abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186999093
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:28 schreef Hexagon het volgende:
Nouja we zien in Alabama het resultaat van het niet op Hillary stemmen inderdaad. Die claim is dus terecht
Volgens mij zijn een boel vrouwen, zeker in de zuidelijke staten van de VS behoorlijk conservatief. Maar volgens de identity politics moet je als blanke vrouw liberaal, geëmancipeerd en onafhankelijk zijn. Het voorecht om conservatief te zijn is voorbehouden aan moslim vrouwen, dat is immers cultuur. Als je hier van afwijkt zie je kortsluiting ontstaan in de hersens van die sjw's.
pi_186999098
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:27 schreef Hallojo het volgende:
Wat Baudet slim doet is veel standpunten noemen. Iedereen hoort van hem dus standpunten waar ze het mee eens zijn. Zo lijkt het bijvoorbeeld dat als je tegen een Nexit bent je bij FvD terecht kunt en als je voor een Nexit bent ook. Iedereen kan het dan voor zichzelf goedpraten om op FvD te stemmen.

Trump had een soortgelijke strategie door in de ene staat het ene te vertellen en in de andere staat het tegenovergestelde als ze dat daar liever hoorden.
Dit inderdaad.

Het is algemeen bekend dat Baudet tegen het conservatisme aanschurkt. Hij heeft herhaaldelijk verklaard de erfenissen van de Franse Revolutie de nek te willen omdraaien en heeft meerdere uitlatingen gedaan die neigen naar misogynie. Ook zijn partijgenoten vallen hem aan vanwege zijn hang naar het conservatisme en zijn omarming van een soort van alternatief christendom. Dat is ook van de redenen dat hij in de clinch raakte met Otten.

Maar Baudet weet het slim te spelen. Met zo'n essay raakt hij in het gevlei bij rechts-conservatieven in binnen- en buitenland. Tegelijkertijd ontkent hij de consequentie van zijn schrijfsels. Slim, want zijn meer liberale volgelingen slikken die verklaring voor zoete koek. Zo kan hij twee groepen blijven bedienen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186999099
quote:

[..]

Nouja we zien in Alabama het resultaat van het niet op Hillary stemmen inderdaad. Die claim is dus terecht
Wat zien we precies in Alabama dan?

Het beschermen van levens? Yep :Y
pi_186999106
Maar goed, dit ging over Baudet. Niet over Trump of de abortus wet in Alabama.
pi_186999110
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wat zien we precies in Alabama dan?

Het beschermen van levens? Yep :Y
:')
  dinsdag 21 mei 2019 @ 09:35:16 #81
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_186999116
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Baudet _O_

Een boekje recenseren en links Nederland staat weer te schuimbekken. Leuk hoe dat volk er elke keer weer intrapt en met z'n allen staat te tieren, terwijl Baudet zijn lach nauwelijks kan inhouden.
Dus Baudet is alleen maar een trol en heeft eigenlijk niks te melden?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 21 mei 2019 @ 09:35:32 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186999120
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:33 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Volgens mij zijn een boel vrouwen, zeker in de zuidelijke staten van de VS behoorlijk conservatief. Maar volgens de identity politics moet je als blanke vrouw liberaal, geëmancipeerd en onafhankelijk zijn. Het voorecht om conservatief te zijn is voorbehouden aan moslim vrouwen, dat is immers cultuur. Als je hier van afwijkt zie je kortsluiting ontstaan in de hersens van die sjw's.
Oh ik dacht dat FvD juist zo'n hekel had aan al die conservatieve moslims die anderen hun wil willen opleggen. Maar eigenlijk zijn ze gewoon jaloers op ze?
  dinsdag 21 mei 2019 @ 09:35:35 #83
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_186999121
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:23 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

''Het is duidelijk dat Baudet niet te vertrouwen is voor de vrouwelijke bevolking''.

Dit zinnetje gaat wel verder dan een interpretatie. Dit zinnetje geeft geen context meer, maar stuurt aan op een bepaalde interpretatie.

Zo zie ik framing. Maar als ik het mis heb, dan by all means, verbeter mij.
I just did.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 21 mei 2019 @ 09:41:35 #84
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_186999170
quote:

[..]

Hexagon, kom op man. :') Jij weet ook wel dat de federale overheid, dus o.a. Trump, niets kan doen aan wat de lokale overheid van de staat Alabama bedenkt.

Trump heeft zelf benadrukt dat de wet hem te ver gaat en wel voor abortus te zijn in geval van verkrachting of levensbedreigende situaties. Die tweet gemist?
  dinsdag 21 mei 2019 @ 09:42:38 #85
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_186999181
Baudet laat wat mij betreft vooral zien dat hij 'vroegah' als een soort idealistische fictie ziet.

De tijden en plaatsen dat vrouwen de luxe hadden om niet te werken en 'lekker' voor de kinderen te zorgen (die alle aandacht te geven) zijn zeldzaam.

Mama die zo fijn voor de kinderen zorgde? Daar had ze helemaal geen tijd voor.
Die moest brood bakken, eten maken, haar handen rauw werken op de was, meewerken in het bedrijf. Er werd veelvuldig gebruik gemaakt van oma, oudtante of zelfs een min. Kind 6 jaar, mooi, kan die ook aan de arbeid.

Ondertussen moest ze ook nog eens 10+ kinderen baren, terwijl het werk gewoon doorging.
Manlief werkte net zo goed zijn handen kapot, het was zwaar voor iedereen. Enkel de elite had de mogelijkheid tot anders, maar dat betreft een kleine minderheid.

Het idealistische beeld dat Baudet voor ogen heeft heeft nooit echt bestaan. Het is niet voor niets veranderd, dat is niet omdat het zo fijn was.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 09:43:18 #86
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_186999188
Anyway, Baudet heeft al toegelicht: ik ben voor abortus, voor euthanasie, en voor zelfbeschikking van vrouwen. Schuimbekkende feministen kunnen terug hun hok in.

https://nos.nl/artikel/22(...)ciatie-met-woii.html
  dinsdag 21 mei 2019 @ 09:43:22 #87
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186999190
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Hexagon, kom op man. :') Jij weet ook wel dat de federale overheid, dus o.a. Trump, niets kan doen aan wat de lokale overheid van de staat Alabama bedenkt.

Trump heeft zelf benadrukt dat de wet hem te ver gaat en wel voor abortus te zijn in geval van verkrachting of levensbedreigende situaties. Die tweet gemist?
Nouja hij benoemt rechters in de Supreme Court die dit waarschijnlijk maar al te best vinden en heeft ook een vriendje meegenomen naar het witte huis die hier een stijve plasser van krijgt dus heel geloofwaardig is dat allemaal niet.

Dus hij kan nu gemakkelijk brullen want hij hoeft er toch niks aan te doen
  dinsdag 21 mei 2019 @ 09:43:48 #88
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186999191
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Anyway, Baudet heeft al toegelicht: ik ben voor abortus, voor euthanasie, en voor zelfbeschikking van vrouwen. Schuimbekkende feministen kunnen terug hun hok in.

Net als Erdogan die voor democratie is
  dinsdag 21 mei 2019 @ 09:46:26 #89
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_186999205
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Ik moet hier ook wel weer om lachen eigenlijk.

Dat bedoel ik met woorden gebruiken en niet weten wat de betekenis is.

[ Bericht 4% gewijzigd door DustPuppy op 21-05-2019 10:08:56 ]
  dinsdag 21 mei 2019 @ 09:47:06 #90
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_186999214
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja hij benoemt rechters in de Supreme Court die dit waarschijnlijk maar al te best vinden en heeft ook een vriendje meegenomen naar het witte huis die hier een stijve plasser van krijgt dus heel geloofwaardig is dat allemaal niet.

Dus hij kan nu gemakkelijk brullen want hij hoeft er toch niks aan te doen
Hoe dan ook, de verwachting is toch dat de Supreme Court inclusief die nare rechters van Trump Roe vs. Wade niet zal verwerpen, want de wet in Alabama is ook voor hen te extreem. Zelfs christengekkie Pat Robertson denkt dat.

https://eu.usatoday.com/s(...)-too-far/3690680002/
  dinsdag 21 mei 2019 @ 09:48:13 #91
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_186999226
Thierry past met zn middeleeuwse gedachtegoed dan ook het beste bij de SGP. Die passage over het verlies van de 'maagdelijkheidscultus' in Europa was ook typerend, de incel-frustratie droop er af; iedereen gaat maar naar bed met elkaar (o ja?), het is een schande, je moet jezelf sparen voor de ware (dat is Thierry zelf dan zeker?). En het leuke is wel dat ie zich dit keer niet eens achter een romanpersonage kan verschuilen om zijn man/vrouw-beeld ten tonele te brengen, want dit is hij helemaal zelf die de ik-figuur is in een boekbespreking die meer weg heeft van het opsommen van eerder werk van H. (kijk eens wat ik allemaal gelezen heb) dan van een echte poging om dat boek te bespreken.
Antifa
  dinsdag 21 mei 2019 @ 09:48:29 #92
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_186999231
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het trucje van cryptomeningen kennen we onderhand wel. Iets niet letterlijk zeggen maar wel op alle manieren duidelijk maken dat je er voor staat.

Het is duidelijk dat Baudet niet te vertrouwen is voor de vrouwelijke bevolking
Dat is opnieuw je eigen interpretatie. Je doet allemaal aannames die op je eigen onderbuik zijn gebaseerd - hou je gewoon bij de feiten en val hem aan als hij letterlijk iets zegt wat niet door de beugel kan. En doe dat ook vooral bij alle politici en niet alleen bij Baudet - keus genoeg lijkt me. Of heb je een prefix op Baudet?
"Hoka Hey!"
  dinsdag 21 mei 2019 @ 09:50:14 #93
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_186999255
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Net als Erdogan die voor democratie is
Orban ook. Zolang er maar 1 geluid is te horen in het land.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 09:50:23 #94
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_186999259
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:33 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Wat een bullshit.

Ik ben best wel links te noemen, maar heb werkelijk nog nooit echt gedoe gehad omdat ik thuismoeder was vanuit die hoek.

Interessant genoeg wel vanuit de hoek van mensen die nu achter Baudet en dit soort meningen staan.
Die kwamen dan met wat als het misgaat, dan moet je partner allimentatie vragen (gat in je CV van vele jaren is nu eenmaal niet zo gunstig mbt werk), gevolgd door een monoloog over hoe erg het wel niet is als de man dan moet betalen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 09:56:33 #95
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186999336
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:48 schreef VoMy het volgende:
Thierry past met zn middeleeuwse gedachtegoed dan ook het beste bij de SGP. Die passage over het verlies van de 'maagdelijkheidscultus' in Europa was ook typerend, de incel-frustratie droop er af; iedereen gaat maar naar bed met elkaar (o ja?), het is een schande, je moet jezelf sparen voor de ware (dat is Thierry zelf dan zeker?). En het leuke is wel dat ie zich dit keer niet eens achter een romanpersonage kan verschuilen om zijn man/vrouw-beeld ten tonele te brengen, want dit is hij helemaal zelf die de ik-figuur is in een boekbespreking die meer weg heeft van het opsommen van eerder werk van H. (kijk eens wat ik allemaal gelezen heb) dan van een echte poging om dat boek te bespreken.
Waarschijnlijk heeft Baudet niet mogen snoepen van zijn studententijd als het om seks gaat :')
  dinsdag 21 mei 2019 @ 09:58:09 #96
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186999359
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:48 schreef matspontius het volgende:

[..]

Dat is opnieuw je eigen interpretatie. Je doet allemaal aannames die op je eigen onderbuik zijn gebaseerd - hou je gewoon bij de feiten en val hem aan als hij letterlijk iets zegt wat niet door de beugel kan. En doe dat ook vooral bij alle politici en niet alleen bij Baudet - keus genoeg lijkt me. Of heb je een prefix op Baudet?
De feiten zijn dat Baudet steeds loopt te flirten met allerlei sharia-achtige ideeen.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 09:58:55 #97
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_186999369
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De feiten zijn dat Baudet steeds loopt te flirten met allerlei sharia-achtige ideeen.
Toon maar eens wat bewijs dan - ik ben reuze benieuwd. En s.v.p. geen eigen interpretaties
"Hoka Hey!"
pi_186999404
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

sharia-achtige ideeen?
  dinsdag 21 mei 2019 @ 10:02:14 #99
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186999405
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:58 schreef matspontius het volgende:

[..]

Toon maar eens wat bewijs dan - ik ben reuze benieuwd. En s.v.p. geen eigen interpretaties
Zijn uitspraak over maagdelijkheidscultus bijvoorbeeld. Daar zal het moslimbroederschap heel blij mee zijn.
pi_186999486
Timmermans is blijkbaar ook erg happy over Moslims. Hij heeft ook Sharia-wensen. NWS / Frans Timmermans: "Der Islam gehört seit 2000 Jahren zu Europa"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')