Nouja dat heeft niet echt zin, het is gewoon onderdeel van het ziektebeeld en er zijn geen medicatie-opties meer. Voor deze pijn loop ik al jaren overal te leuren en te zeuren. Alleen door het meer uren werken uit het zich nu vooral in m’n handen. Gezellig hoor, weer aan het werk. Maar vervolgens alleen nog maar de kracht om in een vervuild huis films te gaan zitten kijken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Damn. Ben je er al mee naar de huisarts geweest of wacht je ook nu weer even twee weken?
I know, maar als ik een slecht humeur heb, heb ik niet echt een open oor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rage against the machine dan?
naja, wilde wat troosten
Het is wel een filmpjequote:
Dan moet je gewoon de kieteldoodquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I know, maar als ik een slecht humeur heb, heb ik niet echt een open oor.
Dat klinkt best pittig! Is minder werken dan misschien een optie?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja dat heeft niet echt zin, het is gewoon onderdeel van het ziektebeeld en er zijn geen medicatie-opties meer. Voor deze pijn loop ik al jaren overal te leuren en te zeuren. Alleen door het meer uren werken uit het zich nu vooral in m’n handen. Gezellig hoor, weer aan het werk. Maar vervolgens alleen nog maar de kracht om in een vervuild huis films te gaan zitten kijken.![]()
Btw ik lees alles en alle lieve berichtjes maar doe expres ff niet overal op reageren want anders sta ik straks toch weer per ongeluk bovenaan in de stats.
Mis je wel hoor, helemaal de kluts kwijt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja dat heeft niet echt zin, het is gewoon onderdeel van het ziektebeeld en er zijn geen medicatie-opties meer. Voor deze pijn loop ik al jaren overal te leuren en te zeuren. Alleen door het meer uren werken uit het zich nu vooral in m’n handen. Gezellig hoor, weer aan het werk. Maar vervolgens alleen nog maar de kracht om in een vervuild huis films te gaan zitten kijken.![]()
Btw ik lees alles en alle lieve berichtjes maar doe expres ff niet overal op reageren want anders sta ik straks toch weer per ongeluk bovenaan in de stats.
Open deur, maar je moet echt je eigen grenzen duidelijk aangeven en daar niet overheen gaan als dat ten koste van jezelf gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan kan je mij een hand geven wat dat betreftquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I know, maar als ik een slecht humeur heb, heb ik niet echt een open oor.
Probeer dat maar eens aan m’n arbo arts uit te leggenquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt best pittig! Is minder werken dan misschien een optie?
wie is de rechtspopulist in nederland? in tv orf zijn berichten,report van rechtsparteien italien en zoquote:
Ja ken het alquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef Five4Nine het volgende:
Over Spaanse serie's gesproken
La Casa de Papel (TV Series 2017â ) - IMDb !!!
Zou je dan niet beter eerst even een weekje ziek thuisblijven?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik geloof dat iedereen dat wel begrijpt. Doe rustig aan en wordt gauw (wat) beterquote:Btw ik lees alles en alle lieve berichtjes maar doe expres ff niet overal op reageren want anders sta ik straks toch weer per ongeluk bovenaan in de stats.
ik gaa nu selfs dat manon beeld van gisteren posten,moet jij dann nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens aan m’n arbo arts uit te leggen
Tilly. Ik heb zo het vermoeden dat jij een soort zelfde probleem als ik heb als ik dit zo lees. Ik ga daar verder niet persoonlijk op in maar als jij dat wel wil moet je mij even pm'nquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je bent ook veel afwezig. Hoop dat het je gauw weer goedgaat Scruttie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik scroll er net zo makkelijk overheen.
Ik zit al 6 maanden in de ziektewet via het UWVquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er gaat vast iemand vragen of die billen een zelfportret zijnquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is wel een filmpje
Even kijken of dat met imgur hier gepost kan, moment
Is goed, ik ga gerust een keer met je meequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
I see what you did therequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er gaat vast iemand vragen of die billen een zelfportret zijn
Voor Politiek ben je bij mij verkeerdquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie is de rechtspopulist in nederland? in tv orf zijn berichten,report van rechtsparteien italien en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |