Nee, gesloten grenzen met zulke loonsverschillen houd je niet gesloten. Dan krijg je illegale arbeid, in Nederland anno 2019 zou te gek voor woorden zijn.quote:
Nou ja, die laffe spin die Poepzor ook al gaf over referenda zal Baudet ook spinnen en het is dan vrij makkelijk om je op de vlakte te houden denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat ik anders stellen: FvD draait om de hete brij heen. Spreken zich niet langer ondubbelzinnig uit voor een Nexit. Maar ik gok dat Terry het vanavond niet kan laten dat wel te doen.
hahahaha altijd weer leuk!quote:
Het heeft in het partijprogramma van de tweede kamer gestaan, niet in een pamflet van Thierry.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Richting van Thierry, niet van de partij. De partij is niet Baudet en andersom.
maar de verschillen in loon tussen de landen krijg je toch niet weg op redelijke termijn?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, gesloten grenzen met zulke loonsverschillen houd je niet gesloten. Dan krijg je illegale arbeid, in Nederland anno 2019 zou te gek voor woorden zijn.
ja echt...quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef Zorro het volgende:
Zo, ik vond het wel diepgaand genoeg ook. Je zou maar langer dan 3 minuten over een onderwerp spreken, het idee.
Rutte vind nu de Europese verkiezingen belangrijk. Ik kan mij een interview herinneren van de vorige EU verkiezingen waarin hij zegt: Die zijn niet belangrijk. Het pluche, de angstquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, die laffe spin die Poepzor ook al gaf over referenda zal Baudet ook spinnen en het is dan vrij makkelijk om je op de vlakte te houden denk ik.
Oefffquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het heeft in het partijprogramma van de tweede kamer gestaan, niet in een pamflet van Thierry.
Mwoah, denk dat Rutte hem daar niet mee laat wegkomen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, die laffe spin die Poepzor ook al gaf over referenda zal Baudet ook spinnen en het is dan vrij makkelijk om je op de vlakte te houden denk ik.
Nee, dan ga je gewoon vragen wat FvD dan voor campagne wil voeren. Farage was ook voor een referendum, niet voor een losse brexit. Maar is toch wel echt een brexiteer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar je kan als partij toch bijdraaien? Er werken inmiddels nieuwe mensen he zoals een Eppink.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het heeft in het partijprogramma van de tweede kamer gestaan, niet in een pamflet van Thierry.
Ennnn dooorrrrrquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef Zorro het volgende:
Zo, ik vond het wel diepgaand genoeg ook. Je zou maar langer dan 3 minuten over een onderwerp spreken, het idee.
Nee, maar wel op minimumloon. En dat zijn natuurlijk heel erg veel arbeidsmigranten, want die komen het kutwerk doen. En dat is altijd richting het minimumloon.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar de verschillen in loon tussen de landen krijg je toch niet weg op redelijke termijn?
Net zei de partijleider toch volmondig ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar je kan als partij toch bijdraaien? Er werken inmiddels nieuwe mensen he zoals een Eppink.
Denk dat ze beide het goed gaan doen vanavond. Rutte is een meester in debatten, maar als je hem vastzet met harde feiten zoals de walgelijke belastingdruk kan ook hij geen kant op.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat Rutte hem daar niet mee laat wegkomen.
ja denk je dat dat echt haalbaar zou zijn zonder in een land als Nederland in te moeten leveren op het minimumloon?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, maar wel op minimumloon. En dat zijn natuurlijk heel erg veel arbeidsmigranten, want die komen het kutwerk doen. En dat is altijd richting het minimumloon.
Ja, dat is wel zeer ergerlijk...quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:57 schreef Zorro het volgende:
Ik hoorde referendum?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Net zei de partijleider toch volmondig ja.
Is toch lekker? Partijtje beginnen > plucheplakken en door.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:59 schreef Bocaj het volgende:
Hebben wij zo langzamerhand niet TE VEEL partijen op dit moment.... Iedereen loopt maar te roepen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |