Schijnt wel zo te zijn. De PvdA doet het goed.quote:
Ja. Sinds gisteren al.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:44 schreef ijs_beer het volgende:
PvdA momenteel meer stemmen dan FvD inde poll.![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hoewel ik er overigens geen enkel probleem mee heb.quote:
Tja. Laten we eerlijk zijn. Baudet heeft gewoon niet echt inhoudelijk een goed verhaal. En de partij zwalkt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:44 schreef ijs_beer het volgende:
PvdA momenteel meer stemmen dan FvD inde poll.![]()
Allemaal linksche freming!!11!!!211!1@314!quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja. Laten we eerlijk zijn. Baudet heeft gewoon niet echt inhoudelijk een goed verhaal. En de partij zwalkt.
Toch enigszins verrassend gezien aantal FvD-hardliners hierquote:Op donderdag 23 mei 2019 10:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Tja. Laten we eerlijk zijn. Baudet heeft gewoon niet echt inhoudelijk een goed verhaal. En de partij zwalkt.
Als je met een paar man hard schreeuwt dan lijkt het al snel alsof je met velen bentquote:Op donderdag 23 mei 2019 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch enigszins verrassend gezien aantal FvD-hardliners hier
Maar dat deerde de FvD stemmers bij de provinciale verkiezingen ook niet. Kijk bijvoorbeeld naar Groningen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben blij verrast dat het toch meevalt. Kennelijk hebben de meeste linkse deugmensen hier geen zin om in discussie te gaan (en terecht)quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:23 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Als je met een paar man hard schreeuwt dan lijkt het al snel alsof je met velen bent
Er is intussen wel veel gebeurd bij die partij. We gaan het zien.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dat deerde de FvD stemmers bij de provinciale verkiezingen ook niet. Kijk bijvoorbeeld naar Groningen.
Wat is er met Groningen dan? FVD beloofdequote:Op donderdag 23 mei 2019 10:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dat deerde de FvD stemmers bij de provinciale verkiezingen ook niet. Kijk bijvoorbeeld naar Groningen.
Geen goed verhaal? Meer directe democratie zoals gekozen burgemeesters, een referendum over de EU, minder geld naar klimaatproblematiek, meer aandacht voor de Nederlandse identiteit.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:18 schreef capricia het volgende:
[..]
De gaskraan verder open draaien. En vraag me af of de drie punten die je noemt niet ook bij andere partijen te vinden waren, maar dan zonder het opnieuw opschalen van de gaswinning.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Wat is er met Groningen dan? FVD beloofde
• Snelle en volledige schadeloosstelling
• Reparatie van de getroffen huizen
• Eén loket waar bewoners terecht kunnen
Lijkt mij aanlokkelijk, als ik daar zou wonen.
In plaats van het je af te vragen kun je het ook opzoeken. Ik heb het nergens gevonden, niet bij de VVD sowieso. Ze roepen wel wat over schadeloosstelling maar met heel veel slagen om de arm.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:43 schreef Chia het volgende:
[..]
De gaskraan verder open draaien. En vraag me af of de drie punten die je noemt niet ook bij andere partijen te vinden waren, maar dan zonder het opnieuw opschalen van de gaswinning.
Nee, want mij boeit het verder niet. En het punt dat ze de gaskraan verder willen open draaien blijft staan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
In plaats van het je af te vragen kun je het ook opzoeken. Ik heb het nergens gevonden, niet bij de VVD sowieso.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |