De betreffende user heeft geen punt want FvD was vorige tweedekamerverkiezingen duidelijk vóór de Nexit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De betreffende user heeft wel een punt. Daarom kan dat debat tussen Baudet en Rutte nog wel aardig worden. Moet Terry kleur bekennen.
Denk eerder andersom. Rutte gaat gooien met onderbuikstatements en Thierry komt met paar leuke A4tjes over de koopkracht etc dat dat ellendig is onder Rutte, let maar op. Dat flikt hij vaker in debatten in de kamer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vrees dat Rutte korte metten met hem maakt. Verder vind ik een debat tussen kerels van Tweede Kamer over Europa vrij overbodig.
Als jij bij het UWV loopt kun je gewoon solliciteren als aspergeplukker tegen 10 euro per uur, hoor?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland buit inderdaad die Oost-Europeanen uit. Hier vlakbij zitten 12 Polen in 1 huis a 600 euro per persoon (terwijl dat huis in losse huur net 700 zou kosten). Nogmaals wij Nederlanders willen dat werk WEL doen, maar ons wordt niets gevraagd vanuit het UWV. Hoogstwaarschijnlijk omdat ze de instructie krijgen vanuit Den Haag om dat niet te doen.
Klopt. Denk ook dat ik het debat skip. Morgen weer vroeg dag.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vrees dat Rutte korte metten met hem maakt. Verder vind ik een debat tussen kerels van Tweede Kamer over Europa vrij overbodig.
Niet iedere FvDer is voor een harde Nexit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De betreffende user heeft geen punt want FvD was vorige tweedekamerverkiezingen duidelijk vóór de Nexit.
Dat het nu wat minder populair is en ze die keutel dus half intrekken maakt niet dat FvD niet meer voor een Nexit is
ja dat fabeltje met Nederlands die bepaald werk niet willen doenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
Nederland buit inderdaad die Oost-Europeanen uit. Hier vlakbij zitten 12 Polen in 1 huis a 600 euro per persoon (terwijl dat huis in losse huur net 700 zou kosten). Nogmaals wij Nederlanders willen dat werk WEL doen, maar ons wordt niets gevraagd vanuit het UWV. Hoogstwaarschijnlijk omdat ze de instructie krijgen vanuit Den Haag om dat niet te doen.
Nope. Overigens dat binnenlopen zit er al helemaal niet meer in. Alles moet online. Dan ben ik zogenaamd te hoog geschoold of te oud etc etc.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als jij bij het UWV loopt kun je gewoon solliciteren als aspergeplukker tegen 10 euro per uur, hoor?
beide lijkt mijquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:53 schreef Buitendam het volgende:
Wat Timmermans zegt snijdt hout. De onevenredigheid is het probleem, niet de open grenzen.
Dan krijg je dus 2 mensen die volledig langs elkaar heen aan het roeptoeteren zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk eerder andersom. Rutte gaat gooien met onderbuikstatements en Thierry komt met paar leuke A4tjes over de koopkracht etc dat dat ellendig is onder Rutte, let maar op. Dat flikt hij vaker in debatten in de kamer.
In dat geval is het logischer om Klaas Dijkhoff af te vaardigen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk eerder andersom. Rutte gaat gooien met onderbuikstatements en Thierry komt met paar leuke A4tjes over de koopkracht etc dat dat ellendig is onder Rutte, let maar op. Dat flikt hij vaker in debatten in de kamer.
Daar ligt dan ook een rol voor de gespreksleider.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan krijg je dus 2 mensen die volledig langs elkaar heen aan het roeptoeteren zijn.
Mwa dat verwacht ik niet, maar Thierry had hem laatst goed bij de strot met de belastingdruk van ongeveer 40% ergens in een debat. Rutte kwam er niet meer uit in ieder geval.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan krijg je dus 2 mensen die volledig langs elkaar heen aan het roeptoeteren zijn.
daar komt politiek doorgaans op neer tochquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat het wel de richting van de partij is. Er zullen vast ook PvdA'ers zijn die tegen de EU zijn, maar Timmermans draagt toch de partijlijn uit en niet wat sommige PvdA'sers vindenquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet iedere FvDer is voor een harde Nexit.
Laat ik anders stellen: FvD draait om de hete brij heen. Spreken zich niet langer ondubbelzinnig uit voor een Nexit. Maar ik gok dat Terry het vanavond niet kan laten dat wel te doen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De betreffende user heeft geen punt want FvD was vorige tweedekamerverkiezingen duidelijk vóór de Nexit.
Dat het nu wat minder populair is en ze die keutel dus half intrekken maakt niet dat FvD niet meer voor een Nexit is
Richting van Thierry, niet van de partij. De partij is niet Baudet en andersom.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat het wel de richting van de partij is. Er zullen vast ook PvdA'ers zijn die tegen de EU zijn, maar Timmermans draagt toch de partijlijn uit en niet wat sommige PvdA'sers vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |