Ik verwacht zeer lage kijkcijfers en ten opzichte van vorige keer nog lagere opkomstpercentages morgen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:19 schreef trein2000 het volgende:
Vanavond vind er naast het alom uitgekauwde ‘Pauw-debat’ tussen Baudet en Rutte nog een debat plaats, namelijk tussen alle lijsttrekkers van de Europese lijsten van de huidige tweede kamer fracties.
Meer info:https://www.tvgids.nl/uit(...)nd-kiest-de-stemming
Wat verwachten jullie van dit debat, ik verwacht vooral een herhaling van zetten.
Of is dat een doorzichtige poging Rutte bij dat pauwdebat weg te trekken?quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:28 schreef Hanca het volgende:
Ik ga vanavond wel kijken, maar echt hoge verwachtingen heb ik niet.
In de kamer wou een deel van de oppositie zelfs vanavond debatteren over Groningen met de MP, dus die vinden dit debat ook niet zo belangrijk...
Ja, dat was het ook...quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of is dat een doorzichtige poging Rutte bij dat pauwdebat weg te trekken?
Het zal je maar hoog zittenquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Goede drinking game: tel hoevaak Frans Timmermans zichzelf een feminist noemt, begint te lullen over gelijke beloningen en pleit voor zichzelf als voorzitter van de Commissie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Alsof jij nu nog niet snapt dat er morgen voor de EU wordt gestemd, heb je wat gemist. En ja, er wordt bij landelijke verkiezingen ook gezegd dat we stemmen over 'Den Haag'. Onzin, dat zijn de gemeenteraadsverkiezingen van Den Haag, toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:35 schreef RobbieRonald het volgende:
Europa en de EU worden alweer door elkaar gehaald door de experts.
ja daar kan die beste man toch niks aan doen, jeetjequote:Op woensdag 22 mei 2019 20:40 schreef timmmmm het volgende:
PvdD, Groenlinks en D66. Lekker makkelijk voor die gnoom van FvD, kan zich als enige onderscheiden, die andere drie zitten zo ongeveer op één lijn
EPPINKEDquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:40 schreef timmmmm het volgende:
PvdD, Groenlinks en D66. Lekker makkelijk voor die gnoom van FvD, kan zich als enige onderscheiden, die andere drie zitten zo ongeveer op één lijn
Prima, ik erger mij er aan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Alsof jij nu nog niet snapt dat er morgen voor de EU wordt gestemd, heb je wat gemist. En ja, er wordt bij landelijke verkiezingen ook gezegd dat we stemmen over 'Den Haag'. Onzin, dat zijn de gemeenteraadsverkiezingen van Den Haag, toch?
Europa en EU of bijvoorbeeld 'Brussel' is in politiek opzicht hetzelfde. Deal with it.
Nooit geweest. Lekker 50 jaar aan CO2-vangst affikken in een paar maanden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:40 schreef Chia het volgende:
Sinds wanneer zijn biomassacentrales een vorm van duurzame energie?
Wie zegt dan dat hij er wat aan kan doen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja daar kan die beste man toch niks aan doen, jeetje
nuja je maakt hem voor het een en ander uitquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat hij er wat aan kan doen?
Is het al een tijdje op papier toch? In praktijk nooit geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:40 schreef Chia het volgende:
Sinds wanneer zijn biomassacentrales een vorm van duurzame energie?
Probleem met de EU is dat je OF in de EU zit OF niet. Er is geen middenweg met ietsje pietsje minder regels, dat kan niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil minder regeltjes uit Europa maar ja Fransje Timmermans zou daar al voor zorgen paar jaar terug. Nooit wat van gezien, dus ja mijn vertrouwen in Europees politiek is niet zo heel groot
Natuurlijk kan dat welquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probleem met de EU is dat je OF in de EU zit OF niet. Er is geen middenweg met ietsje pietsje minder regels, dat kan niet.
Dat ik hem er als een gnoom uit vind zien heeft weinig te maken wat wiens schuld het is dat hij bevoordeeld wordt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nuja je maakt hem voor het een en ander uit
Het Norwegen model, het canada model, het zwitserland model?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probleem met de EU is dat je OF in de EU zit OF niet. Er is geen middenweg met ietsje pietsje minder regels, dat kan niet.
Nee dat kan niet. Dit is al sinds de jaren 90 gaande. Er komen alleen maar regels bij. Als je denkt dat wij iets in de melk te brokkelen hebben als Nederland, dan ben je erg naief. Frankrijk en Duitsland maken de dienst uit. De rest moet zijn muil houden.quote:
Wel het gas wat wij kunnen gebruiken. Of je moet miljardenkostende fabrieken bouwen, iets met laagcalorisch en hoogcalorisch. Heb je vast wel eens van gehoord. Russisch gas kunnen we nu dus nog niet gebruiken en het ombouwen tot we dat wel kunnen gebruiken kost tientallen miljarden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef Zorro het volgende:
"We hebben vandaag weer gezien wat gas voor nadelen heeft"
Ja want alle gas ter wereld komt uit Groningen.
Muts.
Snap ik. Iedereen heeft compleet andere cijfers over hetzelfdequote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef Zorro het volgende:
Ik word altijd zo moe van dat gestrooi met cijfertjes.
Die zitten ook niet volledig in de EU en dat voorstel lijkt mij prima overigens hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het Norwegen model, het canada model, het zwitserland model?
Precies, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Snap ik. Iedereen heeft compleet andere cijfers over hetzelfde
Macron wil anders ook minder regels. Het kan wel, het is altijd concessies doen. Je moet met z'n allen alleen willen hervormen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Dit is al sinds de jaren 90 gaande. Er komen alleen maar regels bij. Als je denkt dat wij iets in de melk te brokkelen hebben als Nederland, dan ben je erg naief. Frankrijk en Duitsland maken de dienst uit. De rest moet zijn muil houden.
Nee dat is dus het tussenmodelquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zitten ook niet volledig in de EU en dat voorstel lijkt mij prima overigens hoor.
Dat is natuurlijk veel te kort door de bocht.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Dit is al sinds de jaren 90 gaande. Er komen alleen maar regels bij. Als je denkt dat wij iets in de melk te brokkelen hebben als Nederland, dan ben je erg naief. Frankrijk en Duitsland maken de dienst uit. De rest moet zijn muil houden.
Natuurlijk wil hij dat niet. Voor de buhne ja in verband met de gele hesjes en veel ontevreden Fransen. Ik durf er wel een maandsalaris op te zetten dat je binnen 5 jaar meer regels hebt i.p.v. minder.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Macron wil anders ook minder regels. Het kan wel, het is altijd concessies doen.
Gelukkig kosten de alternatieven als warmtepompen en bijbehorende isolatieinvesteringen helemaal niks.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wel het gas wat wij kunnen gebruiken. Of je moet miljardenkostende fabrieken bouwen, iets met laagcalorisch en hoogcalorisch. Heb je vast wel eens van gehoord. Russisch gas kunnen we nu dus nog niet gebruiken en het ombouwen tot we dat wel kunnen gebruiken kost tientallen miljarden.
Goh, dat is een goedkope gok. Krijg je misschien 5 cent voor terug. Wil niet zeggen dat je dat dan maar niet moet gaan proberen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wil hij dat niet. Voor de buhne ja in verband met de gele hesjes en veel ontevreden Fransen. Ik durf er wel een maandsalaris op te zetten dat je binnen 5 jaar meer regels hebt i.p.v. minder.
Dat is het ook, maar de geschiedenis leert ons wel dat die landen hier in Europa de dienst uitmaken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk veel te kort door de bocht.
Ik zou zeggen lees je even in waar die Macron vandaan komt en waar hij voor staat., De man wil een 4e rijk zoals Merkel. Toevallig wel weer dat die Moffen er weer bij betrokken zijn trouwens.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goh, dat is een goedkope gok. Krijg je misschien 5 cent voor terug. Wil niet zeggen dat je dat dan maar niet moet gaan proberen.
Dat zeg ik niet. Maar gas is dus ook een dure optie. En vervolgens zijn we afhankelijk van de gasprijs en van Rusland. Daar heb je met warmtepompen en zonneenergie minder last van.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig kosten de alternatieven als warmtepompen en bijbehorende isolatieinvesteringen helemaal niks.
CU-SGP willen uit die fractie stappenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Alleen al hierom ga ik dus niet stemmen morgen.
Je kan een op het oog eurokritische partij stemmen die de EU op zich prima vindt maar vindt dat het allemaal wat minder kan. Kom je bij een CU uit.
Stem je daarop, kom je in dezelfde fractie als Nexitgestoorden van FvD. Ja dan liever niet
FvD wil geen Nexit. Baudet wil dat. FvD wil referendum en dan mogen wij kiezen of we dat willen. Eerlijkste systeem lijkt mij.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Je kan een op het oog eurokritische partij stemmen die de EU op zich prima vindt maar vindt dat het allemaal wat minder kan. Kom je bij een CU uit.
Stem je daarop, kom je in dezelfde fractie als Nexitgestoorden van FvD. Ja dan liever niet
Nee, CU stapt uit de fractie als FvD er in komt. Dat is 100% zeker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Veel te kleinquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Chia het volgende:
Waarom doet Volt niet mee aan dit debat? Gewoon niet gevraagd door de NOS? Dat zou wel interessant zijn.
Ja, nu is het duidelijk. We hebben ze nodig!quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Zorro het volgende:
Praten met iemand die arbeiders importeert. Dat zal een verrassende insteek hebben.
Uiteraard, want CU zijn ook plucheplakkers. SGP wil overigens meer met FvD samenwerken en FvD wil meer met SP samenwerken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, CU stapt uit de fractie als FvD er in komt. Dat is 100% zeker.
Die lui zijn geëlektrocuteerd!quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Chia het volgende:
Waarom doet Volt niet mee aan dit debat? Gewoon niet gevraagd door de NOS? Dat zou wel interessant zijn.
Klopt. Maar het ging me eigenlijk ook meer om de stellige opmerking dat gas=kut want Groningen. En dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar gas is dus ook een dure optie. En vervolgens zijn we afhankelijk van de gasprijs en van Rusland. Daar heb je met warmtepompen en zonneenergie minder last van.
En waar gaat FvD campagne voor voeren bij een referendum? Juist, voor een nexit...quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
FvD wil geen Nexit. Baudet wil dat. FvD wil referendum en dan mogen wij kiezen of we dat willen. Eerlijkste systeem lijkt mij.
Uitgenodigd zijn alleen partijen die vertegenwoordigd zijn in de huidige tk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Chia het volgende:
O oke, dan heeft de Nexit niet in het partijprogramma voor de tweede kamer gestaan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
FvD wil geen Nexit. Baudet wil dat. FvD wil referendum en dan mogen wij kiezen of we dat willen. Eerlijkste systeem lijkt mij.
Heeft niks met plucheplakken te maken. Gewoon principes.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard, want CU zijn ook plucheplakkers. SGP wil overigens meer met FvD samenwerken en FvD wil meer met SP samenwerken.
Lijkt me ook beter. Hebben de Britten ook gedaan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks leuks aan. Heel dat Volt is een grote act. Nemen we niet serieus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar leuker dan kleurloze PvdA of chagrijnige bejaarden van 50+
De betreffende user heeft wel een punt. Daarom kan dat debat tussen Baudet en Rutte nog wel aardig worden. Moet Terry kleur bekennen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O oke, dan heeft de Nexit niet in het partijprogramma voor de tweede kamer gestaan.
Ja, maar dan niet doen alsof FvD niet voor een nexit is. Dan is Farage ook niet voor een brexit geweest, die was ook alleen maar voor een referendum...quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja en? Dan voeren anti partijen toch ook campagne? Eerlijk speelveld.
Ik vrees dat Rutte korte metten met hem maakt. Verder vind ik een debat tussen kerels van Tweede Kamer over Europa vrij overbodig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De betreffende user heeft wel een punt. Daarom kan dat debat tussen Baudet en Rutte nog wel aardig worden. Moet Terry kleur bekennen.
De betreffende user heeft geen punt want FvD was vorige tweedekamerverkiezingen duidelijk vóór de Nexit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De betreffende user heeft wel een punt. Daarom kan dat debat tussen Baudet en Rutte nog wel aardig worden. Moet Terry kleur bekennen.
Denk eerder andersom. Rutte gaat gooien met onderbuikstatements en Thierry komt met paar leuke A4tjes over de koopkracht etc dat dat ellendig is onder Rutte, let maar op. Dat flikt hij vaker in debatten in de kamer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vrees dat Rutte korte metten met hem maakt. Verder vind ik een debat tussen kerels van Tweede Kamer over Europa vrij overbodig.
Als jij bij het UWV loopt kun je gewoon solliciteren als aspergeplukker tegen 10 euro per uur, hoor?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland buit inderdaad die Oost-Europeanen uit. Hier vlakbij zitten 12 Polen in 1 huis a 600 euro per persoon (terwijl dat huis in losse huur net 700 zou kosten). Nogmaals wij Nederlanders willen dat werk WEL doen, maar ons wordt niets gevraagd vanuit het UWV. Hoogstwaarschijnlijk omdat ze de instructie krijgen vanuit Den Haag om dat niet te doen.
Klopt. Denk ook dat ik het debat skip. Morgen weer vroeg dag.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vrees dat Rutte korte metten met hem maakt. Verder vind ik een debat tussen kerels van Tweede Kamer over Europa vrij overbodig.
Niet iedere FvDer is voor een harde Nexit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De betreffende user heeft geen punt want FvD was vorige tweedekamerverkiezingen duidelijk vóór de Nexit.
Dat het nu wat minder populair is en ze die keutel dus half intrekken maakt niet dat FvD niet meer voor een Nexit is
ja dat fabeltje met Nederlands die bepaald werk niet willen doenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland buit inderdaad die Oost-Europeanen uit. Hier vlakbij zitten 12 Polen in 1 huis a 600 euro per persoon (terwijl dat huis in losse huur net 700 zou kosten). Nogmaals wij Nederlanders willen dat werk WEL doen, maar ons wordt niets gevraagd vanuit het UWV. Hoogstwaarschijnlijk omdat ze de instructie krijgen vanuit Den Haag om dat niet te doen.
Nope. Overigens dat binnenlopen zit er al helemaal niet meer in. Alles moet online. Dan ben ik zogenaamd te hoog geschoold of te oud etc etc.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als jij bij het UWV loopt kun je gewoon solliciteren als aspergeplukker tegen 10 euro per uur, hoor?
beide lijkt mijquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:53 schreef Buitendam het volgende:
Wat Timmermans zegt snijdt hout. De onevenredigheid is het probleem, niet de open grenzen.
Dan krijg je dus 2 mensen die volledig langs elkaar heen aan het roeptoeteren zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk eerder andersom. Rutte gaat gooien met onderbuikstatements en Thierry komt met paar leuke A4tjes over de koopkracht etc dat dat ellendig is onder Rutte, let maar op. Dat flikt hij vaker in debatten in de kamer.
In dat geval is het logischer om Klaas Dijkhoff af te vaardigen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk eerder andersom. Rutte gaat gooien met onderbuikstatements en Thierry komt met paar leuke A4tjes over de koopkracht etc dat dat ellendig is onder Rutte, let maar op. Dat flikt hij vaker in debatten in de kamer.
Daar ligt dan ook een rol voor de gespreksleider.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan krijg je dus 2 mensen die volledig langs elkaar heen aan het roeptoeteren zijn.
Mwa dat verwacht ik niet, maar Thierry had hem laatst goed bij de strot met de belastingdruk van ongeveer 40% ergens in een debat. Rutte kwam er niet meer uit in ieder geval.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan krijg je dus 2 mensen die volledig langs elkaar heen aan het roeptoeteren zijn.
daar komt politiek doorgaans op neer tochquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat het wel de richting van de partij is. Er zullen vast ook PvdA'ers zijn die tegen de EU zijn, maar Timmermans draagt toch de partijlijn uit en niet wat sommige PvdA'sers vindenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet iedere FvDer is voor een harde Nexit.
Laat ik anders stellen: FvD draait om de hete brij heen. Spreken zich niet langer ondubbelzinnig uit voor een Nexit. Maar ik gok dat Terry het vanavond niet kan laten dat wel te doen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De betreffende user heeft geen punt want FvD was vorige tweedekamerverkiezingen duidelijk vóór de Nexit.
Dat het nu wat minder populair is en ze die keutel dus half intrekken maakt niet dat FvD niet meer voor een Nexit is
Richting van Thierry, niet van de partij. De partij is niet Baudet en andersom.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat het wel de richting van de partij is. Er zullen vast ook PvdA'ers zijn die tegen de EU zijn, maar Timmermans draagt toch de partijlijn uit en niet wat sommige PvdA'sers vinden
Nee, gesloten grenzen met zulke loonsverschillen houd je niet gesloten. Dan krijg je illegale arbeid, in Nederland anno 2019 zou te gek voor woorden zijn.quote:
Nou ja, die laffe spin die Poepzor ook al gaf over referenda zal Baudet ook spinnen en het is dan vrij makkelijk om je op de vlakte te houden denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat ik anders stellen: FvD draait om de hete brij heen. Spreken zich niet langer ondubbelzinnig uit voor een Nexit. Maar ik gok dat Terry het vanavond niet kan laten dat wel te doen.
hahahaha altijd weer leuk!quote:
Het heeft in het partijprogramma van de tweede kamer gestaan, niet in een pamflet van Thierry.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Richting van Thierry, niet van de partij. De partij is niet Baudet en andersom.
maar de verschillen in loon tussen de landen krijg je toch niet weg op redelijke termijn?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, gesloten grenzen met zulke loonsverschillen houd je niet gesloten. Dan krijg je illegale arbeid, in Nederland anno 2019 zou te gek voor woorden zijn.
ja echt...quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef Zorro het volgende:
Zo, ik vond het wel diepgaand genoeg ook. Je zou maar langer dan 3 minuten over een onderwerp spreken, het idee.
Rutte vind nu de Europese verkiezingen belangrijk. Ik kan mij een interview herinneren van de vorige EU verkiezingen waarin hij zegt: Die zijn niet belangrijk. Het pluche, de angstquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, die laffe spin die Poepzor ook al gaf over referenda zal Baudet ook spinnen en het is dan vrij makkelijk om je op de vlakte te houden denk ik.
Oefffquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het heeft in het partijprogramma van de tweede kamer gestaan, niet in een pamflet van Thierry.
Mwoah, denk dat Rutte hem daar niet mee laat wegkomen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, die laffe spin die Poepzor ook al gaf over referenda zal Baudet ook spinnen en het is dan vrij makkelijk om je op de vlakte te houden denk ik.
Nee, dan ga je gewoon vragen wat FvD dan voor campagne wil voeren. Farage was ook voor een referendum, niet voor een losse brexit. Maar is toch wel echt een brexiteer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar je kan als partij toch bijdraaien? Er werken inmiddels nieuwe mensen he zoals een Eppink.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het heeft in het partijprogramma van de tweede kamer gestaan, niet in een pamflet van Thierry.
Ennnn dooorrrrrquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef Zorro het volgende:
Zo, ik vond het wel diepgaand genoeg ook. Je zou maar langer dan 3 minuten over een onderwerp spreken, het idee.
Nee, maar wel op minimumloon. En dat zijn natuurlijk heel erg veel arbeidsmigranten, want die komen het kutwerk doen. En dat is altijd richting het minimumloon.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar de verschillen in loon tussen de landen krijg je toch niet weg op redelijke termijn?
Net zei de partijleider toch volmondig ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar je kan als partij toch bijdraaien? Er werken inmiddels nieuwe mensen he zoals een Eppink.
Denk dat ze beide het goed gaan doen vanavond. Rutte is een meester in debatten, maar als je hem vastzet met harde feiten zoals de walgelijke belastingdruk kan ook hij geen kant op.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat Rutte hem daar niet mee laat wegkomen.
ja denk je dat dat echt haalbaar zou zijn zonder in een land als Nederland in te moeten leveren op het minimumloon?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, maar wel op minimumloon. En dat zijn natuurlijk heel erg veel arbeidsmigranten, want die komen het kutwerk doen. En dat is altijd richting het minimumloon.
Ja, dat is wel zeer ergerlijk...quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef Zorro het volgende:
Ik hoorde referendum?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Net zei de partijleider toch volmondig ja.
Is toch lekker? Partijtje beginnen > plucheplakken en door.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:59 schreef Bocaj het volgende:
Hebben wij zo langzamerhand niet TE VEEL partijen op dit moment.... Iedereen loopt maar te roepen!
Je hoeft toch niet per se in te leveren?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja denk je dat dat echt haalbaar zou zijn zonder in een land als Nederland in te moeten leveren op het minimumloon?
Nou ja, als je zelfs het antwoord niet hoort als het gegeven wordt, houdt het verder op he?quote:
Spoel eens terug?quote:
Ik ben niet voor of tegen. Ik ben voor een EEG.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als je zelfs het antwoord niet hoort als het gegeven wordt, houdt het verder op he?
Ben jij voor of tegen een Nexit eigenlijk?
Dat verklaart waarom het zo gevoelig ligt dat 'jouw' partij voor een Nexit isquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben niet voor of tegen. Ik ben voor een EEG.
Dat is gewoon de EU in een eerder stadium. Je moet wel met de tijd mee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben niet voor of tegen. Ik ben voor een EEG.
Nexit kan uiteindelijk ook weer leiden tot een EEG zeg maar. Hoef je niet los van elkaar te zien zeg maar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom het zo gevoelig ligt dat 'jouw' partij voor een Nexit is
Niks moet , zie Noorwegen, Zwitserland etc.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is gewoon de EU in een eerder stadium. Je moet wel met de tijd mee.
Wat heeft belastingdruk met de EU te maken? Het is toch echt de coalitie die daar verantwoordelijk voor is, en het gaat vanavond niet over de Tweede Kamer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat ze beide het goed gaan doen vanavond. Rutte is een meester in debatten, maar als je hem vastzet met harde feiten zoals de walgelijke belastingdruk kan ook hij geen kant op.
Noorwegen heeft al vier pogingen gedaan toe te treden. Is bij iedere verkiezingen een enorm hangijzer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks moet , zie Noorwegen, Zwitserland etc.
Nou ja als je het niet heel erg vindt laten we de voetsoldaten het beleid niet bepalen, dat doen we door mensen die er wel verstand van hebben, de rest mag gewoon bevelen uitvoeren.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
Deze mensen weten gewoon niet wat er speelt heIk woon om de hoek van vliegbasis Woensdrecht en hier zit defensie. 3 vrienden van mij werken daar en die willen allemaal GEEN EU leger. Vandaag niet, morgen niet, en over tien jaar niet.
Belastingdruk heeft niks met de EU te maken? Het een sluit het ander niet uit he. Denk maar even na wat wij allemaal wegbrengen naar Brussel. Miljarden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft belastingdruk met de EU te maken? Het is toch echt de coalitie die daar verantwoordelijk voor is, en het gaat vanavond niet over de Tweede Kamer.
Dus niet meepraten, maar wel EU-regelgeving klakkeloos overnemen. Toppie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks moet , zie Noorwegen, Zwitserland etc.
Zou fijn zijn als je in ieder geval op de hoogte bent pik. Hier zitten voornamelijk piloten en de hogeropgeleide binnen defensie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja als je het niet heel erg vindt laten we de voetsoldaten het beleid niet bepalen, dat doen we door mensen die er wel verstand van hebben, de rest mag gewoon bevelen uitvoeren.
Los daarvan zijn we het op dit punt eens
Bijna niemand is voor een Europees legerquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:06 schreef Chia het volgende:
Eigenlijk vindt iedereen min of meer hetzelfde, alleen van de een mag het geen naam hebben en van de ander wel.
Wel beetje met dédainquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:07 schreef timmmmm het volgende:
VVD-mannetje komt er tot nu toe wel het beste uit imo
Ook dat zegt niemand., Zwitserland nooit gezeik. Gaan met die banaan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus niet meepraten, maar wel EU-regelgeving klakkeloos overnemen. Toppie.
D66 wel op zeker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijna niemand is voor een Europees leger
Mensen die bevelen opvolgen en niet het beleid bepalen dus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als je in ieder geval op de hoogte bent pik. Hier zitten voornamelijk piloten en de hogeropgeleide binnen defensie.Niet de VMBO soldaat zeg maar.
Meeste zijn wel HBO/VWO/Uni geschoold hier op de vliegbasis. Grappig genoeg stemt het merendeel FvDquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen die bevelen opvolgen en niet het beleid bepalen dus.
Doel op dat geblabla over samenwerking. Natuurlijk is niemand tegen het efficiënt inzetten van financiële middelen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijna niemand is voor een Europees leger
Leeuwarden?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meeste zijn wel HBO/VWO/Uni geschoold hier op de vliegbasis. Grappig genoeg stemt het merendeel FvD
Dus Baudet gaat vanavond de link leggen tussen de afdracht aan de EU en de btw die we met z'n allen betalen? En tegelijkertijd niet pleiten voor een Nexit?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belastingdruk heeft niks met de EU te maken? Het een sluit het ander niet uit he. Denk maar even na wat wij allemaal wegbrengen naar Brussel. Miljarden.
Ben je verbaasd?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:08 schreef Confetti het volgende:
D66 wil juist WEL dat de ultieme beslissing bij de EU komt te leggen, als het om uitzendingen gaat.
Dat noem ik landverraad.
Wie zegt dat? Je vult telkens dingen voor mensen in, denk even na. Ik mag toch hopen dat je je LBO diploma hebt behaalt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus Baudet gaat vanavond de link leggen tussen de afdracht aan de EU en de btw die we met z'n allen betalen? En tegelijkertijd niet pleiten voor een Nexit?
Wordt dan een knap warrig verhaal.
Dat zeg ik. Want dat is de consequentie van het Zwitserse of Noorse model.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook dat zegt niemand., Zwitserland nooit gezeik. Gaan met die banaan.
Nogmaals, de scholing maakt niet uit. De soldaten die de bevelen uitvoeren laat je niet het beleid bepalenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meeste zijn wel HBO/VWO/Uni geschoold hier op de vliegbasis. Grappig genoeg stemt het merendeel FvD
Jij claimt dat Baudet met koopkrachtplaatjes gaat schermen. In welke context precies? Het EP noch de EU gaat over onze belastingen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Je vult telkens dingen voor mensen in, denk even na. Ik mag toch hopen dat je je LBO diploma hebt behaalt.
Hier zitten bijna geen soldaten als in voetsoldaten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nogmaals, de scholing maakt niet uit. De soldaten die de bevelen uitvoeren laat je niet het beleid bepalen
Dat noem ik nogal kortzichtig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:08 schreef Confetti het volgende:
D66 wil juist WEL dat de ultieme beslissing bij de EU komt te leggen, als het om uitzendingen gaat.
Dat noem ik landverraad.
ligt eraan hoe je het minimumloon gelijk trekt, als je het optrekt dan nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se in te leveren?
De gehele EU heeft een investeringsbudget van enkele honderden miljarden. Als je daarmee dat wil kunt aanslingeren zie ik daar wel kansen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het minimumloon gelijk trekt, als je het optrekt dan niet
De Rabobank schijnt, als boerenbank, wel flink lobby te hebben gevoerd in de jaren 90. En alle boeren zijn afhankelijk van de Rabobank, lang de enige die leningen verstrekte aan boeren.quote:
Eerst moeten de poppetjes alles kunnen declareren in Brusselquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De gehele EU heeft een investeringsbudget van enkele honderden miljarden. Als je daarmee dat wil kunt aanslingeren zie ik daar wel kansen.
Rabobankgodenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
De Rabobank schijnt, als boerenbank, wel flink lobby te hebben gevoerd in de jaren 90. En alle boeren zijn afhankelijk van de Rabobank, lang de enige die leningen verstrekte aan boeren.
Sophie weet daar alles van.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerst moeten de poppetjes alles kunnen declareren in Brussel
Wel als je goede kwaliteit eist.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Onze boeren hoeven gelukkig niet voor ons voedsel te blijven zorgen. Dat is het voordeel van de EU. Nederland wordt steeds voller dus ruimte steeds kostbaarder. Als er dan ook veel jonge mensen geen zin meer hebben om boer te worden doen ze dat toch niet? Gaan we dat uit het oostblok halen.
Het is in de huidige tijd geenszins meer nodig om als rijk ontwikkeld land je eigen eten te verbouwen
Nogal. Sowieso slecht debat tot nu toe. Ook slechte presentatie trouwens.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:17 schreef Chia het volgende:
Matige framesuggestie poging van CDA mevrouw.
Daar ben ik het volledig mee eens. Minder boeren en minder boerenland in NL is prima.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Onze boeren hoeven gelukkig niet voor ons voedsel te blijven zorgen. Dat is het voordeel van de EU. Nederland wordt steeds voller dus ruimte steeds kostbaarder. Als er dan ook veel jonge mensen geen zin meer hebben om boer te worden doen ze dat toch niet? Gaan we dat uit het oostblok halen.
Het is in de huidige tijd geenszins meer nodig om als rijk ontwikkeld land je eigen eten te verbouwen
Jij snapt volgens mij niet helemaal hoe deze debatten werken. Het is de bedoeling dat je bij het onderwerp blijftquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
D66-lijsttrekker Sophie in 't Veld krijgt TONNEN voor hotelkosten, maar woont gewoon in Brussel
Hallo debat, begin hier eens over.
Kijk je bent natuurlijk niet geloofwaardig als je dit flikt. 4 ton genot.
Nee joh. Als wij alles wat we nu produceren uit het buitenland halen, kan je nog steeds dezelfde kwaliteit eisen. Zij kunnen daar onze kwaliteit alsnog 2x goedkoper produceren dan wijquote:
de hoogte in, kassen zijn prima landbouwproducten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Nederland exporteert meer voedsel dan wij zelf eten!quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Nederlandse boeren horen tot de top van de wereld.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh. Als wij alles wat we nu produceren uit het buitenland halen, kan je nog steeds dezelfde kwaliteit eisen. Zij kunnen daar onze kwaliteit alsnog 2x goedkoper produceren dan wij
Daarom is het in zijn geheel ongeloofwaardig. Als je zo makkelijk tonnen declareert ben je nogal egoistisch ingesteld, prima hoor, maar kom dan niet met wat hebben we het toch goed voor met Jan Modaal. Trap er niet in.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij snapt volgens mij niet helemaal hoe deze debatten werken. Het is de bedoeling dat je bij het onderwerp blijft
Hoi Kuzu.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom is het in zijn geheel ongeloofwaardig. Als je zo makkelijk tonnen declareert ben je nogal egoistisch ingesteld, prima hoor, maar kom dan niet met wat hebben we het toch goed voor met Jan Modaal. Trap er niet in.
Meeste stemde CDA, SP en FvDquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:20 schreef napoleonfour het volgende:
Alsof boeren op GL of D66 gaan stemmen. Dom debat dit.
Die tonnen declareerde ze niet, ze krijgt die verblijfsvergoeding automatisch. Dus je hebt het weer eens niet gevolgd.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom is het in zijn geheel ongeloofwaardig. Als je zo makkelijk tonnen declareert ben je nogal egoistisch ingesteld, prima hoor, maar kom dan niet met wat hebben we het toch goed voor met Jan Modaal. Trap er niet in.
https://www.hpdetijd.nl/2019-05-06/sophie-in-t-veld-d66/quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die tonnen declareerde ze niet, ze krijgt die verblijfsvergoeding automatisch. Dus je hebt het weer eens niet gevolgd.
Die zullen dan ook niet de doelgroep zijnquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:20 schreef napoleonfour het volgende:
Alsof boeren op GL of D66 gaan stemmen. Dom debat dit.
Maar dat heeft verder toch niet met deze onderwerpen te maken, beste jongen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je zoiets flikt, dan ben je simpelweg af. Niet meer geloofwaardig. Volgende.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat heeft verder toch niet met deze onderwerpen te maken, beste jongen?
'Wij willen minder regels voor boeren'.
'Ja, maar mevrouw In 't Veld declareert teveel'.
Dat gaat hem niet worden.
Nogmaals: de verblijfsvergoeding voor verblijf in Brussel krijg je automatisch. Daar had jij het over... niks declaraties dus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://www.hpdetijd.nl/2019-05-06/sophie-in-t-veld-d66/
Huh maar whataboutism is toch ook gewoon debatteren :squote:Op woensdag 22 mei 2019 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat heeft verder toch niet met deze onderwerpen te maken, beste jongen?
'Wij willen minder regels voor boeren'.
'Ja, maar mevrouw In 't Veld declareert teveel'.
Dat gaat hem niet worden.
Ik zei declaraties. Dat staat er toch? Of dat nu 10 euro is of een ton, dat boeit niet zoveel. Willens en wetens flikken ze het hequote:Op woensdag 22 mei 2019 21:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nogmaals: de verblijfsvergoeding voor verblijf in Brussel krijg je automatisch. Daar had jij het over... niks declaraties dus.
Een paar ton aan declaraties, als het waar is niet zo netjes. Maar bedrijven als Shell die geen belasting betaalt gaat om miljarden. Dat lijkt mij iets interessanter, maar daar hoor ik de tegenstanders sociale/sociaal-liberale partijen nooit over.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
Begin eens over die tonnen aan declaraties. Dat is wat de gemiddelde man niet begrijpt en terecht.
Maar je snapt toch wel dat het debat niet gaat over de vergoedingen van In 't Veld?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je zoiets flikt, dan ben je simpelweg af. Niet meer geloofwaardig. Volgende.
Lees je eigen post eens terug...quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zei declaraties. Dat staat er toch? Of dat nu 10 euro is of een ton, dat boeit niet zoveel. Willens en wetens flikken ze het heZe is niet de enige.
Logisch dat je daar niks over hoort. Die bedrijven zijn de baas.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een paar ton aan declaraties, als het waar is niet zo netjes. Maar bedrijven als Shell die geen belasting betaalt gaat om miljarden. Dat lijkt mij iets interessanter, maar daar hoor ik de tegenstanders sociale/sociaal-liberale partijen.
Groot gelijk, waarom niet?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
Rutte blijft en gaat lekker naar de Nederlandsche Bank ofzo
Je snapt toch wel dat heel dat debat dus ongeloofwaardig is waar ze aan deelneemt? Er komt enkel lucht uit haar mond.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar je snapt toch wel dat het debat niet gaat over de vergoedingen van In 't Veld?
Nee, ik gok op KPMG of Deloitte. Als adviseur op internationale betrekkingen. Hark je rustig een paar miljoen per jaar naar binnen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
Rutte blijft en gaat lekker naar de Nederlandsche Bank ofzo
Jij maakt je druk om een parlementariër die flink declareert, maar zij strijden er wel voor dat grote bedrijven gewoon netjes die miljarden overmaken. Beetje hypocriet wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Logisch dat je daar niks over hoort. Die bedrijven zijn de baas.
Hele dagen koffie zuipen en lachen. Ondertussen loopt die kinderspaarrekening lekker volquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, ik gok op KPMG of Deloitte. Als adviseur op internationale betrekkingen. Hark je rustig een paar miljoen per jaar naar binnen.
Dat strijden is buhnegelul, dat snap je zelf toch ook wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij maakt je druk om een parlementariër die flink declareert, maar zij strijden er wel voor dat grote bedrijven gewoon netjes die miljarden overmaken. Beetje hypocriet wel.
Ze maken er letterlijk wetsvoorstellen van. Bij een meerderheid aan stemmen zijn die bedrijven de lul. Hoezo is dat nou weer buhnegelul?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat strijden is buhnegelul, dat snap je zelf toch ook wel.
Ja dit was wel apart ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:26 schreef Zorro het volgende:
Gelukkig wordt bij geen enkel onderwerp geprobeerd om de mening te beinvloeden met domme filmpjes.
10 jaar premier, nog een jaar of 5-10 daarvoor in de Tweede Kamer. Die beste man, of je nou voor of tegen bent, heeft wel als ie straks stopt minstens 15 jaar het land gediend. Laat hem dan ook lekker het geld pakken als ie daarmee klaar is joh. Dat gun ik hem dan welquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Grote bedrijvenPlucheplakkers genot.
Je weet dat er Europese verkiezingen zijn hè?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
Ja leuk ditWat heeft Lesbos met Nederland te maken?
Welk wetsvoorstel bedoel je?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze maken er letterlijk wetsvoorstellen van. Bij een meerderheid aan stemmen zijn die bedrijven de lul. Hoezo is dat nou weer buhnegelul?
Dat vind jij. Feit is dat de dame lijsttrekker is en straks weer vijf jaar in het EP zit. Dat maakt haar bijdrage aan dit debat relevant.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat heel dat debat dus ongeloofwaardig is waar ze aan deelneemt? Er komt enkel lucht uit haar mond.
Dat was de grap Hans....quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet dat er Europese verkiezingen zijn hè?
5 jaar onterecht declarerenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat vind jij. Feit is dat de dame lijsttrekker is en straks weer vijf jaar in het EP zit. Dat maakt haar bijdrage aan dit debat relevant.
50plus is toch ook PVV-light. En aangezien ouderen in het verleden een belangrijke kiezersgroep waren voor Wilders is dat helemaal niet raar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:27 schreef Hanca het volgende:
Ik vind die Manders best wel een PVVer, eigenlijk... verontrustend.
Je bent niet op de hoogte van wetsvoorstellen om de belastingvoordelen van grote bedrijven om te draaien?quote:
Sommige, maar welke bedoel je expliciet?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent niet op de hoogte van wetsvoorstellen om de belastingvoordelen van grote bedrijven om te draaien?
50plus was bij oprichting best links... meneer basisloon zat daar ook.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
50plus is toch ook PVV-light. En aangezien ouderen in het verleden een belangrijke kiezersgroep waren voor Wilders is dat helemaal niet raar.
Wordt ze vervolgd?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
5 jaar onterecht declarerenProbeer jij eens 1.000 euro van je baas te jatten. Morgen kun je thuisblijven
Die sommige waar je het over hebt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sommige, maar welke bedoel je expliciet?
De PVV is economisch ook best linksquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
50plus was bij oprichting best links... meneer basisloon zat daar ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |