Ja er gaat echt een wereld voor me openquote:
Ik in mijn top 3 volgens mijquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:01 schreef ato het volgende:
Wat een lekker liedje is dit ook, ik had het in mijn top 5 staan.
oh je bedoelt dezequote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:02 schreef ato het volgende:
Was de laatste beste notering voor Zwitserland.
Dat moet toch Celine Dion zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:02 schreef ato het volgende:
Was de laatste beste notering voor Zwitserland.
Nou ja laatste top 10 notering dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet toch Celine Dion zijn
Nee, het is een top X, maar dan door elkaar of zo.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:06 schreef libranl het volgende:
Oh lachen dit, schakel ook net in. Is er ook een playlist van alle liedjes die gedraaid worden.
@ijs_beer had er een dacht ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:06 schreef libranl het volgende:
Oh lachen dit, schakel ook net in. Is er ook een playlist van alle liedjes die gedraaid worden.
Geen idee of we @Nexum genoeg getagged hebben. Krijgt @Nexum per tag een alert, of krijgt @Nexum een alert per taggende user?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:06 schreef Dave het volgende:
Hebben we @Nexum nu genoeg getagged denken jullie?
Hij heeft de lijst doorgespoeldquote:
Ja, maar ijs is weg.quote:
Ja. Die maak ik openbaar na de uitzending. En er is ook een opname straks.quote:
Lolquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, het is een top X, maar dan door elkaar of zo.
Oké dankjewel, even wachten danquote:
Trijntje de tweede.quote:
Wat een heldquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. Die maak ik openbaar na de uitzending. En er is ook een opname straks.
Of wat maakt het ook uit:quote:
Maar nummer 32 is nummer 31 en die is nummer 30 enzo.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Of wat maakt het ook uit:
http://oi64.tinypic.com/n2llwk.jpg
Voor wie kijken wil dit is het lijstje!
EN WEER SPOILEREN, SJONGEJONGEquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, volgens de odds zou het Bruintje de Eerste worden.
En nummer 1 is Nummer, met Losse Punten!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: wat zei je? gr gr. ijsbeer
[ Bericht 16% gewijzigd door ijs_beer op 17-05-2019 20:12:24 ]Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik heb op Silent Storm gestemd, dus grote kans dat die het gehaald heeftquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:11 schreef Momo... het volgende:
Zolang je MaNga, Silent Storm en ABBA niet scrapt
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: wat zei je? gr gr. ijsbeer
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
What's another songquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat blijft tot het einde de vraag. In ieder geval what's another year.
Ja kan je horen hoe goed het werd uitgevoerd.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:13 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is de liveversie van t 1998 nationaal songfestival. Dat hoor ik aan de backings.
Goeie zangeres is ze ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:13 schreef ato het volgende:
[..]
Ja kan je horen hoe goed het werd uitgevoerd.
Alleen in de jaren '90.quote:
Daarvoor ook wel.quote:
carta.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |