SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:44 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga niet op Nederland stemmen naar aanleiding van dit optreden. Ik kan het wel vanuit Friesland, maar ik vond hem echt niet zo heel erg goed. Ik ga voor Zweden, Macedonie en Rusland.
Ik ga niet op Nederland stemmen naar aanleiding van dit optreden. Ik kan het wel vanuit Friesland, maar ik vond hem echt niet zo heel erg goed. Ik ga voor Zweden, Macedonie en Rusland.
Ik ga weer voor San Marino.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:44 schreef MaGNeT het volgende:
Ik geloof niet dat je het dan al ooit van plan was. Maar goed, bedankt voor het melden zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga niet op Nederland stemmen naar aanleiding van dit optreden. Ik kan het wel vanuit Ierland, maar ik vond hem echt niet zo heel erg goed. Ik ga voor Zweden, Macedonie en Rusland
Ach, gewoon geen aandacht geven.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je het dan al ooit van plan was. Maar goed, bedankt voor het melden zullen we maar zeggen.
Ziggo-vodafierljepquote:
Ja nou geloof ik je niet meerquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
Fok blijft Fok hoor, altijd lichtgeraakte types!! Elke keer weer! Heel makkelijk op de kast te krijgen.
Tuurlijk heb ik voor Nederland gestemd![]()
![]()
Hi-la-rischquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
Fok blijft Fok hoor, altijd lichtgeraakte types!! Elke keer weer! Heel makkelijk op de kast te krijgen.
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Dat boeit me niet hoor. Ik kom hier niet zoveel meer, dus ik wilde eens even testen hoe eht ervoor staat met Fok. Sja...... als vanouds zal ik maar zeggen....quote:
Ja, maar Jim Bakkum dan?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:49 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog nooit op iets gestemd van tv. Wat een onzin.
Dit is niet de tijd en plaats om grappen te makenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat boeit me niet hoor. Ik kom hier niet zoveel meer, dus ik wilde eens even testen hoe eht ervoor staat met Fok. Sja...... als vanouds zal ik maar zeggen....
Hoi Jane, niet zo bozig doen hoor!
Ja nu je het zegtquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:48 schreef lrishCassidy het volgende:
Die presentator heeft trouwens iets weg van Theo (van Thea)
Het was ook oorverdovend stil toen ik NL een 5 gaf in de Kreview. Fokkers.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat boeit me niet hoor. Ik kom hier niet zoveel meer, dus ik wilde eens even testen hoe eht ervoor staat met Fok. Sja...... als vanouds zal ik maar zeggen....
was het butt of bod?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Nou, geweldig interview over de kont van Duncan.
He ik hadquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet bozig, meer verwonderd. Het optreden vanavond was niet slecht, dus als je dan niet op hem stemt, dan was je het nooit van plan, was mijn logische conclusie. Ik ben ben en blijf een it-er, he?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gotta love 'emquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was ook oorverdovend stil toen ik NL een 5 gaf in de Kreview. Fokkers..
Ja wel hè, beetje te chaotisch.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:52 schreef A_Fortiori het volgende:
Daar hebben we de chaoscompilatie weer
en terecht.......Nederland zo laag inschatten....quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was ook oorverdovend stil toen ik NL een 5 gaf in de Kreview. Fokkers..
Ja t zit goed in elkaar, maar t voelt in mijn hoofd ongeveer net zo alsof ik naar moeilijke pingeljazz luisterquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
Zo clever gemaakt dit!! Echt fantastisch
Je active directory geactiveerd, policies gezet, ik begrijp het wel...quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet bozig, meer verwonderd. Het optreden vanavond was niet slecht, dus als je dan niet op hem stemt, dan was je het nooit van plan, was mijn logische conclusie. Ik ben ben en blijf een it-er, he?
Hou oud ben je? Niet veel ouder dan ik toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:54 schreef Jane het volgende:
Leuke oude liedjes, maar mijn oude gestel kan de mix niet aan. Maar weer gemute.
Zeker wel, met Andres, en ze heeft zelf ook nog eens meegedaan met the Party is overquote:
Eens kijken wat voor controversiële streek die ouwe graftak nu weer uit gaat halen.quote:
Ja hehe Madonna, was altijd hip en happening, maar nou smeekt ze om aandacht.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hou oud ben je? Niet veel ouder dan ik toch?
Lauw applaus voor Madonna...
Mag ik?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:56 schreef Kreator het volgende:
Kan iemand Jan een nekschot geven? Wat een retard.
Geen idee hoe oud jij bent.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hou oud ben je? Niet veel ouder dan ik toch?
Lauw applaus voor Madonna...
Ik vind haar nieuwe nummer serieus echt echt leukquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja hehe Madonna, was altijd hip en happening, maar nou smeekt ze om aandacht.
Daarom vind ik België ook prettiger kijken, die ondertitelen de presentatoren zodat ze daar niet doorheen hoeven te praten, niet teveel in elk geval. Ik vind dat bij Nederland echt niet te verstaan af en toe.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:56 schreef Kreator het volgende:
Kan iemand Jan een nekschot geven? Wat een retard.
Enige wat er van mee hen gekregen was Jan die er iets over zat te lullen.quote:
En Zwitserland naar P7quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:56 schreef summer52 het volgende:
NL weer 39%, Australie 10 en Zweden nu 9%
HIer ook, ik was zo overtuigd dat TeachIn zou gaan winnen, dat ik de lp ruim voor de finale kocht en het liedje wel 100.000 keer heb gedraaid op mijn pickupkoffertje, zo overtuigd was ik en ze wonnen ook nog.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud jij bent.
Maar laat ik zeggen dat ik hier een van weinigen ben die zich nog vaag de laatste keer kan herinneren dat Nederland het ESF won.
Oh, ja dan ben je ouder, ik was toen 2quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud jij bent.
Maar laat ik zeggen dat ik hier een van weinigen ben die zich nog vaag de laatste keer kan herinneren dat Nederland het ESF won.
Zo, mijn laptop vloog op zwart, gauw de oplader eraan gehangen..... Het was echt alleen effe uittesten Janequote:Op donderdag 16 mei 2019 22:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Niet bozig, meer verwonderd. Het optreden vanavond was niet slecht, dus als je dan niet op hem stemt, dan was je het nooit van plan, was mijn logische conclusie. Ik ben ben en blijf een it-er, he?
Doe dat nu weer!quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:00 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
HIer ook, ik was zo overtuigd dat TeachIn zou gaan winnen, dat ik de lp ruim voor de finale kocht en het liedje wel 100.000 keer heb gedraaid op mijn pickupkoffertje, zo overtuigd was ik en ze wonnen ook nog.
Oh, dat had ik pas het jaar daarna met Brotherhood of Man. Nou ja, ik kreeg de LP van mijn ouders.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:00 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
HIer ook, ik was zo overtuigd dat TeachIn zou gaan winnen, dat ik de lp ruim voor de finale kocht en het liedje wel 100.000 keer heb gedraaid op mijn pickupkoffertje, zo overtuigd was ik en ze wonnen ook nog.
Ken je het Ferrari-team in de F1?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:00 schreef Jordy-B het volgende:
Hoe kan je anno 2019 als bewoner van een West-Europees land geen aardig woordje Engels spreken? Suffe Italiaan.
“Ietwat” valsquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:02 schreef Jordy-B het volgende:
De Britten zijn slecht hee. Geen wonder dat 'ie gepest wordt.
Haha Jeff Goldblumquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:04 schreef MaGNeT het volgende:
Die presentator zat toch ook in Jurassic Parc?
Rusland dusquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:06 schreef Dave het volgende:
Nummer 5 heeft televote gewonnen toch, volgens geruchten?
Rusland.... tja, kan.... Ik denk het niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:06 schreef Dave het volgende:
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:06 schreef Dave het volgende:
WOEHOEEEquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
Fok blijft Fok hoor, altijd lichtgeraakte types die een andere mening affakelen!! Elke keer weer! Heel makkelijk op de kast te krijgen.
![]()
Tegenbetje plaatsen bij die bookies. Win je altijd. Of geld of Duncanquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:11 schreef F1gamer het volgende:
ik twijfel over de winst voor nederland vanwege de televote
Nee joh, zegt niksquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ik snap niet wat jullie zeggen over de televote. Is dat in steen gegoten die volgorde?
Ik ook niet nee, maar even nadenken hoe/wat ik ga doenquote:
Zweden en Rusland vielen tegen en men is vergeten dat Australie dinsdag ook best tegenviel. Alleen hadden zij in hun semi bijna helemaal geen concurrentie.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Australie staat ineens weer onder ons in de odds op 10%
We gaan naar Ruslandquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:11 schreef grazz het volgende:
Rusland of Zwede heeft de semi gewonnen? Zijn als 4e en 5e genoemd
Nee.quote:
Of nu niet. Ik heb het idee dat Nederland heeft gewonnen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:11 schreef grazz het volgende:
Rusland of Zwede heeft de semi gewonnen? Zijn als 4e en 5e genoemd
Nee dat heb ik nog niet gelezen hierquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:15 schreef GeorgeM het volgende:
Duncan had een andere broek aan, volgens mij niet de broek van het pak: een spijkerbroek dacht ik.
Of is het al gemeld hier? Kan het niet bijhouden
ze hebben ons record nog niet verbroken met meeste keren achter elkaar de finale niet halenquote:
Nee, niet in steen gegoten, was vorige jaren “toevallig” zo, en dinsdag ging Australië als 5e door.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ik snap niet wat jullie zeggen over de televote. Is dat in steen gegoten die volgorde?
In dat geval wint hijquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:17 schreef F1gamer het volgende:
Misschien moeten we youtube in de gaten houden en de reacties lezen onder zijn optreden video om te peilen of 1e worden of niet
Wel een ander jasje in de greenroom, langer. Broek weet ik nietquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:15 schreef GeorgeM het volgende:
Duncan had een andere broek aan, volgens mij niet de broek van het pak: een spijkerbroek dacht ik.
Of is het al gemeld hier? Kan het niet bijhouden
Natuurlijk niet, dat heeft men geconcludeerd na eerdere jaren, maar zegt niets over nu.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:13 schreef kwakz0r het volgende:
Meestal uit 2 maar de echte uitlopers qua punten uit 1.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:19 schreef F1gamer het volgende:
Kwam de winnaar van voorgaande jaren uit de semi 1 of semi 2?
'heldquote:
Volgens mij is dat lage begin nog nooit strak geweest, ligt gewoon niet lekker in zijn bereik.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:23 schreef Dave het volgende:
Gasten bij pauw hoorden ook wat in t begin bij Duncan
Gister op het officiële kanaalquote:
Mijn top 4 ook en die van jou en mij zijn totaal andersquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:21 schreef Nexum het volgende:
Oké, het boeit me nu niet meer wie d'r wint. M'n gehele top 3 is door. Ik kan uitermate van de show genieten zaterdag![]()
![]()
![]()
Klopt wel, bij DWDD ging het ook niet 100%.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Volgens mij is dat lage begin nog nooit strak geweest, ligt gewoon niet lekker in zijn bereik.
Klopt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Volgens mij is dat lage begin nog nooit strak geweest, ligt gewoon niet lekker in zijn bereik.
Ja precies, ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gister op het officiële kanaal
https://www.youtube.com/user/eurovision/videos
Ben al de hele tijd aan het F5'en
quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:26 schreef Dave het volgende:
“Ik voorzie al dat we derde worden en maandag een stille tocht moeten organiseren”
Prima reactiequote:Op donderdag 16 mei 2019 23:26 schreef Dave het volgende:
“Ik voorzie al dat we derde worden en maandag een stille tocht moeten organiseren”
Ja jammer dat er nog maar 3 lootjes 2e helft zijnquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:27 schreef Em31 het volgende:
aaaaaaaah toch spannend
Wil zo graag tweede helft
Gelukkig zijn we een van de eersten die een lootje mogen pakken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja jammer dat er nog maar 3 lootjes 2e helft zijn
Jaquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja jammer dat er nog maar 3 lootjes 2e helft zijn
Ga uit van de 10e startpositie, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Plek 24 is een van de mooiste plekken. We willen in ieder geval in de tweede helft komen.
Daar vallen de meeste prijzen dit seizoenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Top. Boek ik die. Gewoon in de Arena toch?
Meestal is de laatste plek niet echt goed toch? Armenië baalde heel erg toen ze in het jaar van Douwe Bob als 26ste moesten.quote:
Ligt aan je nummer, voor Duncan nietquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Meestal is de laatste plek niet echt goed toch? Armenië baalde heel erg toen ze in het jaar van Douwe Bob als 26ste moesten.
Het hangt van het liedje af. Als het middenmoot is, is iedereen er klaar mee na 1 minuut. Maar voor de Il Volo’s bleek het ideaal.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Meestal is de laatste plek niet echt goed toch? Armenië baalde heel erg toen ze in het jaar van Douwe Bob als 26ste moesten.
TeachIn had de eerste startpositie, ook niet ideaal, toch gewonnen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar dit was in 1975, toen er minder dan 20 landen meededen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:32 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
TeachIn had de eerste startpositie, ook niet ideaal, toch gewonnen.
ik heb iets gemistquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:33 schreef Em31 het volgende:
Ben nog steeds een beetje zuur over dat Mans dat zei over de Nederland hype op de BBC. Wtf zeg
Wanneer en wat zei ie danquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:33 schreef Em31 het volgende:
Ben nog steeds een beetje zuur over dat Mans dat zei over de Nederland hype op de BBC. Wtf zeg
Stond wel aan, maar zonder geluid. Nu teruglezenquote:
?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:33 schreef Em31 het volgende:
Wat danquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:33 schreef Em31 het volgende:
Probeert de Britten gewoon op Zweden te laten stemmen. Onsportief natuurlijk, maar ja...quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:33 schreef Em31 het volgende:
die wil dat Zweden wintquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar dat de hype overdreven of niet terecht was?
Bij de Zweden zijn alle middelen geoorloofd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Probeert de Britten gewoon op Zweden te laten stemmen. Onsportief natuurlijk, maar ja...
De tijd van aardig doen is voorbijquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Probeert de Britten gewoon op Zweden te laten stemmen. Onsportief natuurlijk, maar ja...
En moet ding flof bips zeggenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:36 schreef Dave het volgende:
Emma Wortelboer staat zaterdag voor de man bijt hond toren, die rood wit blauw verlicht wordt
Ik ben ook wel echt niet zo voor Zweden omdat overproductie, maar de zanger deed het wel echt goed.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij de Zweden zijn alle middelen geoorloofd.
Gewaagde aannamequote:Op donderdag 16 mei 2019 23:38 schreef Dave het volgende:
Neem maar even aan dat de Britten ook niet dom zijn
Kun je dit alleen zien als je Instagram hebt ofzo? Ik zie niet waar het staat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:37 schreef kwakz0r het volgende:
https://www.instagram.com/songfestival.avrotros/
Stories van avrotros, de hele greenroom die Arcade meezingt
Nou... ik kan een voorbeeld noemenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:38 schreef Dave het volgende:
Neem maar even aan dat de Britten ook niet dom zijn
Profielfoto klikkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Kun je dit alleen zien als je Instagram hebt ofzo? Ik zie niet waar het staat.
Ehm op t logo bovenaan klikken? Bolletje libksboven, en dan doortikken rechts op t schermquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Kun je dit alleen zien als je Instagram hebt ofzo? Ik zie niet waar het staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |