Ja er gaat echt een wereld voor me openquote:
Ik in mijn top 3 volgens mijquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:01 schreef ato het volgende:
Wat een lekker liedje is dit ook, ik had het in mijn top 5 staan.
oh je bedoelt dezequote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:02 schreef ato het volgende:
Was de laatste beste notering voor Zwitserland.
Dat moet toch Celine Dion zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:02 schreef ato het volgende:
Was de laatste beste notering voor Zwitserland.
Nou ja laatste top 10 notering dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet toch Celine Dion zijn
Nee, het is een top X, maar dan door elkaar of zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:06 schreef libranl het volgende:
Oh lachen dit, schakel ook net in. Is er ook een playlist van alle liedjes die gedraaid worden.
@ijs_beer had er een dacht ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:06 schreef libranl het volgende:
Oh lachen dit, schakel ook net in. Is er ook een playlist van alle liedjes die gedraaid worden.
Geen idee of we @Nexum genoeg getagged hebben. Krijgt @Nexum per tag een alert, of krijgt @Nexum een alert per taggende user?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:06 schreef Dave het volgende:
Hebben we @Nexum nu genoeg getagged denken jullie?
Hij heeft de lijst doorgespoeldquote:
Ja, maar ijs is weg.quote:
Ja. Die maak ik openbaar na de uitzending. En er is ook een opname straks.quote:
Lolquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, het is een top X, maar dan door elkaar of zo.
Oké dankjewel, even wachten danquote:
Trijntje de tweede.quote:
Wat een heldquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. Die maak ik openbaar na de uitzending. En er is ook een opname straks.
Of wat maakt het ook uit:quote:
Maar nummer 32 is nummer 31 en die is nummer 30 enzo.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Of wat maakt het ook uit:
http://oi64.tinypic.com/n2llwk.jpg
Voor wie kijken wil dit is het lijstje!
EN WEER SPOILEREN, SJONGEJONGEquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, volgens de odds zou het Bruintje de Eerste worden.
En nummer 1 is Nummer, met Losse Punten!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: wat zei je? gr gr. ijsbeer
[ Bericht 16% gewijzigd door ijs_beer op 17-05-2019 20:12:24 ]Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik heb op Silent Storm gestemd, dus grote kans dat die het gehaald heeftquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:11 schreef Momo... het volgende:
Zolang je MaNga, Silent Storm en ABBA niet scrapt
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: wat zei je? gr gr. ijsbeer
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
What's another songquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat blijft tot het einde de vraag. In ieder geval what's another year.
Ja kan je horen hoe goed het werd uitgevoerd.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:13 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is de liveversie van t 1998 nationaal songfestival. Dat hoor ik aan de backings.
Goeie zangeres is ze ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:13 schreef ato het volgende:
[..]
Ja kan je horen hoe goed het werd uitgevoerd.
Alleen in de jaren '90.quote:
Daarvoor ook wel.quote:
carta.quote:
Hij heeft What's Another Year al overgeslagen. Dat kan hij haast niet makenquote:
Ik heb te weinig tijd daarvoorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:16 schreef MaGNeT het volgende:
Lijst van 50 liedjes, op dit hele kleine stukje zender.
Die skip je niet, die draai je heel, die laat je in z'n waarde.
Het is altijd bende,quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:11 schreef Dave het volgende:
[..]
En nummer 1 is Nummer, met Losse Punten!
Ken ik niet.
Lenny Kuhr?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:17 schreef Dave het volgende:
Om met Kaneelstok te spreken, ik zou wel een klein stijfje krijgen van een fragment van nummer 18, ook al heb ik niet gestemd.
Goede smaakquote:
Met een gemiddelde van 3 minuten mis je toch zo een half uur of zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:18 schreef MaGNeT het volgende:
@:De_Nater
Ik plaag je natuurlijk he, ik had al eerder vastgesteld dat 50 liedjes in 120 minuten krap wordt.
De top40 is al van 14-18 uur al hebben die nieuws en reclame....quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:18 schreef MaGNeT het volgende:
@:De_Nater
Ik plaag je natuurlijk he, ik had al eerder vastgesteld dat 50 liedjes in 120 minuten krap wordt.
Net bij dit nummer ook!quote:
Jaaaaa.quote:
De mega top 50 van 14-16quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De top40 is al van 14-18 uur al hebben die nieuws en reclame....
We gaan er nog een speciale afspeelijst voor maken Ato.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:21 schreef ato het volgende:
Frida Bocarra (Frankrijk ) ander favoriet ESF liedje van mij word ook overgeslagen. Maar ik begrijp dat je geen tijd hebt.
Ik vind dit ook mooi.
LAF OH LAFquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
We gaan er nog een speciale afspeelijst voor maken Ato.
Ja, dat was ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja iemand wilde Satellite nog vanavond; je wordt op je wenken bediend
Werd nog gebruikt onder de Blokker-reclame van de laven-tuinkabouters van de Efteling.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:22 schreef Dave het volgende:
Er staat ook echt reu in de lijst van @:ijs_beer en niet rue.
Sorry naat, het lag niet aan jou.
Van "un jour, un enfant" naar "deux heures, pas d'enfants"quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:21 schreef ato het volgende:
Frida Bocarra (Frankrijk ) ander favoriet ESF liedje van mij word ook overgeslagen. Maar ik begrijp dat je geen tijd hebt.
Ik vind dit ook mooi.
Misschien was het mijn foutquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:22 schreef Dave het volgende:
Er staat ook echt reu in de lijst van @:ijs_beer en niet rue.
Sorry naat, het lag niet aan jou.
ik deel deze ook ff hierquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dat ze morgenavond ook liedjes over moeten slaan.
Gewoon alleen Zweden en Nederland laten zien en een overzichtje van de rest. En dan stemmen en de uitslag. Stuk efficiënter.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:25 schreef Dave het volgende:
Jij een fout, jij een fout, jij een fout, IEDEREEN EEN FOUT!
quote:
Naatje kan sowieso niet tellenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:28 schreef Dave het volgende:
Je had Nicole moeten draaien, en daarna Ruth Jacott.
Altijd nog beter dan de oranje loper met Noaquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:28 schreef Dave het volgende:
Je had Nicole moeten draaien, en daarna Ruth Jacott.
Meer Ein bisschen Freiden > Het lukt alleen nog niet om de vrede te bewaren.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Naatje kan sowieso niet tellen
Beter ook dan Gijs Staverman.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:29 schreef MaGNeT het volgende:
De_Nater doet het iig beter dan Giel Beelen.
zoiets jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Meer Ein bisschen Freiden > Het lukt alleen nog niet om de vrede te bewaren.
quote:
HAH FREIDEN HIJ MAAKT OOK EEN FOUT JONGENS>quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Leuke mashup.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:29 schreef MaGNeT het volgende:
De_Nater doet het iig beter dan Giel Beelen.
Je zat er op te wachten hè, ja hè?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
HAH FREIDEN HIJ MAAKT OOK EEN FOUT JONGENS>
Gejengelquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:34 schreef livelink het volgende:
Ik ben denk ik één van de weinigen die dit niks vond (en vind)
Ja.quote:
kom jij sjoelen de volgende keer?quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.![]()
En ik gok ook minstens half vampier, want hij is in al die jaren geen dag ouder geworden.
soort nater dusquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik sla even over. Hij lijkt 16, maar is 45, of zo.
Je bent net te snel; die grap wilde ik net makenquote:
Was dit in het Enschede-jaar?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit hebben we nooit zien winnen op de NLse tv
Yeapquote:
Nee. Wel Karaoke zingen want dat was echt fucking awesome!!quote:
Nee... dat weet ik nog wel... wat een klap...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit hebben we nooit zien winnen op de NLse tv
Jaquote:
Sjoelen is harstikke leuk hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee. Wel Karaoke zingen want dat was echt fucking awesome!!
Slecht jaar. Persoonlijk was dat jaar Letland mijn favoriet; die werden 3equote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Waarom heeft dit gewonnen eigenlijk? Best oke hoor, maar niet denderend.
Was ook een slecht jaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Waarom heeft dit gewonnen eigenlijk? Best oke hoor, maar niet denderend.
Ik weet nooit welke van de twee ik nou mooier vind.quote:
DAAR KAN IK NIETS AAN DOEN, DAT JULLIE ZO STEMMENquote:
Zat je als 6-jarige Aoibhin al voor de tv met je blocnote?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Slecht jaar. Persoonlijk was dat jaar Letland mijn favoriet; die werden 3e
Ik vind deze beter, eerlijk gezegd.quote:
Ik wel, what's another year, al vond ik hem wel wat dramatisch kijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet nooit welke van de twee ik nou mooier vind.
ja, maar in de verkeerde stadquote:
Hou me vast van Volumia ook.quote:
Ja maar sjoelen ben ik niet zo goed in.quote:
yupquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:41 schreef livelink het volgende:
What's another year is specialer. En was ook de eerste toch?
en dan als afsluiter.... mag ik danquote:
Ik was 7, en kan me niet herinneren dat ik toen het ESF al keek, maar die vuurwerkramp kan ik me nog wel vers herinneren, dus het zal vast op TV hebben opgestaanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zag je als 4-jarige Aoibhin al voor de tv met je blocnote?
Ja. Dat is de presentatorquote:
Ja, rare gast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ik ookquote:
Hij zit nog in de onderbouwquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:42 schreef ijs_beer het volgende:
Nou naat. Jij hebt geen Frans gehad in de bovenbouw he?
Alsof iemand gaat is in sjoelen, behalve @iteejer dan als hij de tafel optilt...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar sjoelen ben ik niet zo goed in.
Karaoke daarentegen.. Al zeg ik het zelf... Gaat me best goed af
Dit hè.....quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Vage versie van 'hold me now'. Ik kan me geen Nederlands jongetje herinneren die erdoor praatte.
ja ik dacht even dat je uit '96 wasquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was 7, en kan me niet herinneren dat ik toen het ESF al keek, maar die vuurwerkramp kan ik me nog wel vers herinneren, dus het zal vast op TV hebben opgestaan
Ja dat is Naatjequote:
Die ken ik alleen als eiergooierquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:43 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Alsof iemand gaat is in sjoelen, behalve @:iteejer dan als hij de tafel optilt...
Ik word jonger geschat!quote:
Wel een mama appelsapquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:44 schreef Dave het volgende:
Is hier een Nederlandse versie van gemaakt, waar ik niet zo 1, 2, 3 op kom?
Take my whole life tooooquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:44 schreef Dave het volgende:
Elvis of zoquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Take my whole life toooo
Is Engels nummer
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:44 schreef Dave het volgende:
Aoili in tha bin.quote:
Ik weet in ieder geval dat ik bedoeld wordtquote:
Zo veel emoties.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Vind dit zo mooi dat ik het bijna niet kan handelen.
Ik spreek het ook zo uit in mn hoofdquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval dat ik bedoeld wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |