Bovendien is spaans en portugees te vergelijken met maatrichts dialect en wat gangbaarder limburgs dialect. Dat verstaat mekaar gewoon primaquote:
Heb je niet nodig aangezien ze ook op Reddit gepost worden.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft iemand een invite voor morningstreams.com?
Ik heb al een stream (dezelfde als hier genoemd is), maar voor een volgende keer.
Yup. En hij gaat gelijk krijgen vrees ik.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef Gezicht het volgende:
Zei Giovinazzi nu dat het een saaie race wordt?
Dat die Sjengen mer gewoon plat kallequote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Bovendien is spaans en portugees te vergelijken met maatrichts dialect en wat gangbaarder limburgs dialect. Dat verstaat mekaar gewoon prima
Lang niet altijd en vaak moet het met handen en voeten. Bron: twee mensen die Portugees als moedertaal hebben.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Bovendien is spaans en portugees te vergelijken met maatrichts dialect en wat gangbaarder limburgs dialect. Dat verstaat mekaar gewoon prima
quote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef kikoooooo het volgende:
Massa dacht echt: verdomme kom ik die mongool met die oranje microfoon weer tegen
Mooi om te zien inderdaadquote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef kikoooooo het volgende:
Massa dacht echt: verdomme kom ik die mongool met die oranje microfoon weer tegen
Eerder Nederlands Duits.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef vosss het volgende:
[..]
WANNEER IS WEER FYLAX FRIDAY???? WAAROM BEN JE NOG NIET DOORGEBROKEN IN DE ETHER??? FYLAX FRIDAYquote:
?quote:
Hans Zimmergodquote:Op zondag 26 mei 2019 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die film Rush moet ik nog steeds eens zien.
Dus?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze schakelden pas in toen ze al aan het herdenken waren.
Zo zou jij er ook bij staan als je wist dat je vanavond weer naast Albert moest liggenquote:Op zondag 26 mei 2019 14:55 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een stijve verschijning die koningin/prinses.
Staat wel symbool voor die toch al amateuristische zender.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze schakelden pas in toen ze al aan het herdenken waren.
Ik vond het nogal amateuristisch en onrespectvol. De NOS schakelt toch ook niet halverwege de dodenherdenking in.quote:
Costa Rica Godenquote:
Altijd?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heb je niet nodig aangezien ze ook op Reddit gepost worden.
Vind een dodenherdenking iets anders. Ging meer om de sfeerimpressie.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vond het nogal amateuristisch en onrespectvol. De NOS schakelt toch ook niet halverwege de dodenherdenking in.
Buiten dat ik toch al niet via Ziggo de Formule 1 kijk moet iedereen lekker zelf bepalen wat hij doet.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:57 schreef Googolplexian het volgende:
Alle Ziggo-bashers direct de TV uitzetten of lekker op een ander kanaal kijken!
Die Winnie Harlow is er weer ja. Die liep vorig jaar in Canada een ronde te vroeg met de finish vlag te wapperenquote:Op zondag 26 mei 2019 14:58 schreef Zipportal het volgende:
Ondertussen heeft Hamlap weer wat beroemheden opgetrommeld.
Altijd weet ik niet. Nu wel.quote:
Deze vergelijkingquote:Op zondag 26 mei 2019 14:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vond het nogal amateuristisch en onrespectvol. De NOS schakelt toch ook niet halverwege de dodenherdenking in.
Onrespectvol????? Vond het persoonlijk wel goed zo.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:00 schreef 3rr0r het volgende:
Kreeg Jack Max eigenlijk te spreken?
[ afbeelding ]
Natalie Pinkhamquote:Op zondag 26 mei 2019 15:00 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op zondag 26 mei 2019 15:00 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat weet ik. Daar heb ik 'm ook vandaanquote:
Dat was fraai jaquote:Op zondag 26 mei 2019 14:59 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Die Winnie Harlow is er weer ja. Die liep vorig jaar in Canada een ronde te vroeg met de finish vlag te wapperenHopelijk heeft ze intussen leren tellen.
[ afbeelding ]
Echt een topfilm!quote:Op zondag 26 mei 2019 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die film Rush moet ik nog steeds eens zien.
Op spektakel/regen/ blote vrouwen?quote:
Op regen? Max zit er iig niet op te wachten begreep ik...quote:
Volgens mij is dat al sinds hij naar Ferrari ging.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:02 schreef Googolplexian het volgende:
Ben benieuwd wat Vettel er van bakt deze race ... hij lijkt me erg uit z'n element sinds de tweede helft van vorig jaar.
Die sloerie heeft mij nog een ban aan genaaid vorig jaar omdat ik iets vond van haar.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:59 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Die Winnie Harlow is er weer ja. Die liep vorig jaar in Canada een ronde te vroeg met de finish vlag te wapperenHopelijk heeft ze intussen leren tellen.
[ afbeelding ]
Dit jaar hebben we het nog niet mee mogen maken, maar de afgelopen twee seizoenen was de Red Bull vrij waardeloos bij een paar drupjes regen.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op regen? Max zit er iig niet op te wachten begreep ik...
Vettel lijkt het een beetje kwijt te zijn.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:02 schreef Googolplexian het volgende:
Ben benieuwd wat Vettel er van bakt deze race ... hij lijkt me erg uit z'n element sinds de tweede helft van vorig jaar.
Ongetwijfeld terecht. Dat wat jij vond dan he. Niet de ban.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Die sloerie heeft mij nog een ban aan genaaid vorig jaar omdat ik iets vond van haar.
Nee, dat zal wel maar wel 1000% actie op de baanquote:Op zondag 26 mei 2019 15:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op regen? Max zit er iig niet op te wachten begreep ik...
Vind de nieuwe intromuziek mooier eigenlijk. Minder iconisch, dat wel.quote:
Doen er nog (recente) F1'ers mee? Heb de kwali dit jaar niet gevolgd maar kreeg half mee dat Alonso gefaald had en niet mee doet.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:05 schreef franklop het volgende:
Wat een genot jongens en dan straks ook nog de indy 500. Prima bankzitdagje zo
Daniel Bruhlquote:
op sky sports?quote:Op zondag 26 mei 2019 15:05 schreef franklop het volgende:
Wat een genot jongens en dan straks ook nog de indy 500. Prima bankzitdagje zo
Marcus Erikssonquote:Op zondag 26 mei 2019 15:06 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Doen er nog (recente) F1'ers mee? Heb de kwali dit jaar niet gevolgd maar kreeg half mee dat Alonso gefaald had en niet mee doet.
Ja precies. Maargoed, ik zeg verder niks over dat mismaakte wijf dat aparte individu want dan heb ik dalijk weer een ban te pakken. Hopelijk mag ze niet afvlaggen dit jaar.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ongetwijfeld terecht. Dat wat jij vond dan he. Niet de ban.
Nu moet ik echt ergens die film gaan zoeken.quote:
Ze hebben een nieuwe regel dat de vlag nu geen waarde meer heeft, dus ze kans zelfs in lap 2 al vlaggen zonder gevolgenquote:Op zondag 26 mei 2019 15:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Hopelijk mag ze niet afvlaggen dit jaar.
Rossi, Ericsson, Sato and Bourdaisquote:Op zondag 26 mei 2019 15:06 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Doen er nog F1'ers mee? Heb de kwali dit jaar niet gevolgd maar kreeg half mee dat Alonso gefaalt had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |