Oh mee eens hoor, dat zou niet moeten kunnen gebeuren als het allemaal om het merk en de uitstraling gaat. Maar een foute uitstraling hierdoor? Hooguit een knullige uitstraling.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Lekker designer/bureau ben je dan als je niet even naloopt of er al een soortgelijk ontwerp bestaat en onder copyright is. Nee dit is gewoon 1 op 1 gestolen.
Rich Energy blijft verantwoordelijk, zij geven een designer of bureau de opdracht om een logo te maken. Als je zoveel geld hebt om een F1 team te sponsoren, dan moet een goed, serieus design bureau het minste probleem zijn.
Zelfde dus als Liberty met het nieuwe F1 logo, dat ook erg veel lijkt op een bestaand 3M logoquote:Op zondag 26 mei 2019 14:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Lekker designer/bureau ben je dan als je niet even naloopt of er al een soortgelijk ontwerp bestaat en onder copyright is. Nee dit is gewoon 1 op 1 gestolen.
Rich Energy blijft verantwoordelijk, zij geven een designer of bureau de opdracht om een logo te maken. Als je zoveel geld hebt om een F1 team te sponsoren, dan moet een goed, serieus design bureau het minste probleem zijn.
[..]
Ja dat ook ja, erg knullig. Ik vind dit rode logo helemaal niet herkenbaar en zo lelijk als wat. Maar ja Amerikanen.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelfde dus als Liberty met het nieuwe F1 logo, dat ook erg veel lijkt op een bestaand 3M logo
Die moet niveau omlaag brengenquote:
£ 21 op dezelfde site.quote:
Dan drink jij namaak spul. Een volle tray is ook bij de Appie heel duur rond de 28 euro.quote:
Nee. Stroll niet. Die is daarvoor niet goed genoeg.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:36 schreef Zorro het volgende:
Rot op. Hamiltom goed want op weg naar de 6e titel.
Ja dat lukt Stroll ook in die Mercedes.
Slap gelul.
Klopt wel. Prijs is in ponden. Een treedtje Rich Energy is £ 30 en Red Bull £21 bij Amazon. Dat is dus iets meer in Euro's.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dan drink jij namaak spul. Een volle tray is ook bij de Appie heel duur rond de 24 euro.
Een tray Rich stond op die site voor £30.00. 24 euro -> pond = £21quote:Op zondag 26 mei 2019 14:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dan drink jij namaak spul. Een volle tray is ook bij de Appie heel duur rond de 24 euro.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Moet 28 euro zijn dat van RedBull dus toch net wat meer dan 2/3. Maar goed, dat er mensen zijn die dat dus kopen, lol.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:40 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Een tray Rich stond op die site voor £30.00. 24 euro -> pond = £21
Dus dan klopt die "ongeveer" 2/3 toch gewoon
quote:Op zondag 26 mei 2019 14:43 schreef bokkepoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Misschien zijn ze al gelijkwaardig en heeft Mercedes momenteel de beste wielophanging.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een stuk minder dan Ferrari heb ik het idee. En de updates voor deze race (vloer, neus en voorvleugel) lijken ook beter te zijn.
RBR zie ik qua aero nog wel gelijkwaardig worden. Bij Ferrari vraag ik me dat ten zeerste af.
21 pond is (bijna) 24 euro.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Moet 28 euro zijn dat van RedBull dus toch net wat meer dan 2/3. Maar goed, dat er mensen zijn die dat dus kopen.
Olav dan maar de grid op en nieuwe commentator(en).quote:Op zondag 26 mei 2019 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
Sjek die weer loopt en bijna niemand gaat spreken
Ik kijk puur naar de Nederlandse prijzen voor een volle tray Red Bull. Maakt overigens vrij weinig uit, het blijft troep.quote:
mwah, ik denk dat het niet gek is met Olav en Sjek als commentatoren en dan een andere pitreporterquote:Op zondag 26 mei 2019 14:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Olav dan maar de grid op en nieuwe commentator(en).
Ik zou zeggen Kubica, maar Grosjean staat wat verder op de grid. Grote kans dat Romain al in de muur staat voordat Kubica in de buurt van bocht 1 is.quote:Op zondag 26 mei 2019 12:30 schreef F1gamer het volgende:
Hebben we al een voorspelling wie als eerste de muur ga raken?
Omdat hij geen Portugees kent?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Waarom spreekt Jack Massa aan in het Spaans?
Zo komen al die pitreporters wel over inderdaad, alsof iemand iets anders wil doen dan zich op de race focussenquote:Op zondag 26 mei 2019 14:48 schreef Zorro het volgende:
Het treurige "Ik ben Jack en heb geen idee wat ik hier doe" moment.
Bovendien is spaans en portugees te vergelijken met maatrichts dialect en wat gangbaarder limburgs dialect. Dat verstaat mekaar gewoon primaquote:
Heb je niet nodig aangezien ze ook op Reddit gepost worden.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heeft iemand een invite voor morningstreams.com?
Ik heb al een stream (dezelfde als hier genoemd is), maar voor een volgende keer.
Yup. En hij gaat gelijk krijgen vrees ik.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef Gezicht het volgende:
Zei Giovinazzi nu dat het een saaie race wordt?
Dat die Sjengen mer gewoon plat kallequote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Bovendien is spaans en portugees te vergelijken met maatrichts dialect en wat gangbaarder limburgs dialect. Dat verstaat mekaar gewoon prima
Lang niet altijd en vaak moet het met handen en voeten. Bron: twee mensen die Portugees als moedertaal hebben.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Bovendien is spaans en portugees te vergelijken met maatrichts dialect en wat gangbaarder limburgs dialect. Dat verstaat mekaar gewoon prima
quote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef kikoooooo het volgende:
Massa dacht echt: verdomme kom ik die mongool met die oranje microfoon weer tegen
Mooi om te zien inderdaadquote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef kikoooooo het volgende:
Massa dacht echt: verdomme kom ik die mongool met die oranje microfoon weer tegen
Eerder Nederlands Duits.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:51 schreef vosss het volgende:
[..]
WANNEER IS WEER FYLAX FRIDAY???? WAAROM BEN JE NOG NIET DOORGEBROKEN IN DE ETHER??? FYLAX FRIDAYquote:
?quote:
Hans Zimmergodquote:Op zondag 26 mei 2019 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die film Rush moet ik nog steeds eens zien.
Dus?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze schakelden pas in toen ze al aan het herdenken waren.
Zo zou jij er ook bij staan als je wist dat je vanavond weer naast Albert moest liggenquote:Op zondag 26 mei 2019 14:55 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een stijve verschijning die koningin/prinses.
Staat wel symbool voor die toch al amateuristische zender.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze schakelden pas in toen ze al aan het herdenken waren.
Ik vond het nogal amateuristisch en onrespectvol. De NOS schakelt toch ook niet halverwege de dodenherdenking in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |