Heel veel plezier vanavond tijdens de finale!quote:Deze live-topics gaan tijdens de uitzendingen vaak erg snel. Om het voor iedereen die het ESF wil volgen leuk te houden rekenen we op jullie medewerking! Hou het gezellig en leesbaar. Plaats alleen posts die gaan over de uitzending. Mensen die moedwillig de topics om zeep helpen (gifjesbommen, offtopic meuk, politieke discussies, trollen) belanden in een speciaal akelig keldertje waar ze 24/7 naar Shalalie kunnen gaan luisteren. Zeg niet dat we niet gewaarschuwd hebben! Dank!
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:21 schreef xminator het volgende: Nederland zal de 2e plek niet eens gaan halen...
Terwijl er uit VK ontzettend veel top artiesten komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:22 schreef Nepthys het volgende:
VK loopt altijd 15+ jaar achter lijkt het wel
Natuurlijk willen ze dat niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Terwijl er uit VK ontzettend veel top artiesten komen.
Lijkt wel of de grote sterren hier hun handen niet aan willen branden.
En ze geven altijd Europa de schuld.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Terwijl er uit VK ontzettend veel top artiesten komen.
Lijkt wel of de grote sterren hier hun handen niet aan willen branden.
James Blunt wil wel roept ie al jaren.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:24 schreef Bottendaal het volgende:
De UK heeft toch wel wat beters, stuur Robbie Williams of zo
Werelddominantie. Het duurt nog maar tot de '95e minuut.quote:
Daar heb je tijdens het esf dan wel mazzel mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die zelden tot nooit hoort of iets vals is? (doven daar gelaten)
'96e...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Werelddominantie. Het duurt nog maar tot de '95e minuut.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je tijdens het esf dan wel mazzel mee.
too soonquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het duurt nog maar tot de '95e minuut.
Hier nog 1.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die zelden tot nooit hoort of iets vals is? (doven daar gelaten)
twitter:evertkwok twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 22:18:27Oké jongens. Ik ga het grapje weer maken:Bet songfestival winnen?No(r)way.HAHAHAHA. Woordgrapje he.Zonder 'r' staat er no way, begrijp je.Humor. Hahaha#esf19 reageer retweet
Ff fapje doen.quote:
Helaas voor jou ben jij inderdaad de enige.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
Waaromquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Werelddominantie. Het duurt nog maar tot de '95e minuut.
Ik hoor (haha) net van niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:26 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben jij inderdaad de enige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |