Nee, dat zal wel maar wel 1000% actie op de baanquote:Op zondag 26 mei 2019 15:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op regen? Max zit er iig niet op te wachten begreep ik...
Vind de nieuwe intromuziek mooier eigenlijk. Minder iconisch, dat wel.quote:
Doen er nog (recente) F1'ers mee? Heb de kwali dit jaar niet gevolgd maar kreeg half mee dat Alonso gefaald had en niet mee doet.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:05 schreef franklop het volgende:
Wat een genot jongens en dan straks ook nog de indy 500. Prima bankzitdagje zo
Daniel Bruhlquote:
op sky sports?quote:Op zondag 26 mei 2019 15:05 schreef franklop het volgende:
Wat een genot jongens en dan straks ook nog de indy 500. Prima bankzitdagje zo
Marcus Erikssonquote:Op zondag 26 mei 2019 15:06 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Doen er nog (recente) F1'ers mee? Heb de kwali dit jaar niet gevolgd maar kreeg half mee dat Alonso gefaald had en niet mee doet.
Ja precies. Maargoed, ik zeg verder niks over dat mismaakte wijf dat aparte individu want dan heb ik dalijk weer een ban te pakken. Hopelijk mag ze niet afvlaggen dit jaar.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ongetwijfeld terecht. Dat wat jij vond dan he. Niet de ban.
Nu moet ik echt ergens die film gaan zoeken.quote:
Ze hebben een nieuwe regel dat de vlag nu geen waarde meer heeft, dus ze kans zelfs in lap 2 al vlaggen zonder gevolgenquote:Op zondag 26 mei 2019 15:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Hopelijk mag ze niet afvlaggen dit jaar.
Rossi, Ericsson, Sato and Bourdaisquote:Op zondag 26 mei 2019 15:06 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Doen er nog F1'ers mee? Heb de kwali dit jaar niet gevolgd maar kreeg half mee dat Alonso gefaalt had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |