Wat hij zegt!quote:

quote:Op zondag 26 mei 2019 00:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Mario,van harte gefeliciteerd.En nog vele jaren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Hoeveel doden?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik was toevallig net uit ge-liveleakt

quote:

ja écht niet aangedachtquote:Op zondag 26 mei 2019 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: dat is toch ideaal?!Maar die onweerswolken wil je niet hebben bij een eclips natuurlijk. Liever tornado's en de eclips gescheiden en niet tegelijkertijd.

Ja we weten het niet meer ,.. zelfs ik als expert ben de weg kwijt ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

toevalligquote:Op zondag 26 mei 2019 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik was toevallig net uit ge-liveleakt

Ja, daar was je goed mee bezig.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja écht niet aangedacht![]()
Nog even goed nadenken. Alle weer statistieken van afgelopen 10 jaar uitpluizen...had ik vorig keer ook gedaan

quote:Op zondag 26 mei 2019 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja we weten het niet meer ,.. zelfs ik als expert ben de weg kwijt ...Je weet niet meer welke kant het klimaat op gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

closetrol op?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Stik, is het zover ben ik met wat anders bezig.![]()
Gefeliciteerd Mario.

dat was ook wel mooi jaquote:Op zondag 26 mei 2019 00:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar was je goed mee bezig.Uiteindelijk stonden die lui die ook nog het ruimtestation voor de eclips langs zagen gaan natuurlijk op de beste plek.

Ja dat .. is een beetje lost volgens mij..quote:Op zondag 26 mei 2019 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Je weet niet meer welke kant het klimaat op gaat?

Moet ik hem weg komen halen? Ik ben dol op spinnenquote:Op zondag 26 mei 2019 00:06 schreef Recce het volgende:
Er hangt een dikke spin aan een draadje in het deurgat naar het balkon.

Laten hangen spinnen zijn nuttigquote:Op zondag 26 mei 2019 00:06 schreef Recce het volgende:

jah...Oostenrijkse hebben we niet. Wel het juiste sentimentquote:

Vooruit, we rekenen het goedquote:Op zondag 26 mei 2019 00:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...Oostenrijkse hebben we niet. Wel het juiste sentiment

Spinnen zijn goed. Laat hem lekker. Of is u bang voor spinnen?quote:Op zondag 26 mei 2019 00:06 schreef Recce het volgende:

quote:Op zondag 26 mei 2019 00:08 schreef Recce het volgende:
Ik ga op het balkon staan en kijken of ik het satelliettreintje kan zien. Tot later,

Afberenquote:Op zondag 26 mei 2019 00:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Spinnen zijn goed. Laat hem lekker. Of is u bang voor spinnen?
Oh,. Middernacht geweest. Tijd voor je wortel, Rekkie

Ik heb helemaal niets tegen spinnen behalve als ze in mijn slaapkamer zitten. Niet omdat ik er bang voor ben maar toch omdat ik er bang voor ben dat ze in mijn mond kruipen oid als ik slaap. haha.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Normaal laat ik ze wel hangen, maar deze is wel ranzig.

Zeg maar bul 2 zelfsquote:Op zondag 26 mei 2019 00:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja buiten. Vraag aan jou, jij hebt toch ook een bulletje gehad?

hoe op manquote:

Ja zijn echt schrapers die van mij die at zelfs complete kikkers opquote:Op zondag 26 mei 2019 00:10 schreef Petzi het volgende:
[..]
Lebberden die ook overal aan, vloer, alles

Oh shet, nvm dat tagje van eerder vanavondquote:Op zondag 26 mei 2019 00:06 schreef Recce het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |