Jaaaa Guana! Zou heel tof zijnquote:
Nou ja het gaat me juist om het meeten wat ik wel leuk zou vinden, in deze setting vind ik het minder eng dan op een echte meetquote:Op zondag 19 mei 2019 11:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa Guana! Zou heel tof zijnEn als je gewoon daar wil zijn zonder te meeten is het ook goed hoor; niemand is verplicht
Leuk DevK!quote:
wij ook nietquote:Op zondag 19 mei 2019 11:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja het gaat me juist om het meeten wat ik wel leuk zou vinden, in deze setting vind ik het minder eng dan op een echte meet
Maar ik weet nog niet hoor, ik ben ook wel heel moe, en waarschijnlijk is dit in mijn hoofd leuker dan in het echt (ben niet zo goed met drukte en OV en gedoe enzo)
quote:
Oh dat geldt dan voor mij ook waarschijnlijkquote:Op zondag 19 mei 2019 11:36 schreef Studiotje het volgende:
Ik twijfelmoet wel een uur in de trein zitten want werkzaamheden bij A'dam zuid. Hmm..
KOM SAMENquote:Op zondag 19 mei 2019 11:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh dat geldt dan voor mij ook waarschijnlijk![]()
Ik en de andere Schiphollers zouden het in ieder geval heel leuk vinden!quote:Op zondag 19 mei 2019 11:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja het gaat me juist om het meeten wat ik wel leuk zou vinden, in deze setting vind ik het minder eng dan op een echte meet
Maar ik weet nog niet hoor, ik ben ook wel heel moe, en waarschijnlijk is dit in mijn hoofd leuker dan in het echt (ben niet zo goed met drukte en OV en gedoe enzo)
ik ben gecertificeerd autist sinds een tijdje en iets waar je interesse voor hebt werkt meestal erg goed om jezelf over de drukte heen te zetten.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]nee wie wel
Maar ik ken mezelf, dan sta ik daar en dan ga ik helemaal full-autist en wil ik naar huis want moe en drukte
Ik ben al 18 jaar gediagnostiseerd autist; ik kan je helpen te handelenquote:Op zondag 19 mei 2019 11:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]nee wie wel
Maar ik ken mezelf, dan sta ik daar en dan ga ik helemaal full-autist en wil ik naar huis want moe en drukte
We kunnen altijd nog samen reizen, want jij moet ook langs Utrecht.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh dat geldt dan voor mij ook waarschijnlijk![]()
Dat zou wel een optie kunnen zijn ja (ik neem wel mijn vriend mee hoogstwaarschijnlijk ALS ik kom)quote:Op zondag 19 mei 2019 11:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog samen reizen, want jij moet ook langs Utrecht.
Leuk! Ben ook wel benieuwd naar n00dles. Die commentaren van hem tijdens de orange carpet waren puur goudquote:Op zondag 19 mei 2019 11:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat zou wel een optie kunnen zijn ja (ik neem wel mijn vriend mee hoogstwaarschijnlijk ALS ik kom)
Hoe moet je dan?quote:Op zondag 19 mei 2019 11:42 schreef Guanabana het volgende:
Overigens hoef ik volgens 9292 niet over te stappen op Utrecht.
Overstappen lijkt me sterk inderdaad, maar je komt er wel langs toch?quote:Op zondag 19 mei 2019 11:42 schreef Guanabana het volgende:
de trein vanuit nijmegen gaat direct naar Schiphol via Utrechtquote:Op zondag 19 mei 2019 11:42 schreef Guanabana het volgende:
Oh nee wacht, ligt eraan hoe ik ga. Kan ook via Schothorst maar dat is omslachtig.quote:
JAAAA nog een soortgenootquote:
Ja sowiesoquote:Op zondag 19 mei 2019 11:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Overstappen lijkt me sterk inderdaad, maar je komt er wel langs toch?
Heerlijk he?quote:Op zondag 19 mei 2019 11:43 schreef Guanabana het volgende:
Het FOk!-autisten cliché is gewoon waar, genot.
Je kan toch ook naar Amsterdam en daar overstappen?quote:Op zondag 19 mei 2019 11:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh nee wacht, ligt eraan hoe ik ga. Kan ook via Schothorst maar dat is omslachtig.
Beweer je nu dat iets voor onze tijd was, maar niet voor die van jou? Denk je dat we 5 zijn ofzo?quote:Op zondag 19 mei 2019 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, ik ben geen Socios jongens (of is dat van voor jullie tijd)
Nou, Duncan Laurence is jonger dan ikquote:Op zondag 19 mei 2019 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beweer je nu dat iets voor onze tijd was, maar niet voor die van jou? Denk je dat we 5 zijn ofzo?
quote:
Serieus?quote:Op zondag 19 mei 2019 11:59 schreef Arth_NL het volgende:
We hebben wat vertraging. Duncan's trofer past niet in de overhead cabins. 🤣
Zo raar. 🤣 Jammer dat ik geen fotos kan uploaden. Trofee ligt nu verstopt achter achterste stoelen.quote:
Geweldig! Echt leuk voor je.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:02 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Zo raar. 🤣 Jammer dat ik geen fotos kan uploaden. Trofee ligt nu verstopt achter achterste stoelen.
quote:Op zondag 19 mei 2019 12:02 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Zo raar. 🤣 Jammer dat ik geen fotos kan uploaden. Trofee ligt nu verstopt achter achterste stoelen.
[..]
En hier is het liveverslag voor Fok.nlquote:Op zondag 19 mei 2019 12:02 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Wel benieuwd wie Duncan Laurence nou gaat jatten...quote:Op zondag 19 mei 2019 12:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geweldig! Echt leuk voor je.
Hou een oogje in het zeil dat hij niet gejat wordt
De trofee hequote:Op zondag 19 mei 2019 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel benieuwd wie Duncan Laurence nou gaat jatten...
We zullen te herkennen zijn aan hysterisch gillende dames en wat awkward jochies die bij de aankomstding staan te wachten. Waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:05 schreef Arth_NL het volgende:
Iedereen zit. Klaar voor vertrek. Tot over vijf uur! 😎
[..]
Ik heb er nog twee van de meet "gejat"quote:Op zondag 19 mei 2019 12:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb trouwens geen vlaggetjes, heeft iemand vlaggetjes?![]()
quote:Op zondag 19 mei 2019 12:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We zullen te herkennen zijn aan hysterisch gillende dames en wat awkward jochies die bij de aankomstding staan te wachten. Waarschijnlijk.
Ik ga jullie vinden. Ik bem de halfdode want we zijn in een keer doorgegaan van de arena naar Euroclub naar vliegveld. 😅 Maar de feestjes waren te goed om te missen. 🤩quote:Op zondag 19 mei 2019 12:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We zullen te herkennen zijn aan hysterisch gillende dames en wat awkward jochies die bij de aankomstding staan te wachten. Waarschijnlijk.
neem lekker de rust, is belangrijk, mocht je om 15.00 weer energie hebben gewoon opnieuw evaluerenquote:Op zondag 19 mei 2019 12:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga nu al een beetje instorten, ik denk toch niet dat het hem wordt jongens, sorry dat ik alweer voorbarig liep te roepen![]()
Nouhoouuuquote:Op zondag 19 mei 2019 12:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga nu al een beetje instorten, ik denk toch niet dat het hem wordt jongens, sorry dat ik alweer voorbarig liep te roepen![]()
Snap ik! Tof dat je het zo leuk hebt gehad daar!quote:Op zondag 19 mei 2019 12:15 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ik ga jullie vinden. Ik bem de halfdode want we zijn in een keer doorgegaan van de arena naar Euroclub naar vliegveld. 😅 Maar de feestjes waren te goed om te missen. 🤩
Zit je in hetzelfde vliegtuig?quote:Op zondag 19 mei 2019 11:59 schreef Arth_NL het volgende:
We hebben wat vertraging. Duncan's trofee past niet in de overhead cabins. 🤣
Ik denk, Duncan kennende dat hij de tijd voor iedereen neemtquote:Op zondag 19 mei 2019 12:26 schreef Meke het volgende:
OHHHH DIT LIJKT ME ECHT HEEL LEUK![]()
Maar ik ben geen autist![]()
![]()
En also, het is ruim vijf uur in de trein voor wat, 2 minuten een snel langslopende Duncan? Hmmm
Ik geloof ook dat hij dat heel graag zou willenquote:Op zondag 19 mei 2019 12:29 schreef DevK het volgende:
[..]
Ik denk, Duncan kennende dat hij de tijd voor iedereen neemt
Maar veel meer dan 2 minuten met een groepje gezellige FOK!ers!quote:Op zondag 19 mei 2019 12:26 schreef Meke het volgende:
OHHHH DIT LIJKT ME ECHT HEEL LEUK![]()
Maar ik ben geen autist![]()
![]()
En also, het is ruim vijf uur in de trein voor wat, 2 minuten een snel langslopende Duncan? Hmmm
Gezellig is dat hier bij mij om de hoek op loop afstandquote:Op zondag 19 mei 2019 11:12 schreef naatje_1 het volgende:
WE. HEBBEN. GEWONNEN!
En wat zijn we trots! Dit moet gevierd worden. Plan: Laurence toejuichen als een stel fangirls en boys als hij terugkomt in Nederland rond 16.50 op Schiphol. Eventueel kan er bij mij ge-afterd worden (directe busrit van 37 min van schiphol), max van 15 mensen die ik over de vloer kan hebben ofzo.
Ja, dat is waarquote:Op zondag 19 mei 2019 12:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar veel meer dan 2 minuten met een groepje gezellige FOK!ers!
Ik wil hem wel thuis komen brengen hoorquote:Op zondag 19 mei 2019 12:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat hij dat heel graag zou willenMaar ik weet ook dat hij naar Pauw moet vanavond, dat hij waarschijnlijk vannacht niet heel lang geslapen heeft. Stiekem hoop ik dat iemand hem ervoor beschermd drie uur op Schiphol te blijven staan
Jaaaaa leuk!quote:Op zondag 19 mei 2019 12:32 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik kom ook kijken![]()
Ik zit nog met teveel opgekropte emoties![]()
Ditquote:Op zondag 19 mei 2019 12:33 schreef MMF93 het volgende:
Ik red dat helaas ook niet, maar jongens schreeuw ajb je stembanden eruit voor die jongen namens ons ook en laat m weten hoe fantastisch hij t gedaan heeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 mei 2019 12:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat is waarIk ging namelijk volgend jaar zorgen dat ik wel bij de halve finale meet kon zijn, maar die is natuurlijk in het water gevallen nu
stel je niet aanquote:Op zondag 19 mei 2019 11:33 schreef Guanabana het volgende:
Als ik niet hierheen kom dan kom ik wel naar de vier-meet of een andere meet, hoewel ik dat nog steeds mega eng vind
quote:Op zondag 19 mei 2019 12:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit mezelf al zwaar in de foundation te plamuren, want na twee weken geleefd te hebben op koffie en alcohol (en af en toe wat eten) en gemiddeld 3 uur slaap per nacht zie ik er echt uit als een grafzerk
Ik ookquote:
slimmerikquote:Op zondag 19 mei 2019 13:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik nog even wil douchen, maar dan gaat mijn plamuurlaag eraf
Ik met een vriendquote:Op zondag 19 mei 2019 13:14 schreef Aoibhin het volgende:
Maar even voor het overzicht; wie komen er straks allemaal?
quote:
Gezelligquote:
Tofquote:
Vriend heeft een Stockholm 2016 trui aan, ik in een soort van leger trui.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
GezelligHoe zijn jullie te herkennen?
quote:Op zondag 19 mei 2019 13:56 schreef DevK het volgende:
[..]
Vriend heeft een Stockholm 2016 trui aan, ik in een soort van leger trui.Waar gaan wij meeten?
quote:Op zondag 19 mei 2019 11:36 schreef naatje_1 het volgende:
een potentiële goed werkende meetlocatie op Schiphol is trouwens bij de Burger King (die zie je bijna direct als je de trein uitkomt en naar boven loopt)
quote:
Lang. 40-ers. 1 vlag.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
GezelligHoe zijn jullie te herkennen?
Ja, als het vliegtuig om 16:50 landt, lijkt me niet dat Duncan er meteen isquote:Op zondag 19 mei 2019 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe laat plannen mensen er eigenlijk te zijn? Lijkt me handig om voor 16.50 er al te zijn, aan de andere kant moeten er natuurlijk nog koffers gepakt worden, dus duurt wel een tijdje voor de tocht van het vliegtuig naar de aankomsthal is gemaakt, lijkt me...
We hebben shirtjes nodig, eigenlijkquote:Op zondag 19 mei 2019 14:12 schreef Moira. het volgende:
Jongons maken jullie nog wel ff een “SONGFESTIVALFORUM.NL” banner met al die pers en camera’s daar
Dat pakje van Eleni van gisteren? Val je wel mee op!quote:Op zondag 19 mei 2019 14:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik weet nog niet wat ik aan ga trekken; ik laat wel weten als ik gekozen heb
maarehm. @Aoibhin kan jij bijv nog iets fixen? ik heb hier niet echt iets liggen wat ik daarvoor kan gebruikenquote:Op zondag 19 mei 2019 14:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik weet nog niet wat ik aan ga trekken; ik laat wel weten als ik gekozen heb
Niet echt... Ik heb wel de vlaggetjes van Greys nog, van de meetquote:Op zondag 19 mei 2019 14:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maarehm. @:aoibhin kan jij bijv nog iets fixen? ik heb hier niet echt iets liggen wat ik daarvoor kan gebruiken
Die Duncan schrikt zich nog doodquote:Op zondag 19 mei 2019 14:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat pakje van Eleni van gisteren? Val je wel mee op!
dan kijk ik wel even wat ik nog voor elkaar kan krijgen.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet echt... Ik heb wel de vlaggetjes van Greys nog, van de meet
Ik zat zelf te gokken op 16.30, dan ga ik hier om kwart voor 3 wegquote:
ik ken van de huidige meeters alleen @Aoibhin van andere meets, stel je niet aanquote:Op zondag 19 mei 2019 14:33 schreef Trollscience het volgende:
geef niks om esf, leek me wel grappig om naatje te meeten maar ken niemand anders dus sorry
heb tevens een burzumshirt aan en ben bang dat ik neergestoken ga worden
16.30 is prima, dan kijk ik even welke trein ik moet nemenquote:Op zondag 19 mei 2019 14:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan kijk ik wel even wat ik nog voor elkaar kan krijgen.
[..]
Ik zat zelf te gokken op 16.30, dan ga ik hier om kwart voor 3 weg
Nooooooquote:
kwart voor 4, bedoel ikquote:Op zondag 19 mei 2019 14:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Ik zat zelf te gokken op 16.30, dan ga ik hier om kwart voor 3 weg
Ach, hij heeft nu toch al gewonnenquote:
Op Schiphol zit vast wel ergens een 'Ik hou van Holland'-winkeltje. Een vlag moet wel te doen zijn, een vlag waar #teamduncan op staat wordt wel lastigquote:Op zondag 19 mei 2019 14:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus net ook aan, genoeg winkels op Schiphol.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op Schiphol zit vast wel ergens een 'Ik hou van Holland'-winkeltje. Een vlag moet wel te doen zijn, een vlag waar #teamduncan op staat wordt wel lastig
Zou jij wellicht dan op Schiphol rond kunnen kijken voor materiaal om iets moois te brouwen? Ik zat te denken aan iets met o.a. Songfestivalforum.nl was #teamduncan #teamkomtgoedquote:
Waar is de persconferentie? En kan amateurpers zich daar ook tussen wurmen?quote:Op zondag 19 mei 2019 14:50 schreef Cee het volgende:
Jongens even ter info, Aran Bade was nog aan de telefoon bij radio 2 (zelfde vlucht), die zei dat ze om 5 uur landen en daarna is er eerst nog een persconferentie van circa een half uur en dan komen ze naar buiten. Dus als je ziet dat de vlucht is geland dan kan het daarna nog even duren voor ze er écht uit zijn.
Ja, daar houden we wel rekening mee. Sowieso zie ik dat er nu werkzaamheden zijn tussen Utrecht en Schiphol LEKKER DAN, waardoor ik er nu ineens ruim een uur over doe om er te komenquote:Op zondag 19 mei 2019 14:50 schreef Cee het volgende:
Jongens even ter info, Aran Bade was nog aan de telefoon bij radio 2 (zelfde vlucht), die zei dat ze om 5 uur landen en daarna is er eerst nog een persconferentie van circa een half uur en dan komen ze naar buiten. Dus als je ziet dat de vlucht is geland dan kan het daarna nog even duren voor ze er écht uit zijn.
Zal wel achter de douane zijn, denk dat alleen geaccrediteerde pers daar bij mag.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar is de persconferentie? En kan amateurpers zich daar ook tussen wurmen?
alrighty, topshowquote:Op zondag 19 mei 2019 14:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal wel achter de douane zijn, denk dat alleen geaccrediteerde pers daar bij mag.
kijk, dit is info waar je wat aan hebtquote:Op zondag 19 mei 2019 14:56 schreef Moira. het volgende:
Je kan op schiphol ook voor ¤10/¤20 ofzo een banner laten printen he!
Doen mensen dan voor ‘welcome home’ enzo.
Kun je zelf kiezen wat je erop zet
“GEFELICITEERD NAMENS SONGFESTIVALFORUM.NL” ofzo
Als jullie dat echt willen doen zijn er vast ook een hoop van ons die naderhand een paar euro aan de voorschieter willen overmaken voor de kosten!quote:Op zondag 19 mei 2019 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kijk, dit is info waar je wat aan hebt
zeker!quote:Op zondag 19 mei 2019 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als jullie dat echt willen doen zijn er vast ook een hoop van ons die naderhand een paar euro aan de voorschieter willen overmaken voor de kosten!
#teamkomtgoedquote:Op zondag 19 mei 2019 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als jullie dat echt willen doen zijn er vast ook een hoop van ons die naderhand een paar euro aan de voorschieter willen overmaken voor de kosten!
Ik weet nog hoe mooi dat was met Salvador, hoop voor Duncan dat er ook veel mensen zijnquote:Op zondag 19 mei 2019 14:49 schreef grazz het volgende:
Jongens houden jullie ons hier wel op de hoogte van hoe het er aan toe gaat? Ben benieuwd of het druk gaat worden. Veel plezier nogmaals!
Ahw......quote:Op zondag 19 mei 2019 15:58 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ben nu op Eindhoven Airport maar ik zie niemand
Pas op hoor, ik weet niet hoeveel Greys nog aan kan voordat haar hart het begeeftquote:Op zondag 19 mei 2019 15:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Duncan uitnodigen voor de volgende sjoelmeet!
Oh okee okeequote:Op zondag 19 mei 2019 16:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik weet niet hoeveel Greys nog aan kan voordat haar hart het begeeft
Aaaahquote:Op zondag 19 mei 2019 15:13 schreef DevK het volgende:
Wij zijn bij Schiphol! Naatje, als jij er bent geef een gil.
0.75 liter vanille milkshakes 2 stuks aubquote:Op zondag 19 mei 2019 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aaaah![]()
Ik ben nog even een BK menu halen, en luister radio 2 via een koptelefoon atm
OH WAT GAAF!!quote:Op zondag 19 mei 2019 12:05 schreef Arth_NL het volgende:
Iedereen zit. Klaar voor vertrek. Tot over vijf uur! 😎
Cool! Ik zal zo even naar de Burger King lopen, kijken of ik je zie en mezelf awkward voorstellen.quote:Op zondag 19 mei 2019 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
oh, en ik zit nu met een chromebook voor de BK dus te eten
ja hoor, geen probleem!quote:Op zondag 19 mei 2019 14:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 mei 2019 16:13 schreef DevK het volgende:
[..]
Cool! Ik zal zo even naar de Burger King lopen, kijken of ik je zie en mezelf awkward voorstellen.![]()
"Gefeliciteerd namens forum.FOK.nl" natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2019 14:56 schreef Moira. het volgende:
Je kan op schiphol ook voor ¤10/¤20 ofzo een banner laten printen he!
Doen mensen dan voor ‘welcome home’ enzo.
Kun je zelf kiezen wat je erop zet
“GEFELICITEERD NAMENS SONGFESTIVALFORUM.NL” ofzo
[..]
Songfestivalforum.nl linkt rechtstreeks naar ESF op fok. En dat staat een stuk leuker.quote:Op zondag 19 mei 2019 16:15 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
"Gefeliciteerd namens forum.FOK.nl" natuurlijk![]()
Gaaf dat jullie erheen gaan
Echt?quote:Op zondag 19 mei 2019 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Songfestivalforum.nl linkt rechtstreeks naar ESF op fok. En dat staat een stuk leuker.
Jazeker. Sinds een paar maanden is die van onsquote:
IK ZIE HEM BIJ ENSCHEDEquote:Op zondag 19 mei 2019 16:21 schreef vuvuzela het volgende:
Bijna in Nederland![]()
https://www.flightradar24.com/TRA5800/2091498f
Ik vestig mn hoop op Duncan om je te reddenquote:Op zondag 19 mei 2019 14:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NooooooStraks sta ik daar alleen met die enge Naatje
Over mijn woonplaats vliegt ie niet, want vliegbasis en dus geen passagiersvliegtuigenquote:Op zondag 19 mei 2019 16:21 schreef vuvuzela het volgende:
Bijna in Nederland![]()
Ik vind dit nog steeds zo coolquote:Op zondag 19 mei 2019 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jazeker. Sinds een paar maanden is die van ons![]()
Zo kunnen we aan nieuwe users op Twitter en bij esf evenementen veel makkelijker mensen naar fok krijgen. Anders moeten ze op fok eerst weer het songfestival deel zoeken. Nu komen ze rechtstreeks met bovenaan een welkom en uitleg en dan zitten ze hier.
We zijn het enige songfestivalforum in heel NL dus dat wordt zo benadrukt zonder enig nadeel voor fok, linkt gewoon rechtstreeks.
Ik heb nog omhoog gekeken maar zag nietssquote:
Moesten ze speciaal over Almelo van Ilse?quote:Op zondag 19 mei 2019 16:21 schreef vuvuzela het volgende:
Bijna in Nederland![]()
Wat briljant dat jullie dat bedacht hebben!quote:Op zondag 19 mei 2019 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jazeker. Sinds een paar maanden is die van ons![]()
Zo kunnen we aan nieuwe users op Twitter en bij esf evenementen veel makkelijker mensen naar fok krijgen. Anders moeten ze op fok eerst weer het songfestival deel zoeken. Nu komen ze rechtstreeks met bovenaan een welkom en uitleg en dan zitten ze hier.
We zijn het enige songfestivalforum in heel NL dus dat wordt zo benadrukt zonder enig nadeel voor fok, linkt gewoon rechtstreeks.
twitter:ESF_FOK twitterde op zondag 19-05-2019 om 16:23:08Een aantal mensen van het Songfestivalforum is aanwezig op Schiphol om straks Duncan feestelijk welkom terug te heten!🎉🇳🇱🎉🇳🇱🎉🇳🇱🎉🇳🇱🎉🇳🇱 reageer retweet
quote:Op zondag 19 mei 2019 16:38 schreef Greys het volgende:
twitter:ESF_FOK twitterde op zondag 19-05-2019 om 16:23:08Een aantal mensen van het Songfestivalforum is aanwezig op Schiphol om straks Duncan feestelijk welkom terug te heten!🎉🇳🇱🎉🇳🇱🎉🇳🇱🎉🇳🇱🎉🇳🇱 reageer retweet
Volgende foto met spandoek...?!quote:Op zondag 19 mei 2019 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
spandoek wordt atm gedrukt en we staan bij de aankomsthal
quote:Op zondag 19 mei 2019 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
Jaaaa wat tofquote:Op zondag 19 mei 2019 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
AAAAAH WAT LEUKquote:Op zondag 19 mei 2019 16:49 schreef TDHS het volgende:
Spandoekvasthouders worden geinterviewed. Ik heb fotoos
Nice!quote:Op zondag 19 mei 2019 16:49 schreef TDHS het volgende:
Spandoekvasthouders worden geinterviewed. Ik heb fotoos
quote:Op zondag 19 mei 2019 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
Tweede interview, ik stuur ze gewoon steeds door naar @:aoibhin als grootste fan
FAUKSquote:Op zondag 19 mei 2019 11:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JAAAA nog een soortgenoot![]()
Alleen echte autistjes zouden zoiets ook overwegen
Is het druk?quote:Op zondag 19 mei 2019 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
Tweede interview, ik stuur ze gewoon steeds door naar @:aoibhin als grootste fan
Hahahaa jaaaa wat tofquote:Op zondag 19 mei 2019 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom wordt FOK.nl niet genoemd? IS DAT TE MIN OFZOquote:Op zondag 19 mei 2019 16:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahahaa jaaaa wat tof
"HALLO WIJ ZIJN VAN SONGFESTIVALFORUM.NL HET GROOTSTE ESF-FORUM VAN NEDERLAND KOM GEZELLIG BIJ ONS MEEPOSTEN EN HYPEREN EN WAPPEREN WIJ RIEPEN AL EEN HALF JAAR DAT DUNCAN GING WINNEN HOERAAAAA"
JAAAAAAA stuur ze via Greys maar door naar PRquote:Op zondag 19 mei 2019 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
Een of andere Spaanse podcaster wil colabben volgend jaar
Perscentrum here we comequote:Op zondag 19 mei 2019 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
Een of andere Spaanse podcaster wil colabben volgend jaar
DAT IS HETZELFDEquote:Op zondag 19 mei 2019 16:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom wordt FOK.nl niet genoemd? IS DAT TE MIN OFZO
Niet als je alleen voor ESF komt en helemaal uit moet vogelen hoe het werktquote:
Dump je Twitter even neefquote:Op zondag 19 mei 2019 17:00 schreef naatje_1 het volgende:
Jongens, ik gooi zo op @:denater op Twitter een periscoop de lucht in
@:greys
Ja maar dan snappen mensen toch niet dat dat het songfestivalforum isquote:
OHWAHLEUKquote:Op zondag 19 mei 2019 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
Hoera, de bal is veilig aangekomenquote:
Binnen een paar seconden, hopelijkquote:Op zondag 19 mei 2019 17:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah laat maar weten wanneer je hem aan zet
Jaaaaaaaaaaaaa ik zie julliequote:
twitter:DeNater twitterde op zondag 19-05-2019 om 17:14:07Bekijken wat er gebeurde op 0:10 in de uitzending #esf #songfestivalforum #fok #teamduncan van @DeNater https://t.co/kIxcVSr4Fo reageer retweet
Hoe heet ze ook alweer naast Nater?quote:Op zondag 19 mei 2019 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:DeNater twitterde op zondag 19-05-2019 om 17:14:07Bekijken wat er gebeurde op 0:10 in de uitzending #esf #songfestivalforum #fok #teamduncan van @:DeNater https://t.co/kIxcVSr4Fo reageer retweet
Op Twitterquote:
quote:Op zondag 19 mei 2019 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:DeNater twitterde op zondag 19-05-2019 om 17:14:07Bekijken wat er gebeurde op 0:10 in de uitzending #esf #songfestivalforum #fok #teamduncan van @:DeNater https://t.co/kIxcVSr4Fo reageer retweet
Makkelijker te onthouden als "Evin" (zoals je het uitspreekt)quote:Op zondag 19 mei 2019 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vergeet haar naam altijd die naast Nater staat
Haar nickname begon met een A toch?quote:Op zondag 19 mei 2019 17:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Makkelijker te onthouden als "Evin" (zoals je het uitspreekt)
Misschien. Maar die naam hebben we ook vooral om dat dat makkelijker doorlinken is vanaf twitter bijvoorbeeld, en handiger in internationale communicatie.quote:
Fok gaat internationaal koekoekquote:Op zondag 19 mei 2019 17:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien. Maar die naam hebben we ook vooral om dat dat makkelijker doorlinken is vanaf twitter bijvoorbeeld, en handiger in internationale communicatie.
Deze even een uurtje door je koptelefoon gooien, vergeet je het niet meer.quote:Op zondag 19 mei 2019 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vergeet haar naam altijd die naast Nater staat
quote:
Shit je kan in Nederland niet met 3-4 vrouwen trouwen, wat een onzinquote:Op zondag 19 mei 2019 17:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deze even een uurtje door je koptelefoon gooien, vergeet je het niet meer.![]()
Aoi spreek je uit als Iequote:Op zondag 19 mei 2019 17:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Makkelijker te onthouden als "Evin" (zoals je het uitspreekt)
Het is wachten tot zowel de Telegraaf als Naatje live gaanquote:Op zondag 19 mei 2019 17:26 schreef Guanabana het volgende:
Is er al een liveding nu? Snap het niet meer, zit moeilijk te doen
Mja Henk was toch makkelijker geweestquote:Op zondag 19 mei 2019 17:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aoi spreek je uit als Ie
Zo heb je Aoife en dat is dus Eva op zijn Iers, en dat spreek je uit als Ieva
Aoibhinn spreek je uit als Ievin
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 19 mei 2019 17:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aoi spreek je uit als Ie
Zo heb je Aoife en dat is dus Eva op zijn Iers, en dat spreek je uit als Ieva
Aoibhinn spreek je uit als Ievin
quote:
Ach ja, ik woon al 15 jaar in Ierland, dus als ik het nou nog niet weetquote:Op zondag 19 mei 2019 17:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkEn dat terwijl Moira ook een Ierse naam is
Maar die spreek je uit zoals geschreven
Op de meet in januari dacht ik dat ze zich als Evin had voorgesteld, maar misschien heb ik dat verkeerd gehoord
Waar kun je je Ierse naam opzoeken? Lijkt me wel tof x te zienquote:Op zondag 19 mei 2019 17:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach ja, ik woon al 15 jaar in Ierland, dus als ik het nou nog niet weet
Ik was al helemaal trots op mezelf dat ik wist dat bh een v wasquote:Op zondag 19 mei 2019 17:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach ja, ik woon al 15 jaar in Ierland, dus als ik het nou nog niet weet
Mojra of Mwara?quote:Op zondag 19 mei 2019 17:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkEn dat terwijl Moira ook een Ierse naam is
Maar die spreek je uit zoals geschreven
Op de meet in januari dacht ik dat ze zich als Evin had voorgesteld, maar misschien heb ik dat verkeerd gehoord
Gieren.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2019 17:28 schreef Studiotje het volgende:
Hij komt waarchijnlijk pas rond 18:30 de aankomst hal in. Dat word nog even een uurtje wachten mensen
Er zijn zat sites hoor, maar ik geloof nooit dat poepzor er tussen staatquote:Op zondag 19 mei 2019 17:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar kun je je Ierse naam opzoeken? Lijkt me wel tof x te zien
quote:Op zondag 19 mei 2019 17:31 schreef Moira. het volgende:
Telegraaf zou om 17:30 live zijn maar ik zie nergens waar?
https://www.telegraaf.nl/(...)laurence-op-schipholquote:Op zondag 19 mei 2019 17:31 schreef Moira. het volgende:
Nee mijn echte naamquote:Op zondag 19 mei 2019 17:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Er zijn zat sites hoor, maar ik geloof nooit dat poepzor er tussen staat
nu wel.quote:Op zondag 19 mei 2019 17:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)laurence-op-schiphol
Doet nog niet veel
Op de hoofdpaginaquote:Op zondag 19 mei 2019 17:31 schreef Moira. het volgende:
nu wel!quote:Op zondag 19 mei 2019 17:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Doet nog niet veel
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Irish-language_given_namesquote:
Ja, maar je spreekt het met deze schrijfwijze uit als Kwievin.quote:Op zondag 19 mei 2019 17:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was al helemaal trots op mezelf dat ik wist dat bh een v wasen mh is ook een v toch?
Caoimhin = Kevin
(oke sorry offtopicmaar anders kan m'n bloeddruk het weer niet aan vandaag)
OK, laatste dan, Moira op zijn Iers is Maerequote:Op zondag 19 mei 2019 17:34 schreef Meke het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Irish-language_given_names
Grappig, @:Moira. staat hier juist bij Engelse equivalenten(samen met de Engelse versie van mijn echte naam
)
Bhalronta. wat de fuckquote:Op zondag 19 mei 2019 17:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Grappig, @:Moira. staat hier juist bij Engelse equivalenten(samen met de Engelse versie van mijn echte naam
)
Had mezelf eigenlijk Mairéad moeten noemen dusquote:Op zondag 19 mei 2019 17:34 schreef Meke het volgende:
[..]
)
Oh die is beterquote:Op zondag 19 mei 2019 17:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OK, laatste dan, Moira op zijn Iers is Maere
Dat is de act Maradonnie Hansquote:Op zondag 19 mei 2019 17:37 schreef Sjeeser het volgende:
Misschien eerst z'n school afmaken... Of een LOI-cursus spellen.
Jaquote:Op zondag 19 mei 2019 17:36 schreef Poepz0r het volgende:
Nieuwe ESF kandidaat meld zich![]()
[ afbeelding ]
Waar Jordi in de gang staat.quote:
Wiesda?quote:Op zondag 19 mei 2019 17:36 schreef Poepz0r het volgende:
Nieuwe ESF kandidaat meld zich![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat de telegraaf tot 18:00 gewoon beetje slap lullen.quote:Op zondag 19 mei 2019 17:43 schreef Moira. het volgende:
maar is idd achterkamertjes voor de perscodenk dattie pas na de persco door de aankomsthallen gaat
Maar waaróm?! Dan wisten ze gewoon niet hoe laat hij aan kwam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |