quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee. Het wordt vervelender als er in één moeite door achteraan gerateld wordt wat er gaat gebeuren.
Even serieus nu.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gasten die door de film lullen zijn een no go
UTO?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze TT zal wel weer schoon volk aantrekken.
Zeg maar gewoon Mo of meneer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:29 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Muffin.
Deze foto posten is net zoiets als een scheve kipcorn posten.
Klopt! Eind volgende week naar Andalusië.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar wat las ik @:Deisyy ? Ga je alweer op vakantie binnenkort?
Jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:29 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Even serieus nu.
Niet dat ik mij wil verontschuldigen maar volgens mij heb ik nooit gezegd dat ik door een film heen praat.
Als er iemand geconcentreerd is als hij een film of serie kijkt dan ben ik het wel.
Je moet eens leren goed te lezen en vooral zelf geen aannames te maken. Daar raak je van in de war.
Het is wel al laatquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh, ik dacht vorig weekend nogquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt! Eind volgende week naar Andalusië.
Maar het was alweer een half jaar geleden hoor
Ik heb streamsquote:
Haaaiquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was ook wel een leuke serie.quote:
Nee, ik gooi nu spareribs in de oven maag begint nu echt...quote:
Japie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:29 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Muffin.
Deze foto posten is net zoiets als een scheve kipcorn posten.
Zondequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik gooi nu spareribs in de oven maag begint nu echt...
Ik dacht het dus wel goedquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu krijg ik ook weer trekquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Japie was een enorm leuke userquote:
We rammen ze er gewoon weer uit. Oh nee zo ben jij hier ook gekomen.quote:
Dat was maar één nachtje, maar toen wel meteen nieuwe plannen gemaakt voor een vakantie volgend jaar met mijn dochter, naar Schotland. Daar wil al al zo lang heen, het risico op regen hield me altijd een tegen, maar nu ga ik dat risico nemen, anders kom ik er nooit en dat zou ik wel heel jammer vinden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht vorig weekend nog![]()
Hoe lang ga je?
Who caresquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was maar één nachtje, maar toen wel meteen nieuwe plannen gemaakt voor een vakantie volgend jaar met mijn dochter, naar Schotland. Daar wil al al zo lang heen, het risico op regen hield me altijd een tegen, maar nu ga ik dat risico nemen, anders kom ik er nooit en dat zou ik wel heel jammer vinden.
Ik ga 10 dagen naar Spanje, beetje luieren, auto huren om rond te toeren en mooie en nieuwe dingen zien.
Ik wil ook mee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was maar één nachtje, maar toen wel meteen nieuwe plannen gemaakt voor een vakantie volgend jaar met mijn dochter, naar Schotland. Daar wil al al zo lang heen, het risico op regen hield me altijd een tegen, maar nu ga ik dat risico nemen, anders kom ik er nooit en dat zou ik wel heel jammer vinden.
Ik ga 10 dagen naar Spanje, beetje luieren, auto huren om rond te toeren en mooie en nieuwe dingen zien.
Knipoog of moet ik pi's uit leggenquote:
Gewoon goede outdoor-kleding mee. Je gaat er ook niet voor het mooie weer heen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor. Andalusië moet wel heel bijzonder zijn met Moorse invloeden en de pracht en praal van de periode daarna.quote:Ik ga 10 dagen naar Spanje, beetje luieren, auto huren om rond te toeren en mooie en nieuwe dingen zien.
Scherp.quote:
Oh post hetquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog de smiley uitleg van Ian
Uitleg over deze graag:quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ergens nog de smiley uitleg van Ian
Inderdaad, ik kijk er wel ontzettend naar uit, Schotland lijkt me machtig mooi.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon goede outdoor-kleding mee. Je gaat er ook niet voor het mooie weer heen.
[..]
Lekker hoor. Andalusië moet wel heel bijzonder zijn met Moorse invloeden en de pracht en praal van de periode daarna.
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
- Haha!
- hihi, grapje hoor/je weet toch hoe ik het bedoel?
- Godnondetering!
- HAHA!11!
- Ik ben "lekker gek"!
- OMFG!
- Neeeeeeeiiiiiiiiiin!111!! Wat erg! OMFG! Dikke huilie!
- Mjah... ik kan er wel iets over zeggen... maarreuh... mjah...
- Shit, redelijk erg, wtf, matige huilie!
- Ik ben eigenlijk niet gemeen maar gebruik deze smiley om toch stoer over te komen
- Omfg One Luv! NTB!
- Kusjekroel
- Doemijdiemaar
- Meid, vertel!
- Lekker puh!
- Omfg, ik ben bijna net zo tof als IaN
- ejjjjjjjjjj
- <<< lelijke kudtsmiley die niet gebruikt dient te worden
- Hai ik ben Remlofl
- Ik ben tofst
- Deze begrijpt zelfs mijn zwakzinnige neefje.
- Godverdomme, facepalm, domme kutkneus
- Omfg, gief! GIEF!11!
- liefkoos! Liefkoos!11
- Die mannelijke heeft vanaf nu geen seks meer!
- moo
- hihi, ik ben grappig want ik heb een rode neus!
- nigga whut?
- oeps, euh, pardon? *schaam*
- wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
- Officieel bedoelt als traantje van geluk om te zeggen dat een pasgeboren baby mooi/lief is
- Schijnheilig
- JA
- NEIN!
- omfg, ik moet iets kwijt maar het kan niet, IK MAG NIET!11!
- grmbl
- kots!
- weeën, serieus.
- Het is een geel kuikentje, doe er wat mee.
- saaie kutpost, ik heb niet/nauwelijks geslapen
- ,, ,,
- ,, ,,
- goed gedaan man! toppiejoppie! Drie kankersteentjes voor je topique!
- Wat vind je van mijn nieuwe kandelaar?
- fuck off / je zuster op een houtvlot, ouwe, jewaidz
- omfg, held
- BROE HA HA HA
- Ciao!
- mehehe DUH!
- nou leuk...
- Nou, LEUK!
- stoute user, STOUT!
- stoute user, Stout!
- lol
- lol
- lol
Dat je die nog kon vinden.quote:
Oh ik heb er meerquote:
Ik nog meer.quote:
Wat komen die idioten doen dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:44 schreef mario390 het volgende:
wegen deze idioten morgen moet ik nog tot middernacht mijn kamer samenruimen en het fenster poetsen
Polizei ein twei dreiquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:44 schreef mario390 het volgende:
wegen deze idioten morgen moet ik nog tot middernacht mijn kamer samenruimen en het fenster poetsen
Air B&bquote:
quote:
Mo kan hier over meepraten.. Bij mij gaan ze de brug opknappenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
we kregen volgend in nachste weken nieuwe fenster,morgen komen ze de fenster uitmessen
Krijgen we weer een heel verbouwdramamamaquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
we kregen volgend in nachste weken nieuwe fenster,morgen komen ze de fenster uitmessen
Stres en katten in de badkamer ramen verkeerd om, we kennen het verhaal.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe ramen gevel lang en dat was binnen twee uur gepieptquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
Met dagelijkse Breaking News updatesquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijgen we weer een heel verbouwdramamama
In hoofdletters hèquote:
En nabeschouwing.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijgen we weer een heel verbouwdramamama
Jaaa ik zag het!quote:
Da's Oostenrijks gebruik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
En fotos..
Maar waarom de ramen nog schoonmaken als ze toch vervangen gaan worden
de katz blijvt waar ze is zij moet zich niet verstoppenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stres en katten in de badkamer ramen verkeerd om, we kennen het verhaal.
Tillyquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaaa ik zag het!Kijk het wel meestal later terug, in etappes
Als er een dikke laag vuil op ligt kloppen de maten nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
En fotos..
Maar waarom de ramen nog schoonmaken als ze toch vervangen gaan worden
Het schiet niet op met die klauwenquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tilly![]()
Hoe gaat het met je klauwtje?
En de mieren in de koelkast?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het schiet niet op met die klauwenpaar dagen rust dan gaat het langzaam beter, maar dan werken of huishouden oid en het is weer bagger.
Morgen ziet Mario opeens dat er aan de overkant een nieuw gebouw staat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er een dikke laag vuil op ligt kloppen de maten niet
Bahquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het schiet niet op met die klauwenpaar dagen rust dan gaat het langzaam beter, maar dan werken of huishouden oid en het is weer bagger.
hai,heb je gisteren van manon de foto gepost?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen ziet Mario opeens dat er aan de overkant een nieuw gebouw staat.
Sterktequote:Op woensdag 22 mei 2019 22:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Damn. Ben je er al mee naar de huisarts geweest of wacht je ook nu weer even twee weken?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat schiet dan inderdaad niet op, balen zeg!quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
morgen nog nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen ziet Mario opeens dat er aan de overkant een nieuw gebouw staat.
Te lang wachten is nooit goed.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Damn. Ben je er al mee naar de huisarts geweest of wacht je ook nu weer even twee weken?
Dan beter van niet! Wat maakte dat je humeur slecht is?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Mijn humeur was vandaag al slecht genoeg.
Het leven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan beter van niet! Wat maakte dat je humeur slecht is?
Pauw: Baudet en Rutte.quote:
Morgen even de samenvatting lezen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Pauw: Baudet en Rutte.
Ik weet niet of ik dit vol hou ( ze zijn net 5 minuten bezig)
Ik heb Netflix op staanquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Pauw: Baudet en Rutte.
Ik weet niet of ik dit vol hou ( ze zijn net 5 minuten bezig)
Is lief, maar dat werkt niet echt voor mij.quote:
Rage against the machine dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is lief, maar dat werkt niet echt voor mij.
Spaanse serie, uiteraardquote:
Da's wel heftig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rage against the machine dan?
naja, wilde wat troosten
Slechte muziek maar doen dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is lief, maar dat werkt niet echt voor mij.
Ja, ik was onder de indruk van je laatste foto op Insta.quote:
Nouja dat heeft niet echt zin, het is gewoon onderdeel van het ziektebeeld en er zijn geen medicatie-opties meer. Voor deze pijn loop ik al jaren overal te leuren en te zeuren. Alleen door het meer uren werken uit het zich nu vooral in m’n handen. Gezellig hoor, weer aan het werk. Maar vervolgens alleen nog maar de kracht om in een vervuild huis films te gaan zitten kijken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Damn. Ben je er al mee naar de huisarts geweest of wacht je ook nu weer even twee weken?
I know, maar als ik een slecht humeur heb, heb ik niet echt een open oor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rage against the machine dan?
naja, wilde wat troosten
Het is wel een filmpjequote:
Dan moet je gewoon de kieteldoodquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I know, maar als ik een slecht humeur heb, heb ik niet echt een open oor.
Dat klinkt best pittig! Is minder werken dan misschien een optie?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja dat heeft niet echt zin, het is gewoon onderdeel van het ziektebeeld en er zijn geen medicatie-opties meer. Voor deze pijn loop ik al jaren overal te leuren en te zeuren. Alleen door het meer uren werken uit het zich nu vooral in m’n handen. Gezellig hoor, weer aan het werk. Maar vervolgens alleen nog maar de kracht om in een vervuild huis films te gaan zitten kijken.![]()
Btw ik lees alles en alle lieve berichtjes maar doe expres ff niet overal op reageren want anders sta ik straks toch weer per ongeluk bovenaan in de stats.
Mis je wel hoor, helemaal de kluts kwijt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja dat heeft niet echt zin, het is gewoon onderdeel van het ziektebeeld en er zijn geen medicatie-opties meer. Voor deze pijn loop ik al jaren overal te leuren en te zeuren. Alleen door het meer uren werken uit het zich nu vooral in m’n handen. Gezellig hoor, weer aan het werk. Maar vervolgens alleen nog maar de kracht om in een vervuild huis films te gaan zitten kijken.![]()
Btw ik lees alles en alle lieve berichtjes maar doe expres ff niet overal op reageren want anders sta ik straks toch weer per ongeluk bovenaan in de stats.
Open deur, maar je moet echt je eigen grenzen duidelijk aangeven en daar niet overheen gaan als dat ten koste van jezelf gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan kan je mij een hand geven wat dat betreftquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I know, maar als ik een slecht humeur heb, heb ik niet echt een open oor.
Probeer dat maar eens aan m’n arbo arts uit te leggenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt best pittig! Is minder werken dan misschien een optie?
wie is de rechtspopulist in nederland? in tv orf zijn berichten,report van rechtsparteien italien en zoquote:
Ja ken het alquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef Five4Nine het volgende:
Over Spaanse serie's gesproken
La Casa de Papel (TV Series 2017– ) - IMDb !!!
Zou je dan niet beter eerst even een weekje ziek thuisblijven?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik geloof dat iedereen dat wel begrijpt. Doe rustig aan en wordt gauw (wat) beterquote:Btw ik lees alles en alle lieve berichtjes maar doe expres ff niet overal op reageren want anders sta ik straks toch weer per ongeluk bovenaan in de stats.
ik gaa nu selfs dat manon beeld van gisteren posten,moet jij dann nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens aan m’n arbo arts uit te leggen
Tilly. Ik heb zo het vermoeden dat jij een soort zelfde probleem als ik heb als ik dit zo lees. Ik ga daar verder niet persoonlijk op in maar als jij dat wel wil moet je mij even pm'nquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je bent ook veel afwezig. Hoop dat het je gauw weer goedgaat Scruttie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik scroll er net zo makkelijk overheen.
Ik zit al 6 maanden in de ziektewet via het UWVquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er gaat vast iemand vragen of die billen een zelfportret zijnquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is wel een filmpje
Even kijken of dat met imgur hier gepost kan, moment
Is goed, ik ga gerust een keer met je meequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
I see what you did therequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er gaat vast iemand vragen of die billen een zelfportret zijn
Voor Politiek ben je bij mij verkeerdquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie is de rechtspopulist in nederland? in tv orf zijn berichten,report van rechtsparteien italien en zo
Wow!! Dat is echt supergoed!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:24 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn hoofdpijnschilderijIn on affe staat allemaal.
[ afbeelding ]
Dat kunnen soms eikels zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is goed, ik ga gerust een keer met je mee
Maar dat is dan knap klote dat je zoveel onbegrip van de arbo hebt.
Ja, die dus! Zoveel mooi werk op te zien!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:24 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Wow!! Dat is echt supergoed!![]()
Prachtig joh!
Top artiestquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:24 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:24 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel echt mooi.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:24 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleuren zijn wat flets in de video wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, die dus! Zoveel mooi werk op te zien!
Ik ga mijn best doen!quote:
Is lief van je maar niet nodig hoor. De ene dag is de andere niet, zeg maar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:24 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je bent ook veel afwezig. Hoop dat het je gauw weer goedgaat Scruttie.
Zal aan je denken.
Dank je!quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Prachtig.
En dan heb ik het niet alleen over de billen uiteraard
Maak zelf wel uit waar ik aan denk jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is lief van je maar niet nodig hoor. De ene dag is de andere niet, zeg maar.
tskjes Ik ben volstrekt normaal!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:26 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat is wel echt mooi.
Mijn vader schildert ook btw. Die man is daarnaast ook totaal koekoek. Maar dat hoort daar nou eenmaal bij heb ik het idee.
Dat jochie op de ezel ziet er schattig uit. Het schilderij met de smartphone is in een wat minder klassieke stijl dan ik van je gewend ben.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:24 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wildersquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik bedoel wie is baas van de partei dat niet zo veel azylzoekers komen?
Dank je! Mijn doel is het géén foto's te laten lijken. Slechts erg goed schilderwerk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voxs, práchtig weer! Onbegrijpelijk dat je dat zo gedetailleerd aan kan brengen. Het lijken nog net geen foto's.
Goede billenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
I see what you did there![]()
Ja, is zelfportret.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je! Mijn doel is het géén foto's te laten lijken. Slechts erg goed schilderwerk.
Je stijl is erg mooi. Fotograferen met je handen is knap, maar zegt niet over de kunstenaar. Erg mooi.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je! Mijn doel is het géén foto's te laten lijken. Slechts erg goed schilderwerk.
nu is "We goin to ibiza " bij ons nr.1 in itunes charts wegen de IBIZA-Gate om dat het in verarschvideos vorkommtquote:
Enorm cutequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat jochie op de ezel ziet er schattig uit. Het schilderij met de smartphone is in een wat minder klassieke stijl dan ik van je gewend ben.
Voordeel van schilderen van zelf: beetje flatteren hier en daarquote:
Hahahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu is "We goin to ibiza " bij ons nr.1 in itunes charts wegen de IBIZA-Gate om dat het in verarschvideos vorkommt
Dank je Petzi! Ik las over je strandweekend. Ondanks stom hotel: wel genoten van zee en strand?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:32 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je stijl is erg mooi. Fotograferen met je handen is knap, maar zegt niet over de kunstenaar. Erg mooi.
Dit is waar hij nu mee bezig is. Een totaal andere stijl en ook totaal nog niet klaar. Hier werkt hij nu al meer dan een jaar aan want dit ding is ook best groot en hij voelt zich niet altijd even goed om er mee verder te gaan wat best jammer is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
tskjes Ik ben volstrekt normaal!
Leuk dat je vader ook schildert!
Zekers. Leuk dat je het vraagt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je Petzi! Ik las over je strandweekend. Ondanks stom hotel: wel genoten van zee en strand?
Bestaan die nog ...quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
de vengaboys komen in zomer nach kärnten, moosburg
Mooi hoor! Zo veel detail ook, ik snap wel dat hij er lang mee bezig is. Dat meisje met viool doe ik ook al eeuwen over. Nadenken over kleuren etc. In dat schilderij van je vader gebeurt erg veel, dat kost tijd ook. In samenhang met minder goede dagen, heel begrijpelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:35 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dit is waar hij nu mee bezig is. Een totaal andere stijl en ook totaal nog niet klaar. Hier werkt hij nu al meer dan een jaar aan want dit ding is ook best groot en hij voelt zich niet altijd even goed om er mee verder te gaan wat best jammer is.
[ afbeelding ]
Het doet me ergens aan denken, ik weet er alleen te weinig vanaf om te weten waaraan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Enorm cute![]()
Ja, die is iets anders, ik probeer daar wat losser.. ik probeer maar wat.
Lyza zit inmiddels een liefdesbrief aan je te schrijven, denk ik.quote:[..]
Voordeel van schilderen van zelf: beetje flatteren hier en daar
Mijn stemwijzer was zeer duidelijk. Geen VVD voor mij.quote:
Closequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Lyza zit inmiddels een liefdesbrief aan je te schrijven, denk ik.
BIj mij is de stemwijzer al jaren niet betrouwbaar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn stemwijzer was zeer duidelijk. Geen VVD voor mij.
Ik zou het ook niet zo weten.. het lijkt nu nog erg plat ivm onderschildering. Dat zie je ook in de andere schilderijen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het doet me ergens aan denken, ik weet er alleen te weinig vanaf om te weten waaraan.
[..]
Nee. Maar wel een goede tipquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent bezig met de analyse van het filmpje om haar adres te achterhalen?
Dat is het inderdaad voor hem. Hij heeft te veel mindere dagen momenteel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi hoor! Zo veel detail ook, ik snap wel dat hij er lang mee bezig is. Dat meisje met viool doe ik ook al eeuwen over. Nadenken over kleuren etc. In dat schilderij van je vader gebeurt erg veel, dat kost tijd ook. In samenhang met minder goede dagen, heel begrijpelijk.
Het meisje met de viool is allesbehalve plat. Dat lijkt haast 3D.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo weten.. het lijkt nu nog erg plat ivm onderschildering. Dat zie je ook in de andere schilderijen.
uh oh, ik zal een putje hier en daar schilderen!
Nou zo zit iedereen zowat, dus zeker up to datequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het doet me ergens aan denken, ik weet er alleen te weinig vanaf om te weten waaraan.
[..]
Laat eens wat zien?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad voor hem. Hij heeft te veel mindere dagen momenteel.
Ik zou willen dat ik zo kon schilderen als jullie. Dat is toch een soort van gave die je moet hebben.
Ik moet wel toegeven dat ik dat dan weer met fotografie kan. Dat is iets waar ik echt van hou.
Er zit ook dynamiek in. Je ziet haar bijna bewegen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het meisje met de viool is allesbehalve plat. Dat lijkt haast 3D.
Haar haar is nog plat!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het meisje met de viool is allesbehalve plat. Dat lijkt haast 3D.
Geld?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:43 schreef Voxs het volgende:
Ik kreeg geen liefdesbrief, maar iets mooiers!
Dat gaat nu niet lukkenquote:
Reken maar dat hij geniet als hij wel een goede dag heeftquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad voor hem. Hij heeft te veel mindere dagen momenteel.
Ik zou willen dat ik zo kon schilderen als jullie. Dat is toch een soort van gave die je moet hebben.
Ik moet wel toegeven dat ik dat dan weer met fotografie kan. Dat is iets waar ik echt van hou.
Ooh ik vroeg het omdat ik nieuwsgierig was en er zat geen onderliggende motivatie achter. Dan in de toekomst eens laten zien hoop ik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:45 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat gaat nu niet lukkenKlinkt als iemand die aan het liegen is. Dat doe ik niet. Nooit trouwens.
Ik heb mijn foto's hier of waar dan ook eigenlijk niet meer direct bij de hand momenteel. Maar je moet mij bij deze echt op mijn woord geloven dat ik weet hoe ik een goede foto moet maken![]()
Dat heb ik zeker 15 jaar gedaan maar nu door omstandigheden even niet meer. Maar die tijd komt wel weer als ik 4000 euro heb om het zo maar even te zeggen. Aangezien ik geen camera en lenzen meer heb.
Die meneer heeft nog steeds niets gestuurd. Ben al langs geweest. Denk dat ik nog een keer langs moet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah ja, dat is nog niet af.
Staat er ook al eentje tussen van die opdracht die je gekregen had?
Dat hoop ik dus ook echt weer. Omdat ik het idee heb dat dat het enige is waar ik momenteel echt goed in benquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ooh ik vroeg het omdat ik nieuwsgierig was en er zat geen onderliggende motivatie achter. Dan in de toekomst eens laten zien hoop ik.
Breek mij de bek niet open.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:48 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus ook echt weer. Omdat ik het idee heb dat dat het enige is waar ik momenteel echt goed in benNiet om medelijden of iets maar ook ik zit in een situatie die beter hand gekund zeg maar.
Ik denk dat iedereen ooit wel eens in zijn leven in een situatie terecht komt die beter had gekund. Maar ik ben op de weg terug. En dat is mooi
Hmmm ... nou ja, voorlopig heb je nog wel het één en ander te doen. Dat scheelt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die meneer heeft nog steeds niets gestuurd. Ben al langs geweest. Denk dat ik nog een keer langs moet.
Niet erg hoopvol.
Alles draait om het gaatje, denk maar aan een LP.quote:
Ik heb er nog twee in de planning, maar eerst deze maar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm ... nou ja, voorlopig heb je nog wel het één en ander te doen. Dat scheelt.
Dat verkoop je beslist wel. Zou zeggen poepie kakkie meneer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die meneer heeft nog steeds niets gestuurd. Ben al langs geweest. Denk dat ik nog een keer langs moet.
Niet erg hoopvol.
Heeft Lyza haar foto gestuurd of gaat ze poseren?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee in de planning, maar eerst deze maar.
quote:
Kerel. Ik heb dingen meegemaakt het afgelopen jaar die niemand zich zou willen voorstellen.quote:
Via camquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Lyza haar foto gestuurd of gaat ze poseren?
Prachtig Vox !quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:24 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik stuurde m'n zwoele stem natuurlijk!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik moet even teruglezen zie ik...quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Kerel. Ik heb dingen meegemaakt het afgelopen jaar die niemand zich zou willen voorstellen.
Ik ben nu 37 en heb altijd een goed leven gehad. Tot dat die tijd kwam die ik blijkbaar verdiende. Bijna alles kwijt. Ik treed expres niet in details maar dit zegt denk ik genoeg.
Mijn excuses dat ik hier post met mijn 37 trouwens. Ja dit is wel een grap, die maak ik soms ook nog wel eens maar altijd sarcastisch dus vandaar dat ik hem maar even uitleg voordat ik weer scheve gezichten krijg
ssttt..!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik stuurde m'n zwoele stem natuurlijk!
Ik wil wel voor je poseren?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik denk dat Scutinizer daar heel gelukkig mee is.
Nee niet doen. Dit was genoeg denk ikquote:
FTFYquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:54 schreef Voxs het volgende:
Alles draait om mo tiaard sellA Alles draait om mo tiaard sellA
Het duurde even voor dit kwartje viel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:54 schreef Voxs het volgende:
Alles draait om om tiaard sellA Alles draait om om tiaard sellA
Wat zal ik aantrekken?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ook leuk!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:35 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dit is waar hij nu mee bezig is. Een totaal andere stijl en ook totaal nog niet klaar. Hier werkt hij nu al meer dan een jaar aan want dit ding is ook best groot en hij voelt zich niet altijd even goed om er mee verder te gaan wat best jammer is.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vergat die om te draaienquote:
oh ik ga niet álles teruglezen nu hoor als ik zover ben dan ligt iedereen al in zijn/haar nestquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee niet doen. Dit was genoeg denk ik![]()
Misschien een aantal post terug van vooral Eendje maar meer niet
Sorry late reactie ; bij mij is hij altijd constant wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:39 schreef Marsani het volgende:
[..]
BIj mij is de stemwijzer al jaren niet betrouwbaar.
Oh ja, joh?quote:
FB?quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh ja, joh?
Een FB-friendin van mij fotografeerde Madonna die haar hondje aan het uitlaten was per ongeluk in Zuid Frankrijk vorig jaar. Ze zag er niet best uit
Ze zag er op tv ook niet erg best uitquote:Op donderdag 23 mei 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh ja, joh?
Een FB-friendin van mij fotografeerde Madonna die haar hondje aan het uitlaten was per ongeluk in Zuid Frankrijk vorig jaar. Ze zag er niet best uit
Ik heb geen idee, niets van gemerkt!quote:
37/47 van mij zal je nooit een scheef gezicht te zien krijgen. Het is ook weer niet zo dat wij het hier allemaal prima voor elkaar hebben. We houden hier van humor en sarcasme en daar kunnen we best wel om lachen. Tja we hebben allemaal wel dingen meegemaakt of maken het nog mee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Kerel. Ik heb dingen meegemaakt het afgelopen jaar die niemand zich zou willen voorstellen.
Ik ben nu 37 en heb altijd een goed leven gehad. Tot dat die tijd kwam die ik blijkbaar verdiende. Bijna alles kwijt. Ik treed expres niet in details maar dit zegt denk ik genoeg.
Mijn excuses dat ik hier post met mijn 37 trouwens. Ja dit is wel een grap, die maak ik soms ook nog wel eens maar altijd sarcastisch dus vandaar dat ik hem maar even uitleg voordat ik weer scheve gezichten krijg
OMGOMGOMGquote:Op donderdag 23 mei 2019 00:02 schreef Voxs het volgende:
Ik zag Florence Welsh in het wild in Villa Borghese in Rome. Ze stond in het winkeltje en keek op en glimlachte naar me.
IN HET WILD!!!!!111quote:
quote:
Wies da?quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
IN HET WILD!!!!!111
Ze hd zo'n lange hippyjurk aan, en een blonde te magere sidechick bij zich.
Wat mij het meest verbaasde: iedereen liet haar met rust. Misschien omdat het een museumsetting was.
Volgens mij is er hier op Fok ook een topic over beroemdheden op hun onvoordeligst.quote:
Er zijn er weinig die mij stil krijgen. Jouw schilderijen deden het wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb er nog twee in de planning, maar eerst deze maar.
Zangeres van Florence and the Machine.quote:
Ik denk ook niet dat heel veel mensen haar kennen eigenlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
IN HET WILD!!!!!111
Ze hd zo'n lange hippyjurk aan, en een blonde te magere sidechick bij zich.
Wat mij het meest verbaasde: iedereen liet haar met rust. Misschien omdat het een museumsetting was.
Ik moest haar ook Google-en. Met 1.74 is ze ook veel te lang voor die hitsige Romeintjes.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat heel veel mensen haar kennen eigenlijk.
Ja, nu word ik een beetje stil.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn er weinig die mij stil krijgen. Jouw schilderijen deden het wel.![]()
Echt mooi gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Dat zou goed kunnen ook.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat heel veel mensen haar kennen eigenlijk.
Hart gelucht?quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:09 schreef Five4Nine het volgende:
Post er hier niet een vrouw in dit topic die zeg maar hersenen heeft die wel goed functioneren? Niet om iemand per direct te beledigen maar ik ga mij dit toch wel een beetje afvragen na een aantal reacties.
Het is ook echt wel het 'ik begrijp niets of ik vat alles te persoonlijk op' topic als het om de dames gaat hier. Kom op. Wees een beetje luchtig, ook tussen de benen, en niet zo serieus.
Schop die kat of hand van je schoot en ga eens echt communiceren met iemand die dat ook graag wil. Of je het nu begrijpt of niet. Waarschijnlijk niet als je mij aanspreekt.
Dit moest ik even kwijt.
Ps. Dit heb ik ook naar mijn psychologe gestuurd.
ik zag wel die post van jou wel in het vorige topic,,,quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sorry late reactie ; bij mij is hij altijd constant wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag niet DM'en van Scrut.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:09 schreef Five4Nine het volgende:
Post er hier niet een vrouw in dit topic die zeg maar hersenen heeft die wel goed functioneren? Niet om iemand per direct te beledigen maar ik ga mij dit toch wel een beetje afvragen na een aantal reacties.
Het is ook echt wel het 'ik begrijp niets of ik vat alles te persoonlijk op' topic als het om de dames gaat hier. Kom op. Wees een beetje luchtig, ook tussen de benen, en niet zo serieus.
Schop die kat of hand van je schoot en ga eens echt communiceren met iemand die dat ook graag wil. Of je het nu begrijpt of niet. Waarschijnlijk niet als je mij aanspreekt.
Dit moest ik even kwijt.
Soury moet je hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:09 schreef Five4Nine het volgende:
Dit moest ik even kwijt.
oh maar dit is een prachtige vrouw! Het korte kapsel staat haarquote:Op donderdag 23 mei 2019 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zag wel die post van jou wel in het vorige topic,,,![]()
over vrouwen met pittig rood kort kapsel enzo...
je beschrijft exact één van mijn zussen![]()
maar ik hou van haar, dat dat weer wel!![]()
Bovendien vind ik haar bloedmooi, nu nog....
Nu is ze iets ouder natuurlijk en haar haar is iets roder maar ze had áltijd
zo'n kort kapsel gehad ..... nu nog...
foto niet quoten hoor die haal ik zo weer weg...
Ik moet helaas afhaken met twee hondjes tussen mijn benen, maar misschien oogst je elders wat succesquote:Op donderdag 23 mei 2019 00:09 schreef Five4Nine het volgende:
Dit moest ik even kwijt.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, nu word ik een beetje stil.
en nee mensen, ik ga geen schilderij voor de eend maken!Gezien het werk wat je hebt liggen durf ik er geeneens om te vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Je lijkt op je zus.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Sorry na 22.00 heb ik mijn IQ uitgeschakeld ivm energiebesparing.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:09 schreef Five4Nine het volgende:
Schop die kat of hond van je schoot en ga eens echt communiceren met iemand die dat ook graag wil. Of je het nu begrijpt of niet. Waarschijnlijk niet als je mij aanspreekt.
Dit moest ik even kwijt.
Ik had op 2 poezen gehoopt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:12 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik moet helaas afhaken met twee hondjes tussen mijn benen, maar misschien oogst je elders wat succes
Hij is wel dik geworden.quote:
Je lijkt op haar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:08 schreef mario390 het volgende:
in duitsland wollten mensen bij en unfall de dooden filmen daar is de polizist boos geworden en terecht
Al deze schilderijen geef ik wrs weg ivm familie. Maar ben niet van plan gratis meer te werken. Tenzij ik een gift wil doen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gezien het werk wat je hebt liggen durf ik er geeneens om te vragen.
Word je niet onderhand doodziek van jezelf?quote:
Terecht inderdaad. Wat bezielt mensen toch?quote:
Ik vind het gewoonweg ziekelijk. Als je niet kan helpen loop dan door.quote:
Mensen die bewegen zijn lastiger te fotograferen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Terecht inderdaad. Wat bezielt mensen toch?
Mijn hersenen doen het goed wel... ik mag niet klagen in mijn gevalquote:Op donderdag 23 mei 2019 00:09 schreef Five4Nine het volgende:
Schop die kat of hond van je schoot en ga eens echt communiceren met iemand die dat ook graag wil. Of je het nu begrijpt of niet. Waarschijnlijk niet als je mij aanspreekt.
Dit moest ik even kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |