SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
TEAMquote:Op zondag 19 mei 2019 01:02 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GEFELICITEERD #TEAMKOMTGOED WE WISTEN HET TOCH KOM OP
janken hoor
Super dit hihiquote:Op zondag 19 mei 2019 01:02 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
GEFELICITEERD #TEAMKOMTGOED WE WISTEN HET TOCH KOM OP
janken hoor
Idd!!!quote:
Dat is dus al helemaal een unicum voor NL.quote:
Mijn kat is ook een stukje opgeschoven.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:03 schreef yvonne het volgende:
De katten zijn kwaad, maar de hond is weg en de buren wakker gegild.
Ik ookquote:Op zondag 19 mei 2019 01:03 schreef Redefine het volgende:
En dan dacht ik dat we toch vooral een voorsprong moesten hebben van de jury
Ja ik ookquote:Op zondag 19 mei 2019 01:03 schreef Redefine het volgende:
En dan dacht ik dat we toch vooral een voorsprong moesten hebben van de jury
En wat vinden wij dat mooi hequote:Op zondag 19 mei 2019 01:05 schreef Redefine het volgende:
En ik besef me dat Zweden dus gewoon weer niet door het publiek is omarmd he
Heerlijk ja.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:05 schreef Redefine het volgende:
En ik besef me dat Zweden dus gewoon weer niet door het publiek is omarmd he
Ik vind dat heel mooi. Want dan is de kans aanwezig dat Zweden eindelijk eens wat anders gaat doen.quote:
quote:
Kom naar Amsterdam dan morgen, dit moet gevierd wordenquote:
Ik ookquote:
Ik wil hem op Schiphol komen opwachtenquote:Op zondag 19 mei 2019 01:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kom naar Amsterdam dan morgen, dit moet gevierd worden
Maar echt hoorquote:Op zondag 19 mei 2019 01:08 schreef Moira. het volgende:
DIT MOMENT JONGENS IK HOU VAN JULLIE
@:Greys @:ijs_beer @:iBenny sterkte dit hele jaar
Daniel Dekker als backingquote:Op zondag 19 mei 2019 01:08 schreef Redefine het volgende:
Ah mooi nu zien we tenminste ook de backing vocals.
Ik hou ook van iedereen in dit topic en van Duncan!!quote:Op zondag 19 mei 2019 01:08 schreef Moira. het volgende:
Dit is denk ik zelfs ontspannender zingen dan vanachter die piano,quote:Op zondag 19 mei 2019 01:08 schreef Jane het volgende:
Prachtig hoe Duncan daar ook gewoon z'n liedje kan gaan staan zingen zonder poespas en het blijft nog steeds overeind.
godverdomme dat ik dit mag meemaken.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
NEDERLAND HEEFT NA 44 JAAR GEWONNNE!
BESEF DAT MENSE!
Ik was verdomme Eurovisie fan geworden in de rampjaren, en nu winnen we gewoon Janken gieren, brullen alles
Ja, nou zou dat bij ieder ander mens ook wel ongeveer zo gaanquote:Op zondag 19 mei 2019 01:09 schreef kavu het volgende:
Haha .. het gezicht van die zweedse zanger toen hij hoorde dat hij nog geen 60 punten had gekregen .. in 1 nanoseconde van excitement en spanning naar deceptie
Dat laatste is het vooral. Je moet het geluk hebben dat je met een sterk liedje komt in een zwak jaar. België heeft drie ijzersterke liedjes gehad, maar kwam daar niet eens mee op het podium door de sterke concurrentie.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:08 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben zo blij en opgelucht. Dit mocht echt niet mis gaan, want ik zou niet weten hoe we hier op korte termijn nog overheen kunnen komen en hoe de concurrentie nog eens zo zwak kon zijn.
Niet alleen van Rome. Ook van Skopje. En van Stockholm.quote:
Ja weet ik maar zijn gezicht was zo expressief en het was daarom des te meer zichtbaar ...quote:Op zondag 19 mei 2019 01:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, nou zou dat bij ieder ander mens ook wel ongeveer zo gaan
Last year all over againquote:Op zondag 19 mei 2019 01:09 schreef kavu het volgende:
Haha .. het gezicht van die zweedse zanger toen hij hoorde dat hij nog geen 60 punten had gekregen .. in 1 nanoseconde van excitement en spanning naar deceptie
Inderdaad. Belgie had gewoon gewonnen met Rhythm Inside in dit deelnemersveld.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste is het vooral. Je moet het geluk hebben dat je met een sterk liedje komt in een zwak jaar. België heeft drie ijzersterke liedjes gehad, maar kwam daar niet eens mee op het podium door de sterke concurrentie.
Dit iddquote:Op zondag 19 mei 2019 01:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad. Belgie had gewoon gewonnen met Rhythm Inside in dit deelnemersveld.
Echt he!quote:Op zondag 19 mei 2019 01:09 schreef kavu het volgende:
ik denk ha de reclame, want journal is verzet 3quote:Op zondag 19 mei 2019 01:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Kunnen we ergens verder kijken, persconferentie of zo?
En met Me and My Guitar. En mogelijk met dat liedje van twee jaar terug.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad. Belgie had gewoon gewonnen met Rhythm Inside in dit deelnemersveld.
Ja. Net zoals CATS in andere jaren denk ik ook geen tweede was geworden, maar juist lager.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit idd
Arcade was in een ander jaar al goed als 5e geëindigd
nou een weekje misschienquote:Op zondag 19 mei 2019 01:12 schreef Guanabana het volgende:
Wat geweldig om dit zo intensief met jullie te hebben gedaan afgelopen maanden en dan nog winnen ook HET WAS PRACHTIG, heb voor de tv staan genieten toen Duncan mocht zingen, GEWELDIG!
BEN ZO BLIJ!
HIER KAN IK LETTERLIJK JAREN EN JAREN OP TEREN
Ik hou van jullie allemaal nuquote:Op zondag 19 mei 2019 01:12 schreef Aoibhin het volgende:
IK WIL HUILEN
IK WIL LACHEN
IK WIL ZOENEN
IK WIL DOOD
Oh, ik ben voor jou ook zo blij he. Gefeliciteerd met Duncan!quote:Op zondag 19 mei 2019 01:12 schreef Guanabana het volgende:
Wat geweldig om dit zo intensief met jullie te hebben gedaan afgelopen maanden en dan nog winnen ook HET WAS PRACHTIG, heb voor de tv staan genieten toen Duncan mocht zingen, GEWELDIG!
BEN ZO BLIJ!
Gaat het nog een beetje met je, ik maakte me wel een beetje zorgen eerderquote:Op zondag 19 mei 2019 01:12 schreef Guanabana het volgende:
BEN ZO BLIJ!
ZOenen wil ik ook welquote:Op zondag 19 mei 2019 01:12 schreef Aoibhin het volgende:
IK WIL HUILEN
IK WIL LACHEN
IK WIL ZOENEN
IK WIL DOOD
Ja dat was echt genieten. Hij dacht dat ie al had gewonnenquote:Op zondag 19 mei 2019 01:13 schreef Dave het volgende:
Ik moet John morgen ook terugkijken, allemaal niet megekregen
Jij van PR gaat ook aan het werk motten hoor!quote:Op zondag 19 mei 2019 01:08 schreef Moira. het volgende:
Gaat het mop?quote:Op zondag 19 mei 2019 01:12 schreef Aoibhin het volgende:
IK WIL HUILEN
IK WIL LACHEN
IK WIL ZOENEN
IK WIL DOOD
JAAAAAAAA AVROTROS KOM AT MIEquote:Op zondag 19 mei 2019 01:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij van PR gaat ook aan het werk motten hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |