Onrespectvol????? Vond het persoonlijk wel goed zo.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:57 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vond het nogal amateuristisch en onrespectvol. De NOS schakelt toch ook niet halverwege de dodenherdenking in.
Ja.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:00 schreef 3rr0r het volgende:
Kreeg Jack Max eigenlijk te spreken?
[ afbeelding ]
Natalie Pinkhamquote:Op zondag 26 mei 2019 15:00 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op zondag 26 mei 2019 15:00 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat weet ik. Daar heb ik 'm ook vandaanquote:
Dat was fraai jaquote:Op zondag 26 mei 2019 14:59 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Die Winnie Harlow is er weer ja. Die liep vorig jaar in Canada een ronde te vroeg met de finish vlag te wapperenHopelijk heeft ze intussen leren tellen.
[ afbeelding ]
Echt een topfilm!quote:Op zondag 26 mei 2019 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die film Rush moet ik nog steeds eens zien.
Op spektakel/regen/ blote vrouwen?quote:
Op regen? Max zit er iig niet op te wachten begreep ik...quote:
Volgens mij is dat al sinds hij naar Ferrari ging.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:02 schreef Googolplexian het volgende:
Ben benieuwd wat Vettel er van bakt deze race ... hij lijkt me erg uit z'n element sinds de tweede helft van vorig jaar.
Die sloerie heeft mij nog een ban aan genaaid vorig jaar omdat ik iets vond van haar.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:59 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Die Winnie Harlow is er weer ja. Die liep vorig jaar in Canada een ronde te vroeg met de finish vlag te wapperenHopelijk heeft ze intussen leren tellen.
[ afbeelding ]
Dit jaar hebben we het nog niet mee mogen maken, maar de afgelopen twee seizoenen was de Red Bull vrij waardeloos bij een paar drupjes regen.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op regen? Max zit er iig niet op te wachten begreep ik...
Vettel lijkt het een beetje kwijt te zijn.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:02 schreef Googolplexian het volgende:
Ben benieuwd wat Vettel er van bakt deze race ... hij lijkt me erg uit z'n element sinds de tweede helft van vorig jaar.
Ongetwijfeld terecht. Dat wat jij vond dan he. Niet de ban.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Die sloerie heeft mij nog een ban aan genaaid vorig jaar omdat ik iets vond van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |