?quote:
Hans Zimmergodquote:Op zondag 26 mei 2019 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die film Rush moet ik nog steeds eens zien.
Dus?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze schakelden pas in toen ze al aan het herdenken waren.
Zo zou jij er ook bij staan als je wist dat je vanavond weer naast Albert moest liggenquote:Op zondag 26 mei 2019 14:55 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een stijve verschijning die koningin/prinses.
Staat wel symbool voor die toch al amateuristische zender.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze schakelden pas in toen ze al aan het herdenken waren.
Ik vond het nogal amateuristisch en onrespectvol. De NOS schakelt toch ook niet halverwege de dodenherdenking in.quote:
Costa Rica Godenquote:
Altijd?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heb je niet nodig aangezien ze ook op Reddit gepost worden.
Vind een dodenherdenking iets anders. Ging meer om de sfeerimpressie.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vond het nogal amateuristisch en onrespectvol. De NOS schakelt toch ook niet halverwege de dodenherdenking in.
Buiten dat ik toch al niet via Ziggo de Formule 1 kijk moet iedereen lekker zelf bepalen wat hij doet.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:57 schreef Googolplexian het volgende:
Alle Ziggo-bashers direct de TV uitzetten of lekker op een ander kanaal kijken!
Die Winnie Harlow is er weer ja. Die liep vorig jaar in Canada een ronde te vroeg met de finish vlag te wapperenquote:Op zondag 26 mei 2019 14:58 schreef Zipportal het volgende:
Ondertussen heeft Hamlap weer wat beroemheden opgetrommeld.
Altijd weet ik niet. Nu wel.quote:
Deze vergelijkingquote:Op zondag 26 mei 2019 14:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vond het nogal amateuristisch en onrespectvol. De NOS schakelt toch ook niet halverwege de dodenherdenking in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |