Techno feestje dan ?
Details graag!quote:Op zondag 26 mei 2019 00:14 schreef Prisha het volgende:
Ik heb eerder vanavond een van de saaiste feesies evah gehad. Stond steeds op de klok te kijken. Echt verschrikkelijk
Mijne is nu 10. Ze wordt al echt grijs. Hoop dat ze nog een aantal goeie jaren voor deboeg heeft.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Helaas maar 7 geworden, en daarvoor had ik ook een Engelse bulldog, dat was echt een teringleider voor iedereen behalve mij
En die is 13 geworden natuurlijk
quote:
Ik ben een ouwe lul hier ..quote:Op zondag 26 mei 2019 00:14 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet ergens in een praat soos aanwezig?
Die fado dinges?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:14 schreef Prisha het volgende:
Ik heb eerder vanavond een van de saaiste feesies evah gehad. Stond steeds op de klok te kijken. Echt verschrikkelijk
Ja die Franse hebben wel een langere levensverwachting, ja echt een gemis hoor het is nu 4 jaar geleden en ik kan sinds een half jaar pas weer foto's zienquote:Op zondag 26 mei 2019 00:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijne is nu 10. Ze wordt al echt grijs. Hoop dat ze nog een aantal goeie jaren voor deboeg heeft.
quote:Op zondag 26 mei 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet hij/zij?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een Engelse eh? Biebs is Fransquote:Op zondag 26 mei 2019 00:16 schreef Petzi het volgende:
[..]![]()
Wat een knuffel. Biebs is erg slank met klein koppie. Denk kruizing Boston Terrier.
Saai muziek. Saaie mensen. Geen sfeer. Iedereen leek wel uitgeblust. Zelfs saaie hapjes. Geen beweging in te krijgen. DJ die het niet aanvoelde. Verschrikkelijkquote:
Kolere zeg. Je had dus beter in je eentje in je kas kunnen zitten genieten omdat ie af was.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Saai muziek. Saaie mensen. Geen sfeer. Iedereen leek wel uitgeblust. Zelfs saaie hapjes. Geen beweging in te krijgen. DJ die het niet aanvoelde. Verschrikkelijk![]()
Ben weggegaan, dat was niet vol te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |