Schijnt wel zo te zijn. De PvdA doet het goed.quote:
Ja. Sinds gisteren al.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:44 schreef ijs_beer het volgende:
PvdA momenteel meer stemmen dan FvD inde poll.![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hoewel ik er overigens geen enkel probleem mee heb.quote:
Tja. Laten we eerlijk zijn. Baudet heeft gewoon niet echt inhoudelijk een goed verhaal. En de partij zwalkt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:44 schreef ijs_beer het volgende:
PvdA momenteel meer stemmen dan FvD inde poll.![]()
Allemaal linksche freming!!11!!!211!1@314!quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja. Laten we eerlijk zijn. Baudet heeft gewoon niet echt inhoudelijk een goed verhaal. En de partij zwalkt.
Toch enigszins verrassend gezien aantal FvD-hardliners hierquote:Op donderdag 23 mei 2019 10:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja. Laten we eerlijk zijn. Baudet heeft gewoon niet echt inhoudelijk een goed verhaal. En de partij zwalkt.
Als je met een paar man hard schreeuwt dan lijkt het al snel alsof je met velen bentquote:Op donderdag 23 mei 2019 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch enigszins verrassend gezien aantal FvD-hardliners hier
Maar dat deerde de FvD stemmers bij de provinciale verkiezingen ook niet. Kijk bijvoorbeeld naar Groningen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben blij verrast dat het toch meevalt. Kennelijk hebben de meeste linkse deugmensen hier geen zin om in discussie te gaan (en terecht)quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:23 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Als je met een paar man hard schreeuwt dan lijkt het al snel alsof je met velen bent
Er is intussen wel veel gebeurd bij die partij. We gaan het zien.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dat deerde de FvD stemmers bij de provinciale verkiezingen ook niet. Kijk bijvoorbeeld naar Groningen.
Wat is er met Groningen dan? FVD beloofdequote:Op donderdag 23 mei 2019 10:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dat deerde de FvD stemmers bij de provinciale verkiezingen ook niet. Kijk bijvoorbeeld naar Groningen.
Geen goed verhaal? Meer directe democratie zoals gekozen burgemeesters, een referendum over de EU, minder geld naar klimaatproblematiek, meer aandacht voor de Nederlandse identiteit.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:18 schreef capricia het volgende:
[..]
De gaskraan verder open draaien. En vraag me af of de drie punten die je noemt niet ook bij andere partijen te vinden waren, maar dan zonder het opnieuw opschalen van de gaswinning.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat is er met Groningen dan? FVD beloofde
• Snelle en volledige schadeloosstelling
• Reparatie van de getroffen huizen
• Eén loket waar bewoners terecht kunnen
Lijkt mij aanlokkelijk, als ik daar zou wonen.
In plaats van het je af te vragen kun je het ook opzoeken. Ik heb het nergens gevonden, niet bij de VVD sowieso. Ze roepen wel wat over schadeloosstelling maar met heel veel slagen om de arm.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:43 schreef Chia het volgende:
[..]
De gaskraan verder open draaien. En vraag me af of de drie punten die je noemt niet ook bij andere partijen te vinden waren, maar dan zonder het opnieuw opschalen van de gaswinning.
Nee, want mij boeit het verder niet. En het punt dat ze de gaskraan verder willen open draaien blijft staan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
In plaats van het je af te vragen kun je het ook opzoeken. Ik heb het nergens gevonden, niet bij de VVD sowieso.
Hij wil uit de Euro en uit de EU. En op de vraag hoe dat dan concreet moet, begint ie te stotteren. Dat het niet helemaal goed gaat met de Brexit komt door de ‘deep state’.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Geen goed verhaal? Meer directe democratie zoals gekozen burgemeesters, een referendum over de EU, minder geld naar klimaatproblematiek, meer aandacht voor de Nederlandse identiteit.
Welke punten zijn voor jou nog onduidelijk?
De Nederlandse identiteitquote:Op donderdag 23 mei 2019 10:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Geen goed verhaal? Meer directe democratie zoals gekozen burgemeesters, een referendum over de EU, minder geld naar klimaatproblematiek, meer aandacht voor de Nederlandse identiteit.
Als je daarvan moet kotsten c.q. oikofoob bent, is FvD idd niks voor jou.quote:
Inderdaad. Door het opvoeren van het clowneske gedrag en het ditchen van Otten zullen ongetwijfeld een aantal FvD-stemmers hun keus herzien.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Er is intussen wel veel gebeurd bij die partij. We gaan het zien.
Grappig, van geen van die punten word ik enthousiast.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dit!quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grappig, van geen van die punten word ik enthousiast.
Timmermans krijgt mijn stem. Weer eens heerlijk keihard eurofiel stemmen.
Debiel idee, mensen verdiepen zich niet in wat de beste kandidaten zijn. Dat blijkt ook wel aan de dramatische opkomsten voor de keren dat er wel een referendum is gehouden. Zal dus inhouden dat de hardste schreeuwer wordt verkozen in plaats van de beste kandidaat.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Geen goed verhaal? Meer directe democratie zoals gekozen burgemeesters,
Nog debieler, behoeft geen verdere uitleg natuurlijk als iemand ook maar een blik werpt op de Brexit. Ironisch genoeg krijgen zij nog minder invloed over hun eigen land straks.quote:een referendum over de EU
Tja, mensen die echt een hekel hebben aan Nederland vinden dit vast een goed idee.quote:minder geld naar klimaatproblematiek,
Dit is zo vaag als maar kan.quote:meer aandacht voor de Nederlandse identiteit. Welke punten zijn voor jou nog onduidelijk?
Gefeliciteerd, je hebt Alexander Pechtold Hans Brusselmans zojuist heel verdrietig gemaakt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:22 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Op wie heb je gestemd (ga je stemmen)
Je hebt gestemd op: SP
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:34 schreef RensAjacied het volgende:
Met heel veel pijn in het hart voor het eerst in mijn leven op VVD gestemd. D66 heb ik definitief de rug toegekeerd en PVDA staat momenteel verder van ze af als de VVD.
Excuses: waar D66 vroeger voor stond.quote:
Ja en waarom staat de PvdA daar verder vanaf dan de VVD?quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Excuses: waar D66 vroeger voor stond.
Sociaal-liberaal, groen, progressief en realistisch over immigratiebeleid.
Groenlinks. Vorige keer (2014) ChristenUnie.quote:Waar heb jij op gestemd?
Omdat ik vind dat Timmermans doorslaat met ideeën over de EU. Had ik net zo goed D66 kunnen blijven stemmen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja en waarom staat de PvdA daar verder vanaf dan de VVD?
[..]
Groenlinks. Vorige keer (2014) ChristenUnie.
Kan kloppen..in ieder geval een stem erbij van deze hardwerkende user.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:24 schreef LXIV het volgende:
Nu de werkdag er op zit neem FvD weer een voorsprong.
Melding maken bij de gemeente. Dit kan niet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:50 schreef Hawk123 het volgende:
Het was wat op het stembureau. Ik lever mijn stembiljet in en overhandig mijn rijbewijs.
Eerst een hoop zoeken door 2 dames, daarnaast zat een man die mij vroeg:
"Komt u met een vals biljet?" Nou nee, daar waag ik mij niet aan.
Om vervolgens over het stemmen te zeggen:
"Dit levert niks op"
Nou, ik dacht het wel achterlijke imbeciel! Wat een mafkees. Dat heb ik hem daar natuurlijk niet gezegd maar ik ga het hier wel schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |