quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Moet 28 euro zijn dat van RedBull dus toch net wat meer dan 2/3. Maar goed, dat er mensen zijn die dat dus kopen, lol.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:40 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Een tray Rich stond op die site voor £30.00. 24 euro -> pond = £21
Dus dan klopt die "ongeveer" 2/3 toch gewoon
quote:Op zondag 26 mei 2019 14:43 schreef bokkepoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Misschien zijn ze al gelijkwaardig en heeft Mercedes momenteel de beste wielophanging.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een stuk minder dan Ferrari heb ik het idee. En de updates voor deze race (vloer, neus en voorvleugel) lijken ook beter te zijn.
RBR zie ik qua aero nog wel gelijkwaardig worden. Bij Ferrari vraag ik me dat ten zeerste af.
21 pond is (bijna) 24 euro.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Moet 28 euro zijn dat van RedBull dus toch net wat meer dan 2/3. Maar goed, dat er mensen zijn die dat dus kopen.
Olav dan maar de grid op en nieuwe commentator(en).quote:Op zondag 26 mei 2019 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
Sjek die weer loopt en bijna niemand gaat spreken
Ik kijk puur naar de Nederlandse prijzen voor een volle tray Red Bull. Maakt overigens vrij weinig uit, het blijft troep.quote:
mwah, ik denk dat het niet gek is met Olav en Sjek als commentatoren en dan een andere pitreporterquote:Op zondag 26 mei 2019 14:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Olav dan maar de grid op en nieuwe commentator(en).
Ik zou zeggen Kubica, maar Grosjean staat wat verder op de grid. Grote kans dat Romain al in de muur staat voordat Kubica in de buurt van bocht 1 is.quote:Op zondag 26 mei 2019 12:30 schreef F1gamer het volgende:
Hebben we al een voorspelling wie als eerste de muur ga raken?
Omdat hij geen Portugees kent?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Waarom spreekt Jack Massa aan in het Spaans?
Zo komen al die pitreporters wel over inderdaad, alsof iemand iets anders wil doen dan zich op de race focussenquote:Op zondag 26 mei 2019 14:48 schreef Zorro het volgende:
Het treurige "Ik ben Jack en heb geen idee wat ik hier doe" moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |