Hahahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu is "We goin to ibiza " bij ons nr.1 in itunes charts wegen de IBIZA-Gate om dat het in verarschvideos vorkommt

Dank je Petzi! Ik las over je strandweekend. Ondanks stom hotel: wel genoten van zee en strand?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:32 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je stijl is erg mooi. Fotograferen met je handen is knap, maar zegt niet over de kunstenaar. Erg mooi.

Dit is waar hij nu mee bezig is. Een totaal andere stijl en ook totaal nog niet klaar. Hier werkt hij nu al meer dan een jaar aan want dit ding is ook best groot en hij voelt zich niet altijd even goed om er mee verder te gaan wat best jammer is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
tskjes Ik ben volstrekt normaal!
Leuk dat je vader ook schildert!

Zekers. Leuk dat je het vraagt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je Petzi! Ik las over je strandweekend. Ondanks stom hotel: wel genoten van zee en strand?

Bestaan die nog ...quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
de vengaboys komen in zomer nach kärnten, moosburg

Mooi hoor! Zo veel detail ook, ik snap wel dat hij er lang mee bezig is. Dat meisje met viool doe ik ook al eeuwen over. Nadenken over kleuren etc. In dat schilderij van je vader gebeurt erg veel, dat kost tijd ook. In samenhang met minder goede dagen, heel begrijpelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:35 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dit is waar hij nu mee bezig is. Een totaal andere stijl en ook totaal nog niet klaar. Hier werkt hij nu al meer dan een jaar aan want dit ding is ook best groot en hij voelt zich niet altijd even goed om er mee verder te gaan wat best jammer is.
[ afbeelding ]

Het doet me ergens aan denken, ik weet er alleen te weinig vanaf om te weten waaraan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Enorm cute
Ja, die is iets anders, ik probeer daar wat losser.. ik probeer maar wat.
Lyza zit inmiddels een liefdesbrief aan je te schrijven, denk ik.quote:[..]
Voordeel van schilderen van zelf: beetje flatteren hier en daar

Mijn stemwijzer was zeer duidelijk. Geen VVD voor mij.quote:

Closequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Lyza zit inmiddels een liefdesbrief aan je te schrijven, denk ik.

BIj mij is de stemwijzer al jaren niet betrouwbaar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn stemwijzer was zeer duidelijk. Geen VVD voor mij.

Ik zou het ook niet zo weten.. het lijkt nu nog erg plat ivm onderschildering. Dat zie je ook in de andere schilderijen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het doet me ergens aan denken, ik weet er alleen te weinig vanaf om te weten waaraan.
[..]

Nee. Maar wel een goede tipquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent bezig met de analyse van het filmpje om haar adres te achterhalen?

Dat is het inderdaad voor hem. Hij heeft te veel mindere dagen momenteel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi hoor! Zo veel detail ook, ik snap wel dat hij er lang mee bezig is. Dat meisje met viool doe ik ook al eeuwen over. Nadenken over kleuren etc. In dat schilderij van je vader gebeurt erg veel, dat kost tijd ook. In samenhang met minder goede dagen, heel begrijpelijk.

Het meisje met de viool is allesbehalve plat. Dat lijkt haast 3D.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo weten.. het lijkt nu nog erg plat ivm onderschildering. Dat zie je ook in de andere schilderijen.
uh oh, ik zal een putje hier en daar schilderen!

Nou zo zit iedereen zowat, dus zeker up to datequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het doet me ergens aan denken, ik weet er alleen te weinig vanaf om te weten waaraan.
[..]

Laat eens wat zien?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad voor hem. Hij heeft te veel mindere dagen momenteel.
Ik zou willen dat ik zo kon schilderen als jullie. Dat is toch een soort van gave die je moet hebben.
Ik moet wel toegeven dat ik dat dan weer met fotografie kan. Dat is iets waar ik echt van hou.

Er zit ook dynamiek in. Je ziet haar bijna bewegen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het meisje met de viool is allesbehalve plat. Dat lijkt haast 3D.

Haar haar is nog plat!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het meisje met de viool is allesbehalve plat. Dat lijkt haast 3D.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |