Nogmaals, de scholing maakt niet uit. De soldaten die de bevelen uitvoeren laat je niet het beleid bepalenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meeste zijn wel HBO/VWO/Uni geschoold hier op de vliegbasis. Grappig genoeg stemt het merendeel FvD
Jij claimt dat Baudet met koopkrachtplaatjes gaat schermen. In welke context precies? Het EP noch de EU gaat over onze belastingen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Je vult telkens dingen voor mensen in, denk even na. Ik mag toch hopen dat je je LBO diploma hebt behaalt.
Hier zitten bijna geen soldaten als in voetsoldaten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nogmaals, de scholing maakt niet uit. De soldaten die de bevelen uitvoeren laat je niet het beleid bepalen
Dat noem ik nogal kortzichtig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:08 schreef Confetti het volgende:
D66 wil juist WEL dat de ultieme beslissing bij de EU komt te leggen, als het om uitzendingen gaat.
Dat noem ik landverraad.
ligt eraan hoe je het minimumloon gelijk trekt, als je het optrekt dan nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se in te leveren?
De gehele EU heeft een investeringsbudget van enkele honderden miljarden. Als je daarmee dat wil kunt aanslingeren zie ik daar wel kansen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het minimumloon gelijk trekt, als je het optrekt dan niet
De Rabobank schijnt, als boerenbank, wel flink lobby te hebben gevoerd in de jaren 90. En alle boeren zijn afhankelijk van de Rabobank, lang de enige die leningen verstrekte aan boeren.quote:
Eerst moeten de poppetjes alles kunnen declareren in Brusselquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De gehele EU heeft een investeringsbudget van enkele honderden miljarden. Als je daarmee dat wil kunt aanslingeren zie ik daar wel kansen.
Rabobankgodenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:16 schreef Hanca het volgende:
[..]
De Rabobank schijnt, als boerenbank, wel flink lobby te hebben gevoerd in de jaren 90. En alle boeren zijn afhankelijk van de Rabobank, lang de enige die leningen verstrekte aan boeren.
Sophie weet daar alles van.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerst moeten de poppetjes alles kunnen declareren in Brussel
Wel als je goede kwaliteit eist.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Onze boeren hoeven gelukkig niet voor ons voedsel te blijven zorgen. Dat is het voordeel van de EU. Nederland wordt steeds voller dus ruimte steeds kostbaarder. Als er dan ook veel jonge mensen geen zin meer hebben om boer te worden doen ze dat toch niet? Gaan we dat uit het oostblok halen.
Het is in de huidige tijd geenszins meer nodig om als rijk ontwikkeld land je eigen eten te verbouwen
Nogal. Sowieso slecht debat tot nu toe. Ook slechte presentatie trouwens.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:17 schreef Chia het volgende:
Matige framesuggestie poging van CDA mevrouw.
Daar ben ik het volledig mee eens. Minder boeren en minder boerenland in NL is prima.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Onze boeren hoeven gelukkig niet voor ons voedsel te blijven zorgen. Dat is het voordeel van de EU. Nederland wordt steeds voller dus ruimte steeds kostbaarder. Als er dan ook veel jonge mensen geen zin meer hebben om boer te worden doen ze dat toch niet? Gaan we dat uit het oostblok halen.
Het is in de huidige tijd geenszins meer nodig om als rijk ontwikkeld land je eigen eten te verbouwen
Jij snapt volgens mij niet helemaal hoe deze debatten werken. Het is de bedoeling dat je bij het onderwerp blijftquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
D66-lijsttrekker Sophie in 't Veld krijgt TONNEN voor hotelkosten, maar woont gewoon in Brussel
Hallo debat, begin hier eens over.
Kijk je bent natuurlijk niet geloofwaardig als je dit flikt. 4 ton genot.
Nee joh. Als wij alles wat we nu produceren uit het buitenland halen, kan je nog steeds dezelfde kwaliteit eisen. Zij kunnen daar onze kwaliteit alsnog 2x goedkoper produceren dan wijquote:
de hoogte in, kassen zijn prima landbouwproducten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Nederland exporteert meer voedsel dan wij zelf eten!quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Nederlandse boeren horen tot de top van de wereld.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh. Als wij alles wat we nu produceren uit het buitenland halen, kan je nog steeds dezelfde kwaliteit eisen. Zij kunnen daar onze kwaliteit alsnog 2x goedkoper produceren dan wij
Daarom is het in zijn geheel ongeloofwaardig. Als je zo makkelijk tonnen declareert ben je nogal egoistisch ingesteld, prima hoor, maar kom dan niet met wat hebben we het toch goed voor met Jan Modaal. Trap er niet in.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij snapt volgens mij niet helemaal hoe deze debatten werken. Het is de bedoeling dat je bij het onderwerp blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |