Bovendien is spaans en portugees te vergelijken met maatrichts dialect en wat gangbaarder limburgs dialect. Dat verstaat mekaar gewoon primaquote:
Heb je niet nodig aangezien ze ook op Reddit gepost worden.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft iemand een invite voor morningstreams.com?
Ik heb al een stream (dezelfde als hier genoemd is), maar voor een volgende keer.
Yup. En hij gaat gelijk krijgen vrees ik.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef Gezicht het volgende:
Zei Giovinazzi nu dat het een saaie race wordt?
Dat die Sjengen mer gewoon plat kallequote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Bovendien is spaans en portugees te vergelijken met maatrichts dialect en wat gangbaarder limburgs dialect. Dat verstaat mekaar gewoon prima
Lang niet altijd en vaak moet het met handen en voeten. Bron: twee mensen die Portugees als moedertaal hebben.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Bovendien is spaans en portugees te vergelijken met maatrichts dialect en wat gangbaarder limburgs dialect. Dat verstaat mekaar gewoon prima
quote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef kikoooooo het volgende:
Massa dacht echt: verdomme kom ik die mongool met die oranje microfoon weer tegen
Mooi om te zien inderdaadquote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef kikoooooo het volgende:
Massa dacht echt: verdomme kom ik die mongool met die oranje microfoon weer tegen
Eerder Nederlands Duits.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef vosss het volgende:
[..]
WANNEER IS WEER FYLAX FRIDAY???? WAAROM BEN JE NOG NIET DOORGEBROKEN IN DE ETHER??? FYLAX FRIDAYquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |