Kerel. Ik heb dingen meegemaakt het afgelopen jaar die niemand zich zou willen voorstellen.quote:
Via camquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft Lyza haar foto gestuurd of gaat ze poseren?
Prachtig Vox !quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:24 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn hoofdpijnschilderijIn on affe staat allemaal.
[ afbeelding ]
Ik stuurde m'n zwoele stem natuurlijk!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik moet even teruglezen zie ik...quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Kerel. Ik heb dingen meegemaakt het afgelopen jaar die niemand zich zou willen voorstellen.
Ik ben nu 37 en heb altijd een goed leven gehad. Tot dat die tijd kwam die ik blijkbaar verdiende. Bijna alles kwijt. Ik treed expres niet in details maar dit zegt denk ik genoeg.
Mijn excuses dat ik hier post met mijn 37 trouwens. Ja dit is wel een grap, die maak ik soms ook nog wel eens maar altijd sarcastisch dus vandaar dat ik hem maar even uitleg voordat ik weer scheve gezichten krijg
ssttt..!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik stuurde m'n zwoele stem natuurlijk!
Ik wil wel voor je poseren?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik denk dat Scutinizer daar heel gelukkig mee is.
Nee niet doen. Dit was genoeg denk ikquote:
FTFYquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:54 schreef Voxs het volgende:
Alles draait om mo tiaard sellA Alles draait om mo tiaard sellA
Het duurde even voor dit kwartje viel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:54 schreef Voxs het volgende:
Alles draait om om tiaard sellA Alles draait om om tiaard sellA
Wat zal ik aantrekken?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ook leuk!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:35 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dit is waar hij nu mee bezig is. Een totaal andere stijl en ook totaal nog niet klaar. Hier werkt hij nu al meer dan een jaar aan want dit ding is ook best groot en hij voelt zich niet altijd even goed om er mee verder te gaan wat best jammer is.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vergat die om te draaienquote:
oh ik ga niet álles teruglezen nu hoor als ik zover ben dan ligt iedereen al in zijn/haar nestquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee niet doen. Dit was genoeg denk ik![]()
Misschien een aantal post terug van vooral Eendje maar meer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |